تهران

مدل های ساعت مچی سیتیزن+ عکس

ساعت های مچی برند سیتیزن
شرکت سیتیزن یکی از غول های صنعت ساعت سازی دنیاست که قدمتی نزدیک به صدسال داردو از برندهای قابل اعتماد و اطمینان در تولید محصولات و ابزارآلات دقیق محسوب می شود سیتیزن شهرت و محبوبیت خودرا مدیون ساعت های مچی تولیدی خود است که در انواع مختلف و با طراحی های خلاقانه راهی بازار مصرف کرده است.

مدل های ساعت مچی سیتیزن

سیتیزن نام کمپانی ساعت سازی هلدینگ جهانی در ژاپن است که شعبه مرکزی آن در توکیو مرکز سیاسی ژاپن واقع شده است شروع فعالیت شرکت سیتیزن در سال 1918 و بنام موسسه تحقیقاتی شوکوشا (shokosha) بود.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی سیتیزن citizen خاص

شرکت اصلی سیتیزن در سال1930 توسط سرمایه گذاران سوییسی و ژاپنی تاسیس گردید. نام تجاری سیتیزن ابتدا توسط رادولف اشمید در سال 2012 در سوییس ثبت شد.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی سیتیزن لاکچری

شرکت ساعت سازی سیتیزن (citizen watch) یک برند جهانی در ساخت و تولید ساعت های مچی است و در طی سالیان گذشته توانسته است محصولات با کیفیتی را روانه بازار  کند. با اینکه این شرکت بیشترین شهرت خودرا از ساخت ساعت های مچی دارد تنها 40 درصد از تولیداتش مربوط به ساعت مچی است و در عرصه های ساخت قطعات الکترونیکی مانند ماشین حساب،دستگاههای پرینتر و مواردی از این دست فعالیت دارد هم چنین در ساخت انواع ساعت های دیواری، فریم عینک و جواهرات و ... نیز فعال است.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی سیتیزن خوش استایل

هم اکنون سیتیزن به عنوان یک برند جهانی معتبر و شناخته شده در زمینه ساعت سازی فعالیت می کند و هر روزه مدلها و طرحهای متنوع از ساعت های مچی زنانه و مردانه ی خود را ارائه می دهد.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی برند سیتیزن زیبا و خاص

ساعت مچی سیتیزن زنانه

خرید ساعت مچی زنانه دارای حساسیت های زیادی است که باید موقع انتخاب مورد توجه قرار گیرد ساعت های زنانه به خاطر داشتن ظرافت های خاص و طراحی های مخصوص و بیشتر به این خاطر که باید با سایر اکسسوریهای زنانه همخوانی و هماهنگی داشته باشد به یک پروسه پیچیده و دشوار تبدیل می شود.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی سیتیزن زنانه با قاب طلایی

اصولا ساعت های مچی زنانه با طراحی ها و دیزاین های خاصی هستند و در ساخت و طراحی بعضی از آنها از سنگهای زینتی و گرانبها مانند طلا و الماس استفاده می کنند.کمپانی سیتیزن به عنوان یک برند شناخته شده در صنعت ساعت های مچی دنیا یکی از پیشگامان در عرصه ی تولید و طراحی ساعت های مچی زنانه با کیفیت و زیبا است.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی زنانه برند سیتیزن شیک و خاص

 

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی مردانه سیتیزن چهارزمانه

ساعت های مچی بند چرمی سیتیزن

ساعت های مچی بند چرم مارک سیتیزن با بهره گیری از تکنولوژی های به روز و طراحیهای خلاقانه و کیفیت بالا و در انواع مدل طراحی و تولید شده اند و بعضی مدلهای آن سه موتوره و کرنومتر دار هستند نوع موتور آنها موتور میوتای ژاپن است که از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی سیتیزن با بند چرمی و قاب زیبای طلایی

ساعت سیتیزن بند استیل

ساعت های مچی بند استیل سیتیزن درانواع مختلف زنانه و مردانه با طراحی های زیبا و چشم نواز در بازار عرضه می شوند.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی سیتیزن با بند استیل صفحه مشکی زیبا

ساعت مچی سیتیزن  100wr

این مدل از ساعت های سیتیزن از تضمین کیفیتی بالایی برخوردارند و در انواع زنانه و مردانه تولید و عرضه میشوند.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی سیتیزن مدل100wr

ساعت مچی سیتیزنvip

این مدل از ساعتهای برند سیتیزن همانند انواع دیگر آن دارای کیفیت و دوام بالایی هستند و در دو نوع زنانه و مردانه ساخته می شوند.

مدلهای مختلف ساعت مچی سیتیزن
ساعت مچی سیتیزن مدل vip

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی