تهران

معرفی ساعت مچی سواچ

ساعت مچی سواچ اسپرت
ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع طرح های ساعت مچی سواچ مردانه و زنانه و ویژگی های منحصر به فرد این ساعت زیبا آشنا سازیم و همچنین تاریخ ساخت و کمپانی این ساعت شیک را برای شما عزیزان توضیح دهیم، پس لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.
ساعت مچی سواچ زنانه اسپرت
ساعت مچی سواچ زنانه اسپرت

تاریخچه ساعت مچی سواچ 

ساعت از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفت و قدمتی طولانی دارد لیکن اکنون و با گذشت زمان از ساعت مچی سواچ نه تنها برای اطلاع از زمان و برنامه ریزی دقیق زمانی بلکه به عنوان زیور آلات برای زیبایی مردان و زنان استفاده می شود، بسیاری از افراد از ساعت استفاده نمی کردند زیرا ساعت مورد پسند خود را پیدا نمی کردند اما  با ورود ساعت مچی سواچ  به بازار  بیشتر افراد هم از لحاظ زیبایی و هم آگاهی یافتن از ساعت دقیق از این ساعت شیک استفاده می کنند. اولین ساعت swatch در سال 1983 منتشر شد.
این ساعت بسیار شیک و زیبا بوده و طرافداران بسیاری دارد همچنین  مناسب برای انواع مجالس و مهمانی ها است، و به گونه ای نیست که زود خراب شده  و بسیار با دوام است و اگر مراقب باشیم به گونه ای است که سال ها می توان از آن استفاده کرد بدون آن که مشکلی پیدا کند.

اولین ساخت ساعت سواچ توسط یک شرکت سوئیسی است که اکنون بسیار پر قدرت بوده و تولیداتش به بسیاری از کشورهای سراسر دنیا صادر می شود. برند  swatch توسط شخصی به نام آقای نیکلو لاس هایک در سال 1983 تاسیس و راه اندازی شده است. ساعتی که برای اولین بار توسط این مجموعه ساخته شده بود شامل 12 مدل از ساعت سواچ بود که بسیار زیبا و با کیفیت بوده. و قیمت ساعت سواچ در آن زمان از 39.90 تا 49.90 فرانک بود که در پاییز همان سال به حدی طرفدار پیدا کرد و فروش بسیاری خوبی داشت که تا 50.00 فرانک رسید. سواچ به ورود به بازار از آغاز تا به اکنون توانسته است موفقیت های بیشماری را برای خود رقم بزند.

ساعت مچی سواچ
ساعت سواچ اسپرت

کمپانی ساخت ساعت های سواچ زمانی که مشاهده کرد ساعت سواچ طرفداران زیادی دارد و فروش فوق العاده ای این ساعت را مشاهده کرد روز به روز به کیفیت کار خود اضافه کرد و کیفیت ساعت های ساخته شده را افزایش داد و این عمل باعث شد طرفداران این مدل ساعت بیشتر شود و به همین دلیل است که کمپانی ساخت ساعت سواچ از موفقیت چشمگیری برخوردار است و اکنون که چند سال از تاریخ ساخت اولین ساعت سواچ می گذرد طرفداران زیادی دارد و موفقیت خود را حفظ کرده است  و کیفیت و زیبایی کارهای خود را کاهش نداده است.

ساعت مچی سواچ مردانه
ساعت مچی سواچ مردانه اسپرت
ساعت مچی سواچ مردانه اسپرت
ساعت مچی سواچ  مردانه اسپرت


جنس بدنه برخی از ساعت مچی سواچ زنانه از پلاستیک بوده و به گونه ای ساخته شده است که می توان روزمره از آن استفاده کرد، همچنین از قابلیت های این ساعت زیبا می توان به تاریخ شمار بودن آن اشاره کرد. نوع قفل ساعت سواچ سگکی ساده می باشد و فرم صفحه این ساعت پر طرفدار گرد است.

ساعت مچی سواچ
ساعت مچی سواچ اسپرت


ساعت مچی سواچ زنانه طرح ها و رنگ های مختلفی دارد و تنوع فراوانی را داراست و می توانید با توجه به نظر و علاقه خود هر کدام از مدل های ساعت سواچ را که دوست دارید انتخاب کرده و از زیبایی و برازندگی آن در دست خود لذت ببرید.

ساعت مچی سواچ شیک
ساعت مچی سواچ شیک 

امروزه بیشتر زوج های جوان ساعت مچی سواچ را انتخاب می کنند و هر دو یک طرح از آن را برای خود انتخاب می کنند تا علاوه بر زیبایی ساعت های ست داشته باشند.
 

ساعت مچی سواچ
ساعت مچی سواچ


قیمت ساعت سواچ با توجه به رنگ و زیبایی آن متفاوت است و ساعت مچی سواچ اصل از قیمت بالاتری برخوردار است، برخی از این ساعت ها هستند که ضد آب بوده و ماندگاری بالا و فوق العاده ای دارند. همچنین ساعت مچی سواچ به دلیل اسپرت بودن آن مناسب برای تمامی سن ها است و به گونه ای طراحی و ساخته شده که در تمامی رده های سنی طرفداران مخصوص به خود را دارد.

ساعت مچی سواچ مردانه

 

مطلب مفید بود؟
7
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی