تهران
عادت های بد بعد ازدواج

این عادت های بد را بعد از ازدواج فراموش کنید

آدم ها با آرزوی رسیدن به آرامش و خوشبختی ازدواج می کنند. افراد با اعتماد به عشق در زندگی خود، امید به آینده ای روشن و شاد دارند. برای رسیدن به کمال در زندگی مشترک باید از کارهایی اجتناب کرد. در ادامه تعدادی از این کارها را مرور می کنیم.

ایده کیک سالگرد ازدواج

کیک سالگرد ازدواج + عکس

در این مقاله از تیجور شما می توانید تعداد زیادی عکس کیک سالگرد ازدواج را ببینید و از آن ها ایده بگیرید.

سالگرد ازدواج

10 پیشنهاد برای مراسم سالگرد ازدواج

شاید ازدواج یکی از بهترین اتفاقات زندگی هر زوجی باشد. یادبود آن روز نیز بسیار مهم است. برای برگزاری سالگرد ازدواج باید از هفته ها قبل برنامه ریزی کنید. در ادامه اول برای شما از اهمیت اولین سالگرد ازدواج می گوییم و سپس 10 پیشنهاد برای برگزاری سالگرد ازدواج می دهیم. با تیجور همراه باشید.

آزمایش قبل از ازدواج

آزمایش ازدواج چیست و به چه دردی می خوره

آزمایشات قبل از ازدواج می تواند از بروز مشکل برای زوجین و یا برای کودک آنها تا مقدار زیادی جلوگیری کند. در این مقاله برای شما آزمایش های قبل از ازدواج و مراحل آن را توضیح داده ایم. همچنین در ادامه به تعدادی سوالات مهم شما پاسخ داده ایم. با تیجور همراه باشید.

بهترین سن ازدواج

برای ازدواج چقدر اختلاف سن منطقی است

فاصله سنی بین زوجین یکی از مسائل مهم برای انتخاب شریک آینده است که باید به آن توجه شود در ادامه میخواهیم ابتدا درمورد سن مناسب ازدواج و سپس درمورد اختلاف سنی بین زوجین می گوییم.

جذب کردن مردان

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم؟

در این مقاله از مجله ی اینترنتی تی جور، ما به شما یاد می دهیم که چگونه مردان و همسرانتان را جذب خودتان بکنید. با ما همراه باشید.