تهران

چگونه یک ادکلن زنانه خوب بخریم

چگونه یک ادکلن زنانه خوب بخریم
در این نوشتاربه شرح خلاصه‌ای از ویژگی‌ها و خصوصیات عطر زنانه، عطر زنانه مخصوص فصل، انواع برندهای ادکلن زنانه و نحوه تشخیص عطر تقلبی می‌پردازیم

هنگام خرید ادکلن زنانه به چه نکاتی دقت کنیم

 بدون شک هر بانویی دارای کلکسیون متفاوتی از انواع عطر و ادکلن با رایحه‌های گوناگون می‌باشد. تنوع در صنعت عطر سازی، باعث شده نتوانیم عطر مورد نظر خود را در زمان مناسب استفاده نماییم. از آنجایی که ورود به دنیای عطر و رایحه کاملا سلیقه ای است، می بایست عطر زنانه ای را انتخاب نماییم که علاوه بر خوشبویی، مناسب با فصل سال نیز باشد. گفتنی است که اغلب عطر و ادکلن زنانه که دارای برند هستند، خصوصیات ویژه ای داشته و می‌توان از آنها در موقعیت‌های مختلف بهره برد. قابل ذکر است که فرمول عطر زنانه با کیفیت از بهترین مواد گیاهی تولید شده و فاقد مواد شیمیایی می‌باشند. بدین جهت عطر مرغوب و دارای برند که از  مواد گیاهی تولید شده باشد  مورد استقبال همه قرار می‌گیرد. 

عطر و ادکلن زنانه

خصوصیات عطر زنانه

یک عطر زنانه باکیفیت و مرغوب بایستی ماندگاری رایحه را برای ساعات طولانی داشته باشد. علاوه بر ماندگاری رایحه، در عین حال می‌بایست خوشبو و دارای بسته‌بندی شکیل و زیبا باشد. معمولا شیشه‌های عطر زنانه با رنگ‌های شاد و روشن در بازار عرضه می‌شود. قابل ذکر است که عطر زنانه دارای رایحه‌های مختلفی می باشد مانند: عطر زنانه شیرین، عطر زنانه گرم، عطر زنانه سرد، عطر زنانه تند و عطر زنانه لایت.که هر یک از رایحه‌های مذکور در شرایط و موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود.

عطر و رایحه ادکلن زنانه متناسب با فصل های مختلف سال

اصولا در فصل‌های سرما از رایحه گرم و یا رایحه تند استفاده می‌شود. به دلیل درجه هوای پایین و برودت، رایحه گرم باعث احساس صمیمیت بیشتری شده و علاوه بر آن، الکل عطر نیز دیرتر تبخیر می‌شود. درنتیجه ماندگاری بالاتری را نیز در فضا خواهد داشت
رایحه ادکلن زنانه در فصل‌های گرم سال، معمولا رایحه‌های سبک و لایت است. عطر تابستانه زنانه و یا عطر بهاری زنانه متناسب با دمای هوا، باعث حس خنکی، آرامش و تازگی می‌شود. عطر زنانه با رایحه‌های تند نیز معمولا در فصل پاییز که با تغییرات تدریجی هوا روبرو هستیم پیشنهاد می‌شود.

عطر وادکلن زنانه متناسب با فصل های مختلف سال
تنوع عطر وادکلن زنانه متناسب با فصل های مختلف سال

عطر و رایحه ادکلن زنانه مناسب برای موقعیت های مختلف

جهت استفاده از عطر و ادکلن زنانه، شرایط و موقعیت‌های مختلف را در نظر بگیرید. هیچگاه برای حضور در محافل رسمی از رایحه‌های تند و زننده که باعث آزار مشام دیگران می شود و یا مورد پسند همگان نیست، استفاده نکنید. برای محافل رسمی که بالاخص برای اولین بار در آنها حضور پیدا می‌کنید، از رایحه‌های سبک و لایت استفاده نمایید. در اماکن خصوصی و یا قرار ملاقات های خصوصی که درصدد معرفی خود به دیگری هستید، می‌توانید از سلیقه خود در انتخاب عطر و ادکلن استفاده نموده و حتی قدرت ریسک خود را در انتخاب عطر مورد علاقه خود بالا ببرید. برای حضور در جشن‌ها و عروسی‌ها، عطر زنانه با رایحه گرم توصیه می‌شود.

عطر وادکلن زنانه اسپرت

انواع برندهای محبوب عطر و ادکلن زنانه

با توجه به استقبال بی‌شمار از انواع برندهای محبوب عطر و ادکلن زنانه با رایحه‌های متفاوت در سطح جهان، صنعت عطر سازی با پیشرفت بیش از پیش روبرو بوده و همواره برندهای قابل توجه و خوش نامی وارد بازار عطر جهانی می‌شود. مانند عطر زنانه زارا، عطر زنانه لانکوم، عطر زنانه مخصوص فصل و سایر عطر و ادکلن‌های اسپرت و ویژه که مصرف آن برای بانوان و آقایان مشترک می باشد. در واقع  ادکلن اسپرت مورد پسند آقایان و خانم ها در تمام سنین  می‌باشد. 

انواع برندهای محبوب عطر و ادکلن زنانه

چگونگی تشخیص عطر تقلبی

توجه داشته باشید عطر تقلبی دارای رایحه‌ ای بی ثبات و ناپایدار است. برخی عطرهای تقلبی نیز دارای بوی بسیار تند و زننده‌ای بوده که برای ساعات متمادی بر مکان باقی می‌ماند. اما به وضوح می توان از طریق رایحه، عطر تقلبی را از عطر اصل تشخیص داد. مورد بعدی رنگ مایع عطر می‌باشد. عطر اصل همواره دارای مایعی روشن و شفاف بوده، اما عطر تقلبی دارای مایعی کدر و تیره است. مورد دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، چاپ برند بر شیشه است. چاپ برند بر شیشه‌های عطر تقلبی کمرنگ بوده و به راحتی با خراش از بین می‌رود اما برای عطر زنانه اصل و عطر مردانه اصل  چاپ نام برند در قسمت زیر شیشه کاملا حک شده است. بسته‌بندی عطر نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان به راحتی از طریق آن عطر تقلبی را از عطر اصل تشخیص داد.

چگونگی تشخیص عطر تقلبی

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی