تهران

لاکچری ترین عطرهای زنانه در دنیا + عکس

معرفی لاکچری ترین عطرهای زنانه
امروزه بسیاری از شرکت ها که در زمینه تولید عطر و ادکلان ها فعالیت دارند ، برای تهیه ی برترین عطر لاکچری زنانه و مردانه با یکدیگر رقابت می کنند . از ویژگی های بارز این عطرهای لوکس می توان به طراحی خاص و گران شیشه های آنها و کمیاب بودن مواد به کار برده شده در ساختار رایحه ی آنها اشاره کرد .

برخی از افراد معتقدند خریدن اجناس گران قیمت که هر کسی نمی تواند هزینه های آن را بپردازد ، روش صحیحی است . دلیل قیمت های بالای این اجناس کمیاب بودن یا روش تهیه ی بسیار سخت آنهاست . همگی می دانیم که کالاهای گران قیمت در صورتی که اصل باشند ، کیفیت بیشتری نسبت به کالاهای مشابه دارند . از این رو هر چه در تهیه ی ادکلن ها و بهترین عطرهای زنانه از ترکیبات کمیاب و پیچیده ای استفاده شود ، قیمت آنها بیشتر است . در این مطلب با 5 مورد از مدل های عطر لاکچری زنانه در دنیا آشنا می شوید .

 

معرفی عطر زنانه DKNY GOLDEN DELICIOUS
معرفی عطر زنانه DKNY GOLDEN DELICIOUS - گران ترین عطر زنانه دنیا

عطر زنانه DKNY GOLDEN DELICIOUS

این عطر گران ترین عطر زنانه دنیاست که یک میلیون دلار ارزش دارد . از طراحی شیشه گرفته تا ترکیباتی که در ساختار آن به کار رفته است ، توجه ی همه ی خانم ها را به خود جلب می کند . طراحی شیشه ی این عطر برگرفته از یک اثر هنری است و با طلای زرد و سفید 14 عیار و تعداد 2909 گوهر ارزشمند و گرانبها ساخته شده است . برای تزیین شیشه ی این عطر از یک الماس زرد قناری ، الماس های سفید گرد ، 5 الماس صورتی ، 4 الماس سفید ، یاقوت هایی به رنگ طلایی و زرد ، کهربای فیروزه ای از نوع پارائیبای برزیلی و لعل هایی به صروت بیضی استفاده می شود . ساختار رایحه ای این عطر از آلو زرد ، وانیل ، گل ارکیده ، مشک ، سیب ، چوب صندل و ... تشکیل شده است .

 

معرفی عطر زنانه کلایو کریستین IMPERIAL MAJESTY
معرفی عطر زنانه کلایو کریستین IMPERIAL MAJESTY - با قیمت 435 هزار دلار

عطر زنانه کلایو کریستین IMPERIAL MAJESTY

کلایو کریستین به عنوان تولید کننده ی لاکچری ترین عطرهای جهان شناخته می شود . از شیشه تا ترکیبات این عطر از مواد کمیاب و ارزشمند ساخته شده است . برای ساختن شیشه ی IMPERIAL MAJESTY از کریستال باکارا استفاده می کنند و قسمت دهانه ی آن را با طلا و تنها یک الماس آن هم 5 قیراطی تزیین می کنند . ساختار رایحه ای این عطر از هل ، یاس هندی ، چوب صندل ، پرتقال ماندارین ، ترنج ، هلوی سفید ، لیمو ، حسن لبه و ... تشکیل شده است و قیمت آن 435 هزار دلار می باشد .

 

معرفی عطر زنانه BACCARAT LES LARMES SACREES DE THEBES
معرفی عطر زنانه BACCARAT LES LARMES SACREES DE THEBES - با قیمت 6800 دلار

عطر زنانه BACCARAT LES LARMES SACREES DE THEBES

باکارا از محبوب ترین عطرهای زنانه است که برای ساختن شیشه ی آن از کریستال های بسیار مرغوب استفاده می کنند . طراحی خاص شیشه ی این عطر شما را به یاد اهرام مصر می اندازد و ترکیبات آن شامل درخت مرمکی و کندر می باشد . قیمت این عطر 6800 دلار است . 

 

معرفی عطر زنانه BACCARAT LES LARMES SACREES DE THEBES
معرفی عطر زنانه BACCARAT LES LARMES SACREES DE THEBES - با قیمت 2150 دلار

عطر زنانه کلایو کریستین شماره 1

ترکیبات این عطر از مواد گرانبها و کمیابی از جمله میخک صد پر ، زردآلو ، یاس ، درخت تانکا ، روغن ایلنگ ، آناناس ، چوب صندل ، حسن لبه ، وانیل ، پاپریکا ، ارکیده رز و ... تشکیل شده است . شیشه ی این عطر نیز از کریستال باکارا تشکیل شده است و دهانه ی شیشه را با طلای 18 عیار و الماس 5 قیراط تزیین کرده اند . قیمت این عطر لوکس 2150 دلار می باشد .

 

معرفی عطر زنانه CARON POIVRE
معرفی عطر زنانه CARON POIVRE - با قیمت 2000 دلار

عطر زنانه CARON POIVRE

این عطر رایحه ی بسیار تندی دارد . چون ساختار رایحه ی آن از فلفل ، میخک ، ادویه ، یاس ، تکمه گیاه ، چوب صندل ، فلفل قرمز و رز تشکیل شده است . ساختار رایحه ای این عطر باعث شده که هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب باشد . قیمت این عطر 2000 دلار است که میسل مورستی آن را در سال 1954 تولید کرد .

 

با مطالعه ی این بخش از سایت تیجور با پنج مورد از معروف ترین عطرهای لاکچری زنانه در دنیا آشنا شدید که بسیار گران قیمت هستند . آن چه که باعث خاص و گران بودن تعدادی از عطرها و ادکلن های زنانه می شود ، یکی طراحی ظاهر و شیشه های آنهاست چون از مرغوب ترین و با کیفیت ترین کریستال ها ساخته می شوند و سپس با طلا و سنگ های گرانبهایی همچون الماس ، یاقوت ، کهربا و ... تزیین می شوند . دیگری ترکیبات و ساختار رایحه ای پیچیده ی آنها است که از ترکیب مواد کمیاب و نادر موجود در طبیعت تهیه می شوند . 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی