تهران

آشنایی با معروف ترین ادکلن های زنانه + عکس

معروف ترین ادکلن های زنانه
انتخاب عطر و ادکلان یکی از سخت ترین انتخاب هاست . شناخت عطر و ادکلن های معروف به ما کمک می کند تا با توجه به سلیقه ی خود انتخاب مناسبی داشته باشیم . از ویژگی های ادکلان خوب می توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد . در این مطلب با ادکلن های زنانه معروف بیشتر آشنا می شوید .

طبیعتا خانم ها به زیبایی و نوع پوشش خود اهمیت می دهند . وقتی صحبت از نوع پوشش می شود ، منظور فقط پوشیدن لباس های شیک و خاص نیست بلکه سبک آرایش ، انتخاب کیف و کفش ، انتخاب زیور آلات ، عطر و ادکلن نیز اهمیت پیدا می کند . به همین دلیل بسیاری از خانم ها برای خرید ادکلن زنانه معروف و مورد علاقه ی خود ساعت ها زمان می گذارند . ما در این بخش از سایت تیجور قصد داریم شما را با معروف ترین ادکلن های زنانه آشنا کنیم . امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید .

 

ادکلن زنانه کریستال نویر
ادکلن زنانه کریستال نویر برند ورساچه

ادکلن زنانه کریستال نویر برند ورساچه (Versace Crystal Noir EDP)

از ویژگی های بارز این ادکلان می توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد که بسیاری از خانم ها را شیفته ی خود می کند . ادکلن کریستال نویر طبع گرم و شیرینی دارد که توسط برند ایتالیایی به نام ورساچه ساخت می شود . برای تهیه ی این ادکلن از نت های پایه ی انگور و انجیر استفاده می کنند . به همین دلیل عصاره ی آن نادر  و حساس می باشد . این ادکلن به دلیل گرم بودن برای فصول سرد سال مناسب است .

 

ادکلن زنانه فلاور بمب
ادکلن زنانه ویکتور اند رولف فلاور بمب

ادکلن زنانه ویکتور اند رولف فلاور بامب Viktor&Rolf Flowerbomb EDP

این ادکلن برای خانم های سخت پسند مناسب است . فلاور بامب از خوشبوترین ، پر فروشترین ادکلن های زنانه است که توسط برند ویکتور اند رولف ساخت می شود . این ادکلن به دلیل طبع گرمی که دارد ، برای همه فصول به غیر از تابستان مناسب است . فلاور بامب دارای رایحه ی شرقی است و بوی گل می دهد . ماندگاری بالا از ویژگی های بارز آن است . نت های پایه ی این ادکلان به صورت زیر می باشند :

  • نت های ابتدایی شامل رایحه ی چای و نارنج
  • نت های میانی شامل گل های یاسمین ، ارکیده و رز
  • نت های پایانی شامل گیاه پاتچولی و مشک

 

معرفی ادکلن زنانه Gucci EDP
 ادکلن زنانه Gucci EDP

ادکلن زنانه Gucci EDP

اگر به دنبال ادکلن زنانه معروف هستید که ماندگاری بالا و طبع معتدلی داشته باشد ، ما به شما Gucci EDP را پیشنهاد می کنیم . این ادکلن را می توانید فصل گرم سال و زمانی که هوا خنک است ، استفاده کنید . نت های پایه ی این ادکلن شکوفه ی پرتقال و گل آفتاب گردان است .

 

ادکلن زنانه ی ایفوریا calvin-klein-euphoria
ادکلن زنانه ی ایفوریا

ادکلن زنانه ی ایفوریا calvin-klein-euphoria

ایفوریا ، ادکلن شیرینی است و با رایحه ای که دارد ، به شما حس آرامش ، شادی و همچنین تمرکز حواس می بخشد . با اسپری این ادکلن ابتدا بوی خوش انار به مشام شما می رسد . سپس بوی درخت کنار ، گل ارکیده و در نهایت بوی گل بنفشه ، عنبر و مشک را حس می کنید . فصل بهار و شروع فصل پاییز بهترین زمان برای استفاده ی ادکلن زنانه ی ایفوریا است .

 

معرفی ادکلن زنانه لانکوم مدل پوئم
ادکلن زنانه لانکوم مدل پوئم

ادکلن زنانه لانکوم مدل پوئم  Lancome Poeme EDP

زمانی که ادکلن لانکوم مدل پوئم زده باشید به محض ورود به محیط دیگر تمام بوی ادکلن تمام فضا را اشغال می کند و باعث می شود توجه دیگران را به خود جلب کنید . این ادکلن طبع تلخ و شیرینی دارد و دارای نت های متفاوتی می باشد . از برجسته ترین نت های پایه ی آن می توان به شکوفه ی پرتقال ، وانیل و شقایق آبی اشاره کرد . لانکوم مدل پوئم را می توان جزء خوشبوترین ادکلن های زنانه دانست .

 

معرفی ادکلن زنانه سان شاین
ادکلن زنانه سان شاین برند آمواژ

ادکلن زنانه سان شاین برند آمواژ (آمواج) Amouage Sunshine EDP 

از عطرهای زنانه ی شرقی می توان سان شاین را معرفی کرد . بادام و توت سیاه از برجسته ترین نت های این ادکلن است . سان شاین طبع خنکی دارد ، به همین دلیل می توانید آن را در فصل های گرم شل یعنی بهار و تابستان استفاده کنید .

 

معرفی ادکلن زنانه Jasmin Noir
ادکلن زنانه بولگاری مدل Jasmin Noir

ادکلن زنانه بولگاری مدل Jasmin Noir

این ادکلن طبع گرم و شیرینی دارد که توسط کشور ایتالیا ساخته می شود . ترکیبات اصلی جزمین نویر شامل گیاهان معطر به خصوص گل های بهاری است . به همین دلیل با زدن این ادکلن احساس بی نظیری به شما دست می دهد . از نت های برجسته ی این ادکلن می توان بادام و گل یاسمین را نام برد .

 

معرفی ادکلن زنانه سی برند آرمانی
ادکلن زنانه سی برند جورجیو آرمانی

ادکلن زنانه سی برند جورجیو آرمانی Giorgio Armani Si Intense EDP

این ادکلن طبع شیرینی دارد و معرف گل رز و وانیل می باشد . از نت های دیگر این ادکلن می توان به قهوه و توت سیاه اشاره کرد . ادکلن زنانه سی ماندگاری بالایی دارد و بوی آن فضا را اشغال می کند . این ادکلن مناسب فصل پاییز است .

 

معرفی ادکلن زنانه Lady Million Absolutely Gold P
ادکلن زنانه Paco Rabanne Lady Million Absolutely Gold P

ادکلن زنانه Paco Rabanne Lady Million Absolutely Gold P

این ادکلان رایحه ی شیرین و ملایمی دارد و ماندگاری آن بالاست و جز محبوب ترین ادکلن های زنانه است که ظاهر آن شبیه الماس می باشد .

 

معرفی ادکلن زنانه Rock’n Rose Couture P
ادکلن زنانه Rock’n Rose Couture P

ادکلن زنانه Rock’n Rose Couture P

رایحه ی این ادکلن از ترکیب رز سفید و مشکی تشکیل شده است که توسط برند بولگاری ساخته می شود . از این ادکلن می توانید در تمام فصول سال استفاده کنید . ولی برای فصل پاییز و زمستان بهتر است .


همان طور که می دانید تهیه ی عطر و ادکلن بخش جدا نشدنی دنیای مد است . خوشبختانه با پیشرفت علم و فناوری ، پیشرفت های چشم گیری در این زمینه انجام شده است . شما می توانید به مراجعه به فروشگاه ها عطر و ادکلن مورد علاقه ی خود را به راحتی تهیه کنید . جالب است بدانید رایحه ای که برای عطر و ادکلن خود انتخاب می کنید با نوع شخصیت شما در ارتباط است .

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی