تهران

کالکشنی از انواع ادکلن های زنانه + عکس

مجموعه ای از انواع ادکلن های زنانه
یکی از سخت ترین انتخاب ها برای خانم ها خریدن عطر و ادکلن زنانه است . ادکلن های زنانه از نظر ساختار رایحه و طبع گرم و سردی که دارند ، با هم متفاوتند . برخی از ادکلن ها برای فصول گرم و برخی برای فصول سرد سال مناسبند . آشنایی با ادکلن های زنانه به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید .

با تنوعی که ادکلن های زنانه در بازار و فروشگاه ها دارند ، انتخاب و خرید ادکلن برای بسیاری از خانم ها کار ساده ای نیست . خانم های شیک پوش که همیشه به نوع پوشش و استایل خود اهمیت می دهند ، سعی می کنند عطر و ادکلنی را استفاده کنند که ماندگاری بالایی داشته و بوی آن فضا را اشغال کند . عطر و ادکلن می تواند نشان دهنده ی شخصیت شما باشد و جذابیت شما را دو چندان می کند . ما در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع ادکلن های زنانه آشنا کنیم .

 

معرفی ادکلن زنانه کارولینا هررا
ادکلن زنانه کارولینا هررا

معرفی ادکلن زنانه کارولینا هررا

اگر این ادکلن را روی پوست یا لباس خود اسپری کنید ، بوی نوشیدنی های شیرین را احساس خواهید کرد که به شما حس شادابی و نشاط هدیه می کند . رایحه ی کارولینا هررا شما را به یاد گل ها ، میوه ها و وانیل می اندازد . این ادکلن برای فصل های پاییز و زمستان مناسب است .

 

معرفی عطر زنانه تیری موگلر الین
عطر زنانه تیری موگلر الین

معرفی عطر زنانه تیری موگلر الین

این عطر به عنوان پر فروشترین عطرهای زنانه در سال های اخیر شناخته شده است که ماندگاری بالایی دارد و گزینه ی خوبی برای هدیه دادن به دختر خانم های جوان می باشد .

 

معرفی ادکلن زنانه لالیک مدل Le Amour
ادکلن زنانه لالیک مدل Le Amour

معرفی ادکلن زنانه لالیک مدل Le Amour

ادکلن لامور طبع ملایم و شیرینی دارد به طوری که می توان گفت کمی خنک است . از این ادکلن می توانید در فصل های بهار و تابستان استفاده کنید . اگر بخواهیم از ساختار رایحه ی لامور صحبت کنیم با نت های متنوعی مواجه می شویم . از نت های پایه ی این ادکلن می توان گل رز ، شکوفه ی پرتقال و نارنج را نام برد ، که به شما تازگی و شادابی می بخشد . نت های میانی شامل گل مریم ، گاردنیا و یاسمین می باشند و در نهایت نت های پایانی از چوب صندل ، چوب سدر و مشک تشکیل شده است .

 

معرفی ادکلن زنانه لانکوم مدل ترزور میدنایت زر
ادکلن زنانه لانکوم مدل ترزور میدنایت زر

معرفی ادکلن زنانه لانکوم مدل ترزور میدنایت زر

طبع گرم و تند از ویژگی های بارز این عطر زنانه است . به همین دلیل برای فصل های پاییز و زمستان مناسب است . ساختار رایحه ی این عطر از وانیل ، چوب ، گیاهان و گل های معطر تشکیل شده است . نت های آغازی تا پایانی این عطر عبارتند از :

  • نت های آغازی شامل تمشک و گل زر
  • نت های میانی شامل گل صدتومانی ، گل یاسمین ، برگ مو و فلفل
  • نت های پایانی شامل مشک ، چوب سدر و وانیل

 

معرفی ادکلن زنانه امپر مدل Qubism
ادکلن زنانه امپر مدل Qubism

معرفی ادکلن زنانه امپر مدل Qubism

بسیاری از خانم ها عطر Qubism را می پسندند ، چون هم بوی خوبی دارد و هم برای تمام فصل های سال مناسب است . این عطر از جمله عطرهای زنانه ای است که از وانیل ، مرکبات و چوب تهیه می شود که به محض اسپری کردن آن روی پوست بوی خوش پرتقال و آلو را به مشام می رسد . ترکیبات میوه ای و طبع شیرینی که این عطر دارد به شما طراوت و شادی می بخشد .

 

معرفی عطر زنانه Gucci by Gucci EDP
عطر زنانه Gucci by Gucci EDP

معرفی عطر زنانه Gucci by Gucci EDP

گوچی بای گوچی طبع گرم و شیرینی دارد و از ماندگاری بالایی برخوردار است . به همین دلیل برای فصل های پاییز و زمستان مناسب است و جزء پرفروشترین و محبوب ترین عطرهاست .

 

معرفی ادکلن زنانه Valentina
ادکلن زنانه Valentina

معرفی ادکلن زنانه Valentina

ادکلن زنانه Valentina توسط کمپانی و شرکت ولنتینو ساخته شده است که جزء پر فروشترین ادکلن های زنانه است . از ویژگی های بارز این ادکلن می توان گفت : محدودیت سنی ندارد ، برای تمام فصل های سال مناسب است ، طبع ملایم و شیرینی دارد و دارای ماندگاری بالایی است .

 

معرفی ادکلن زنانه شوپارد مدل هپی اسپیریت
عنوان

معرفی ادکلن زنانه شوپارد مدل هپی اسپیریت

این برند از رایحه های شیرین برای عطرهای زنانه استفاده می کند . زمانی که هپی اسپیریت را روی پوست یا لباس خود اسپری می کنید ، بوی تمشک و پرتقال تلخ به مشام می رسد . این ادکلن برای فصل های بهار و تابستان مناسب است .

 

معرفی ادکلن زنانه داویدف
معرفی ادکلن زنانه داویدف

معرفی ادکلن زنانه داویدف

داویدف یکی از پر فروشترین ادکلن های زنانه است که طبع خنک وشیرینی دارد و حس اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد . این ادکلن به دختران جوان پیشنهاد می شود .  ساختار رایحه ای داویدف شامل وانیل ، اقیانوس ، چوب و مرکبات است . این ادکلن برای فصل های بهار و پاییز مناسب است .

 

معرفی ادکلن زنانه لنوین
ادکلن زنانه لنوین

معرفی ادکلن زنانه لنوین

نوع رایحه ی لنوین خنک و میوه ای است که برای فصل های بهار و تابستان مناسب است . به محض اسپری این ادکلن روی پوست بوی شکوفه ی هلو و برگ چای به مشام می رسد . 

 

در این مطلب با کالکشنی از انواع ادکلن های زنانه آشنا شدید و دانستید که ادکلن هایی که طبع گرمی دارند برای فصل های سرد سال (پاییز و زمستان) و ادکلن هایی که طبع سردی دارند برای فصل های گرم سال (بهار و تابستان) مناسبند . به دلیل وجود نمونه های مشابه و تقلبی در بازار هنگام خرید ادکلن و عطر دقت کنید که حتما اصل آن را خریداری کنید .

مطلب مفید بود؟
1
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی