تهران

چگونه یک ساعت مچی مردانه خوب بخریم

نکات مهم در خرید ساعت مچی مردانه
برای خریدن ساعت مچی مردانه خوب ابتدا باید با انواع ساعت های مچی مردانه آشنایی داشته باشیم تا به طور آگاهانه بتوانیم یک خرید خوب انجام دهیم بخصوص اینکه امروزه در خرید و انتخاب با طراحی ها و انواع مختلف از هر محصول مواجه هستیم و این مسئله خرید را تا حدودی پیچیده و دشوار کرده است.

چگونه یک ساعت مچی مردانه خوب بخریم

ساعت مچی و به اصطلاح انگلیسی آن Wristwatch  امروزه یکی از ابزارهای شیک پوشی و معیارهای پوشش مدرن است بخصوص برای آقایان میزان هماهنگی ساعت با انواع لباس ها و موقعیت های مختلف بسیار حائز اهمیت است بنابراین چگونگی انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه دارای حساسیت هایی است که ما در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه خوب
 ساعت مچی مردانه شیک


برای یک مرد شیک پوش و به روز داشتن یک ساعت لاکچری و مناسب برای هماهنگی و ست کردن با انواع لباسها و موقعیت ها دارای اهمیت زیادی است.
آقایان برای از استفاده از اکسسوریها (لوازم جانبی پوشاک)محدودیت های بیشتری نسبت به خانم ها دارند و ساعت یکی از اکسسوریهای مهمی است که آقایان می توانند از آن در کامل کردن تیپ و استایل خود از آن بهره ببرند.

خرید ساعت مچی مردانه
ست زیبای ساعت با لباس

نحوه  انتخاب و خرید یک ساعت خوب در درجه اول  به سلیقه ی شخصی هر کس بر می گردد. هم چنین میزان هزینه ای که برای آن در نظر گرفته می شود هم مهم است یعنی اگر،هم می خواهید صرفه جویی کرده و کمتر هزینه کنیدو هم ساعتی خریداری کنید که بتوانید ار آن برای موقعیت های مختلف رسمی و غیر رسمی استفاده کنید باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید:
مدل هایی از ساعت های مچی که بتوان از آنها در موقعیت ها و استایل های مختلف استفاده کرد دارای مدل های محدودی است.
ساعت های مچی با بند فلزی را نسبت به ساعت هایی با بند چرم بهتر و راحتر می توان با انواع لباسها ست کرد اما در عوض ساعت های دارای بند چرم شیک تر و لوکس تر هستند.

خرید ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه لاکچری

ساعت با بند فلزی را می توان با قلاب کمربند،عینک آفتابی یا گردنبند و حتی حلقه ازدواج و دیگر اکسسوریها هماهنگ کرد.

خرید ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه با بند فلزی چشم نواز


ساعت هایی با بند چرم را می توان با انواع چرم های بکار رفته در استایل و پوشش ست کرد.
هر چقدر که ساعت مچی شما ساده تر و کلاسیک تر باشد به تیپ رسمی و استایل های رسمی نزدیک است و بالعکس هر میزان که ساعت و صفحه ی آن شلوغ تر و با کنتراست بیشتری همراه باشد بیشتر متمایل به تیپ اسپرت و غیر رسمی است.

خرید ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه اسپرت

در صورتی که می توانید با دست باز خرید کرده و هزینه کنید می توانید هم حداقل یک ساعت رسمی و شیک را برای استایل کاری و فرمال انتخاب کنید و یک ساعت با مدل اسپرت برای موقعیت های روزمره خریداری نمایید.


ساعت های مردانه با بند چرم

امروزه ساعت های مچی با بند چرم بیشتر مورد اقبال و استقبال آقایان قرار می گیرد این مدل از ساعت ها نسبت به گذشته از طراحی های متنوع و جذاب تری برخوردار شده اند و در صورت هماهنگی و ست شدن این مدل از ساعت ها با سایر اکسسوریها استایل شیک و جذابی را ایجاد خواهند کرد.

خرید ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه با بند چرم

اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه را دارید این مدل از ساعت های مردانه به دلیل تنوع در طراحی می توانند برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب باشند از نوع ساده وشیک آن می توان برای ست شدن با لباس رسمی و ساده استفاده کرد و از نوع اسپرت آن می توان در استایل های روزمره بهره برد. شرکتها و کمپانیهای سازنده ساعت مچی علاوه بر تنوع در طرح و شکل تنوع قیمتی را نیز در تولیدات خود لحاظ کرده اند تا هم خریداری را که بدنبال ساعت مچی ارزان قیمت هست را راضی نگه دارند هم کسانی را که بدنبال خرید ساعت های اصل و مارک دار هستند را از دست ندهد از این رو خرید ساعت مچی مردانه اصل و دارای برند معتبر بودجه ی بیشتری می طلبد.

خرید ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه اصل


ساعت های مچی با بند فلزی و استیل

ساعت های مچی مردانه با بند فلزی بیشتر مناسب برای آقایانی است که می خواهند از یک نوع ساعت برای اکثر مواقع و موقعیت های رسمی و غیر رسمی استفاده کنند و راحتر و آسانتر می تواند با سایر لوازم جانبی پوشاک از جمله حلقه ی ازدواج،قلاب کمربند و ... ست شود.

خرید ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه با بند فلزی خوش استایل

این مدل از ساعت های مچی بیشتر در میان مردان میانسال مورد استفاده قرار می گیرد چون اغلب افراد در این سن بیشتر تمایل به داشتن تیپ و استایل رسمی دارند و ساعت های مچی با بند فلزی ساده بیشترین کاربرد را در هماهنگی با تیپ های ساده و رسمی دارا هستند.

چگونه یک ساعت مچی مردانه خوب بخریم
ساعت مچی مردانه زیبا و بادوام

 

سایر نکات مهم درباره خرید ساعت مچی

  • به میزان ذخیره باطری ساعت دقت کنید. ذخیره باطری یعنی مدت زمانی که ساعت می تواند روشن بماند.
  • به لبه های ساعت دقت کنید که شکسته یا لب پریده یا باز نباشد که باعث نفوذ آب در آن شود.
  • به بند ساعت دقت کنید که خش نداشته باشد یا برای بند های چرمی خراشیدگی یا پوسته پوسته نشده باشد.
  • به قاب و صفحه ساعت دقت کنید که خش یا شکستگی نداشته باشد یا گرد و غبار داخل آن نباشد. اگر گرد و غبار به داخل ساعت نفوذ کرده است ساعت مرغوبی نیست
  • به عقربه ها دقت کنید که انحراف یا خمودگی نداشته باشند.


نتیجه گیری

خرید و انتخاب یک ساعت مناسب و خوش استایل وابسته به عوامل زیادی است که باید در موقع خرید و انتخاب مورد توجه قرار گیرند. امروزه با توجه به تنوع زیاد در طراحی و جنس و نوع ساعت،قیمت ساعت بسیار متنوع می باشد و با توجه به بودجه خود می توانیم یک  ساعت مچی مردانه ارزان تهیه کنیم یا  یک ساعت مچی مردانه اصل بخریم. با توجه به اینکه بسیاری از ساعتها از طریق برخی از سایت های معتبر هم عرضه می شوند می توانیم با استفاده از روشهای خرید اینترنتی ساعت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنیم.
 

شاید برای شما هم سوال باشد

  1. چطور می توان فهمید که یک ساعت مچی چقدر دوام دارد؟

    از روی ظاهر ساعت نمی توان به این نکته پی برد. باید به برند ساعت و فروشنده ای که از آن ساعت را تهیه می کنید اطمینان کنید تا ساعت با دوامی را خریداری نمایید.
  2. آیا می توان از روی ظاهر فهمید ساعت مچی ضد آب است یا خیر؟

    تنها چیزی که در ظاهر می توان دید این است که ساعت پلمب شده باشد، جای آچار یا ردی از تعمیر قبلی نداشته باشد و بر روی ان عبارت ضد آب(water resist) نوشته شده باشد. واقعیت این است که باید برند معتبری را ازجای معتبری تهیه نمایید تا به مشکل نخورید.
  3. چقدر امکان تقلبی بودن ساعت های مچی برند وجود دارد؟

    این احتمال خیلی زیاد است. تقریبا نسخه فیک و های کپی همه ساعت های مچی برند وجود دارد. پس قبل از خرید تحقیقات و پرس و جوهای لازم را انجام دهید
مطلب مفید بود؟
6
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی