تهران

برای کاشت مو کدام کشور را انتخاب کنید .

بهترین کشور کاشت مو
همگی می دانیم مو در زیبایی چهره انسان تاثیر بسیاری دارد . اما متاسفانه افراد زیادی هستند که به دلایل ارثی ، استرس ، فشار کاری و غیره به ریزش مو مبتلا می شوند . بنابراین راه حل های مختلفی را امتحان می کنند تا از ریزش موهای خود جلوگیری کنند . به نظر شما کدام کشور ، بهترین کشور برای کاشت مو است ؟

بهترین کشور برای کاشت مو

یکی از بهترین راه حل های درمان ریزش مو ، کاشت مو است . کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند . با این حال کاشت مو موثرترین روشی است که می تواند زیبایی افراد را مجددا به آنها برگرداند . در ایران و سایر کشورها ، کلینیک های زیادی هستند که خدمات کاشت مو را به متقاضیان خود ارائه می دهند . به نظر شما بهترین کشور برای انجام کاشت مو کجاست ؟ 

 

کاشت مو
کاشت مو در کشورهای مختلف


کاشت مو در کشورهای آسیایی نظیر ایران ، ترکیه ، هند ، تایلند و فیلیپین رونق یافته است . کشورهای آسیایی روش های قدیمی را کنار گذاشته و کمتر از روش های سنتی استفاده می کنند و سعی دارند همانند کشورهای اروپایی و آمریکایی از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده کنند .

 

کاشت مو در کشورهای آسیایی
کاشت مو در ایران و ترکیه


ترکیه از جمله کشورهایی است که به عنوان بهترین کشور کاشت مو شناخته می شود . در طی سال های اخیر کشور ترکیه پیشرفت های چشم گیری در زمینه کاشت مو داشته است و توانسته موفقیت های زیادی به دست آورد . کاشت مو در ترکیه با هزینه کمتری نسبت به سایر کشورها انجام می شود به همین دلیل توجه بسیاری از متقاضیان را به سوی خود جلب می کند . 


کاشت مو در ایران هم متقاضیان زیادی دارد . بسیاری از افراد مشهور که در خارج از کشور زندگی می کنند ، برای انجام کارهای زیبایی از جمله کاشت مو به ایران سفر می کنند . در ایران پزشکان و مختصصان زیبایی و کاشت مو تلاش می کنند تا بهترین خدمات را ادائه دهند و از طرفی درآمد بسیار خوبی هم دارند .

 

هزینه کاشت مو
هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف

هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف

هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف متفاوت است . در ادامه درباره این موضوع بیشتر توضیح می دهیم .


هزینه کاشت مو در هند

کاشت مو در هند بسیار ارزان است . اما وجود فاصله زیاد و مشخص نبودن میزان کیفیت خدمات باعث می شود که تعداد متقاضیان آن به کشور ترکیه نرسد . برای افرادی که در کشورهای اروپایی زندگی می کنند سفر به هند کار ساده ای نیست . متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در هند 1000 یورو است .


هزینه کاشت مو در تایلند

کاشت مو در تایلند نیز قیمت پایینی دارد . همچنین پزشکان و متخصصان کاشت مو سعی دارند بهترین خدمات را به متقاضیان خود ارائه دهند . متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در تایلند 1000 یورو است .


هزینه کاشت مو در ایران

در کشور ایران پزشکان برجسته زیادی وجود دارند که بهترین خدمات را در زمینه کاشت مو ارائه می دهند . متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در ایران بین 3.5 میلیون الی 8.5 میلیون تومان است .


هزینه کاشت مو در لهستان

قیمت کاشت مو در لهستان نسبت به کشورهای اروپایی کمتر است . جالب است بدانید تعدادی از مراکز پیشرفته کاشت مو در این کشور توسط بعضی از پزشکان آمریکایی  تاسیس شده است . متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در لهستان 1500 یورو است .


هزینه کاشت مو در ترکیه

همان طور که گفتیم ترکیه یکی از کشورهایی است که بهترین خدمات را در زمینه کاشت مو ارائه می دهد . به همین دلیل بسیاری از متقاضیان از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و بریتانیا به ترکیه سفر می کنند . متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در ترکیه 2000 یورو است .


هزینه کاشت مو در مجارستان

متقاضیان زیادی از کشورهای آلمان ، سوئیس و اتریش برای کاشت مو به کشور مجارستان سفر می کنند . می توان گفت کاشت مو در این کشور هزینه زیادی ندارد و پزشکان بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهند . متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در مجارستان 1700 یورو است .


هزینه کاشت مو در بریتانیا

بریتانیا جز کشورهایی است که هزینه کاشت موی بالایی دارد . به همین دلیل بسیاری از مردان و زنان این کشور برای انجام کاشت مو به کشورهای دیگر سفر می کنند . متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در بریتانیا 3000 الی 8000 پوند است .


هزینه کاشت مو در آمریکا

کاشت مو در آمریکا هزینه بسیار زیادی دارد . متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در آمریکا 15000 الی 25000 دلار است .


هزینه کاشت مو در سایر کشورها

  • متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در اسپانیا 2300 یورو است .
  • متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در هلند 3000 یورو است .
  • متوسط هزینه جهت انجام کاشت مو در فرانسه 4100 یورو است .

 

به غیر از کشورهایی که در اینجا ذکر شد ، پزشکان سعی دارند کاشت مو در آلمان ، کاشت مو در کانادا و سایر کشورها به بهترین نحوه انجام شود اما هر کدام رنج قیمت متفاوتی دارند .


در این بخش از سایت تیجور درباره بهترین کشور برای کاشت مو صحبت کردیم و هزینه های آن را در کشورهای مختلف با هم مقایسه کردیم . امیدواریم از خواندن مطالب این بخش لذت برده باشید .

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی