تهران

هزینه کاشت مو چقدر است

میزان هزینه انواع کاشت مو
در ابتدا بهتر است بدانید که هدف از کاشت مو یا همان عمل پیوند مو پوشاندن و پر کردن بخش هایی از سر می باشد که به دلایل مختلفی خالی شده است . بنابراین بعد از کاشت مو انتظار داشتن موهایی به پر پشتی کلاه گیس از واقعیت به دور است . هزینه کاشت مو به نوع عمل آن بستگی دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

امروزه ریزش موی سر به یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد پیر و جوان تبدیل شده است و اینجاست که ترمیم و کاشت مو به کمک این دسته از افراد می آید . 

 

انواع روش های ترمیم و کاشت مو
معرفی انواع روش های ترمیم و کاشت


موی سر ممکن است تحت تاثیر عواملی نظیر تغذیه نامناسب ، فشار کاری و استرس شروع به ریزش کند . زیرش مو سر باعث بالاتر نشان دادن سن می شود به همین دلیل اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد . این امر باعث می شود که برخی از افراد کاشت مو را بهترین راه حل ببینند . 


کاشت مو (پیوند مو) نوعی جراحی است که مو را از ناحیه ای که اهدا کننده نامیده می شود به ناحیه ای که خالی شده انتقال می دهند . نوع کاشت مو با توجه به شرایط افراد انتخاب شده و سپس زیر نظر مختصصان مربوطه انجام می گردد . از آن جا که کاشت مو روش های مختلفی دارد هزینه های متفاوتی نیز دارد . در این بخش ما قصد داریم که شما را با انواع روش های کاشت مو و قیمت کاشت مو آشنا کنیم .

آشنایی با روشهای مختلف کاشت مو
معرفی روش های مختلف کاشت مو


معرفی کاشت مو به روش غیر جراحی FIT 

در کاشت موی FIT پزشک متخصص با استفاده از سوزن های نازک موی سر فرد را از بخش های مشخص شده برمی دارد و در ناحیه ای که خالی شده می کارد . در پایان کار پانسمان بسیار سطحی به مدت حداکثر یک روز انجام می شود که به بالا بردن کیفیت موی کاشته شده کمک می کند . این روش به عمل جراحی خاصی نیاز ندارد .


معرفی کاشت مو به روش جراحی FUT

کاشت موی FUT در اتاق عمل انجام می گیرد . در این روش اول از هر چیز برشی به شکل نواری و به اندازه تقریبا 2 سانتی متر از پوست سر توسط پزشک و جراح متخصص برداشته می شود . بعد از آن نوار برداشته شده تکه تکه می شود که باعث جدا شدن فولیکول های مو از آن می شود و در نهایت در مکان مورد نظر کاشته می گردد . 


از معایب این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1.    باقی ماندن آثار زخم در ناحیه برداشته شدن پوست سر

2.    طولانی بودن دوره نقاهت

3.    امکان کشیدگی پوست در ناحیه گردن


نکته) توجه داشته باشید در دو روش بالا جلسات کاشت مو تکرار می گردد که ممکن است موجب خستگی مراجعه کننده گردد و این احتمال وجود دارد که تراکم موهای کاشته شده نیز کاهش یابد . 


معرفی کاشت مو به روش SUT

کاشت موی SUT از بهترین روش هاست . در این روش پزشک متخصص می تواند با به کارگیری دستگاه های مخصوص و تمام اتوماتیک تعداد 140000 هزار تار موی واقعی را در طی یک جلسه بکارد . این عمل نیازی به جراحی ، بخیه و پانسمان ندارد .


از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1.    افزایش سرعت کاشت تارهای مو ( که تقریبا 3 برابر روش های قدیمی است.)

2.    طبیعی بودن خط رویش

3.    افزایش تراکم مو

4.    سالم ماندن و از بین نرفتن فولیکول های مو

 

معرفی کاشت مو به روش BHT

در کاشت موی BHT یا روش مکملی پزشک متخصص موی اهداکننده را از محل هایی نظیر کتف ، ران ، سینه و ... بر می دارد و در ناحیه ای از سر فرد که خالی شده می کارد . جالب است بدانید که نوع موی سر با سایر موی قسمت های مختلف بدن فرق دارد . به همین علت این روش به تنهایی به کار نمی رود . زمانی که مراجعه کننده بانک موی کافی در ناحیه سر خود نداشته باشد ، پزشک ناچار است از این روش استفاده کند . در این صورت اگر مراجعه کننده دارای بانک موی متوسطی در ناحیه سر باشد ، پزشک با استفاده از فولیکول آن قسمت های خالی سر را می پوشاند ، سپس از موی قسمت های مختلف بدن برای پر کردن بخش های میانی استفاده می کند . البته وضعیت جنس ، حالت و ریشه موهای بدن از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید توسط پزشک بررسی شود .

بررسی و تفاوت هزینه های کاشت مو
میزان هزینه کاشت مو به روش های متلف


میزان هزینه کاشت مو به روش های مختلف

هزینه کاشت مو به عواملی نظیر تشخیص الگوی ریزش مو ، تعداد گرفت هایی که مورد نیاز است و روش انجام کاشت مو بستگی دارد . 
با این حال این هزینه ها به شرح زیر می باشد .

هزینه کاشت مو به روش FIT مبلغ 5.000.000 تومان

هزینه کاشت مو به روش FUT مبلغ 3.500.000 تومان

هزینه کاشت مو به روش SUT مبلغ 3.700.000 الی 5.500.000 تومان (بستگی به میزان ریزش موی سر فرد دارد.)

هزینه کاشت مو به روش BHT مبلغ 7.000.000 تومان

 

در این بخش با انواع روش های کاشت مو آشنا شدید و دانستید که بهترین روش SUT می باشد . اما باز هم پزشک متخصص و جراح مربوطه با توجه به شرایطی که مراجعه کننده دارد ، روش لازمه را تشخیص می دهد .
 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی