تهران

مدلهای کمربند زنانه گوچی + تصاویر

کمربندهای شیک زنانه گوچی
استفاده از کمربند چرم زیبایی خاصی به اندام زنان می بخشد و در این میان کمربند های چرم زنانه گوچی این زیبایی را بسیار منحصر به فرد تر می کند.

کمربندهای شیک زنانه

کمربند ها در دنیای اکسسوری از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و در زیبایی و جذابیت اندام زنان موثر هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی و هماهنگی استایل خانم ها دارند، امروزه برند های مختلفی به تهیه و تولید کمربندهای خاص و امروزی می پردازند که در ادامه با برند گوچی  آشنا می شویم.
برند گوچی توسط شخصی به اسم گوچو گوچی در سال 1921 تاسیس شد. گوچی پیش از آن به عنوان یک پیشخدمت در هتل های لندن و پاریس مشغول به کار بود اما همیشه نکته ای نظر گوچی را به خود جلب می کرد و آن زیبایی چشمگیر چمدان های مهمانان هتل بود، این جذابیت چشمگیر جرقه ای در ذهن گوچی ایجاد کرد و او را مشتاق به راه اندازی یک کارگاه تولید لوازم چرمی در فلورانس کرد. گوچی با استخدام افراد ماهر و زبر دست و استفاده از دستگاه های خودکار و پیشرفته توانست کار خود را به اوج موفقیت برساند و نام خود را آوازه کل دنیا سازد و نکته حایز اهمیت تر این بود که توانست روش های سنتی برای تولید چرم را از میان بردارد.

گوچی در شهر های میلان و رم شعبه های دیگری تاسیس کرد و به کار خود بیش از پیش رونق بخشید و به تهیه و تولید انواع اکسسوری از قبیل: کیف و کفش و به خصوص معروف ترین برند گوچی یعنی کفش کالج با کیفیت بالا پرداخت، لیکن با کاهش یافتن مواد اولیه و از طرفی شروع جنگ جهانی گوچی خود را نباخت و تصمیم گرفت برای بند کیف ها که از چرم استفاده می کرد روش دیگری را جایگزین سازد و آن تولید و استفاده از پارچه هایی محکم و با دوام با رنگ های قرمز و سبز بود که بعد ها به نماد هویت گوچی تبدیل گردید.

استفاده از کمربندهای گوچی می تواند زیبایی منحصر به فردی به شخص ببخشد و  طرفداران ویژه ای دارد. در ادامه برای شما عزیزان انواع زیباترین و مد روز ترین کمربندهای زنانه گوچی را بیشتر توضیح می دهیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

 

کمربند گوچی
کمربند گوچی
کمربند گوچی زنانه شیک
کمربند گوچی زنانه  شیک
کمربند چرم زنانه
کمربند چرم زنانه

 

کمربند زیبی زنانه گوچی
کمربند زیبی زنانه گوچی
کمربند چرم شیک و زیبای زنانه گوچی
کمربند چرم شیک و زیبای زنانه گوچی

 

کمربند گوچی زنانه زیبا
کمربند گوچی زنانه زیبا

 

کمربند ساده گوچی
کمربند ساده گوچی
مربند مجلسی زنانه شیک گوچی
کمربند مجلسی زنانه شیک گوچی

 

کمربند ساده و شیک گوچی
کمربند ساده و شیک گوچی

 

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی