تهران

در خرید اینترنتی کیف و کفش به چه نکاتی دقت کنیم

در خرید اینترنتی کیف و کفش به چه نکاتی دقت کنیم
خرید اینترنتی کفش قابل اعتماد است؟ در چه صورتی می توان حس خرید حضوری را در خرید اینترنتی کفش تجربه کرد؟ تخفیف های کیف و کفش در خرید های اینترنتی وجود دارد؟ مدل های کفش مانند کفش طبی، کفش چرم، کفش زیره ترک، کفش زیره چرم را می توان به صورت اینترنتی خرید؟ نکاتی که در خرید اینترنتی کفش باید بدانیم؟

در خرید اینترنتی کیف و کفش چه نکاتی اهمیت دارد.

 خرید اینترنتی کفش هم مانند هر خرید اینترنتی دیگر به راحتی از یک سایت فروش اینترنتی کیف و کفش و پوشاک امکانپذیر است. ولی در مورد بعضی محصولات
خرید مساله اصلی نیست. برخی از محصولاتی که بصورت آنلاین خریداری می کنیم ذاتا به گونه ای هستند که حس خرید حضوری را به مشتری القا نمی کنند.
بنابر این فروشندگان اینترنتی اینگونه محصولات مانند کیف و کفش باید شرایطی را فراهم سازند که مشتری بتواند حس یک خرید حضوری را بطور کامل تجربه نماید و خرید و پرداخت هزینه آن  به صورت آنلاین به معنای تمام شدن ماجرا نیست. در خرید های اینترنتی  عموما به نکات زیر باید قت کنید:

  • فروشنده باید از اعتبار کافی جهت فروش اینترنتی کفش برخوردار باشد. به عنوان مثال نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد.

 

در خرید های اینترنتی دقت کنید فروشنده نماد اعتماد اکترونیک داشته باشد
در خرید های اینترنتی دقت کنید فروشنده نماد اعتماد اکترونیک داشته باشد
  • حتما در قسمت تماس با ما شماره تماس داشته باشد. بهتر است قبل از خرید با شماره مذکور تماس بگیرید و سوالات احتمالی خود را بپرسید.
  • حتما فروشنده در سایت فروش خود باید به شما پنل کاربری بدهد که بتوانید سبد خرید داشته باشید و سوابق پرداخت ها و سفارشات خود را مشاهده کنید. 

در خرید اینترنتی کفش علاوه بر موارد فوق به نکات زیر بیشتردقت نمایید.

  • بهتر است فروشنده در زمینه کیف و کفش خوشنام یا شناخته شده باشد ولی این مساله الزامی نیست. هر روز فروشندگان جدیدی وارد حوزه فروش آنلاین کیف و کفش می شوند و تخفیف کیف و کفش خوبی را برای جذب مشتری بیشتر ارایه می دهند. ممکن است حتی تخفیف ویژه بالای 50%  را جهت جذب مشتری یا رقابت در بازار ارایه دهند که بسیاربه نفع شما خواهد بود.
  • در صورتی که خرید شما یک خرید اینترنتی کفش است حتما به مشخصات کفش در صفحه ویژگی های محصول در سایت فروشنده دقت کنید. مثلا کفش طبی، کفش تمام چرم، کفش رویه چرم، کفش زیره چرم، کفش زیره ترک، کفش زیره پی یو، کفش بندی، کفش راحت ی، کفش چرم تبریز و رنگ و سایز و بسیاری موارد دیگر که معیار انتخاب شماست. دقت کنید که مدل و نوع کفشی که انتخاب کرده اید باید در فاکتوری که دریافت می کنید قید شده باشد.
نمونه کفش طبی مردانه تمام چرم
نمونه کفش طبی مردانه تمام چرم
  • لازم است که فروشنده برای خرید شما حتما فاکتور فروش صادر نماید و مشخصات مدل کفش خریداری شده توسط شما با آنچه در زمان خرید انتخاب کرده اید تطابق داشته باشد.
نمونه کفش طبی زنانه تمام چرم
نمونه کفش طبی زنانه تمام چرم
  •  برای اینکه شما به عنوان مشتری دقیقا شرایط یک خرید حضوری را تجربه کنید دقت کنید که در شرایط فروشنده حتما حق تعویض یا مرجوع نمودن کفش برای شما قایل شده باشد.
  •  شما این حق را دارید که کفش را بپوشید و از رنگ آن خوشتان نیاید. یا سایز آن م تناسب اندام شما نباشد یا هنگام پوشیدن پای شما را آزار دهد. البته شما به عنوان مشتری در صورتی که قصد مرجوع نمودن کفش را دارید به گونه ای آن را تست کنید که به کالای فروشنده آسیبی نرسد و وی متضرر نگردد. در صورت آسیب، شما باید این حق را برای فروشنده قایل شوید که کفش را از شما پس نگیرد.
  • کفشی که دریافت کرده اید را درست کنترل کنید که همان موردی باشد که سفارش داده اید. ممکن است عکس های مشاهده شده در سایت فروشنده بسیار زیبا تر از کفشی باشد که دریافت کرده اید. 
  • هزینه های ارسال هنگام دریافت یا مرجوع نمودن شرایط فروشنده را به دقت مطالعه نمایید.
  • از اصل بودن کفشی که دریافت کردید اطمینان حاصل کنید.
شرایط فروشنده کفش در مورد ارسال، ارجاع، اصالت محصول را مطالعه کنید
شرایط فروشنده  کفش در مورد ارسال، ارجاع، اصالت محصول را مطالعه کنید

 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی