تهران

نکاتی در مورد ست کیف و کفش عروس + تصاویر

ست کیف و کفش عروس
چند نکته بسیار مهم در انتخاب کفش عروس وجود دارد که عروس خانم ها باید علاوه بر زیبایی کفش به آن دقت کنند. مهمترین عامل در انتخاب کفش عروس راحت بودن پا در آن می باشد، چرا که عروس خانم باید در روز عروسی با این کفش به مدت طولانی سرپا بایستد.

ست کیف و کفش عروس

ست کیف و کفش عروس نسبت به پوشش های روز مره ای که عروس خانم ها داشته اند  تفاوت زیادی دارد و بسیار مهم می باشد، چون  این مراسم عروسی قرار است زیباترین روز زندگی شما باشد و اگر انتخاب شما درست نباشد و معذب باشید ممکن است علاوه بر جسم شما روان شما نیز پریشان شده و نتوانید از بهترین لحظات زندگی خود لذت ببرید. انواع متعددی از کیف و کفش در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد که  بنا به سلیقه خود می توانید برای این مراسم مهم انتخاب کنید و در این انتخاب باید حساسیت خای لازم را داشته باشید. کفشهایی که می توانید برای این روز مهم انتخاب کنید می تواند کفش عروس پاشنه دار ، کفش عروس پاشنه تخت یا کفش عروس لژدار  باشد.

چند نکته بسیار مهم در انتخاب کفش عروس وجود دارد که عروس خانم ها باید علاوه بر زیبایی کفش خود به نکات سلامتی کفش توجه کنند تا در هنگام استفاده از این مدل کفش ها به مشکل بر نخورند. مهمترین عامل در انتخاب کفش عروس راحت بودن پا در آن می باشد، چرا که تمام عروس خانم ها بایستی در روز عروسی تحرک داشته باشند و با کفش عروسی به مدت طولانی حداقل چندین ساعت سرپا بایستند، پس انتخاب راحتی کفش باید در اولویت باشد. نکته دیگری که باید مد نظر قرار بگیرد این است که کفش عروسی را انتخاب کنید که از جنس مطلوبی برخوردار باشد و پای عروس در داخل آن عرق نکند و از مواد طبیعی در ساخت این مدل کفش استفاده شود، عامل بعدی پاشنه کفش عروس می باشد و اگر به پوشیدن کفش پاشنه بلند عادت دارید و زیبایی آن برای شما مهم است می توانید از آن استفاده کنید ولی در حالت کلی اگر نمی توانید بنا به دلایلی حتی برای چندین دقیقه کفش عروس پاشنه دار را تحمل کنید دتوصیه می شد از کفش عروس پاشنه تخت یا  لژدار  استفاده کنید، در زیر چند نمونه ست کیف و کفش عروس در مدل های مختلف نشان داده شده است.

ست کیف و کفش عروس
ست کیف و کفش عروس 
ست کیف و کفش عروس
ست کیف و کفش عروس

رنگ بندی ست کیف و کفش عروس

در این بخش در مورد انواع رنگ های موجود در بازار در مدل کیف و کفش عروس بحث می شود. امروزه تنوع در انتخاب انواع مدل کیف و کفش برای عروس بسیار زیاد شده است و همگی بسیار زیبا بوده و عروس خانم های شیک پوش می توانند انتخاب زیادی داشته باشند. 
بیشتر این اختلافات در طرح های مدل کیف و کفش عروس می باشد. چرا که از نظر رنگ معمولا دو نوع رنگ در بازار برای کیف و کفش عروس وجود دارد و طرفداران زیادی نیز دارد و آن دو رنگ نقره ای و طلایی هستند، اگرچه رنگ های دیگری نیز وجود دارد ولی آنچه بیشتر مورد پسند همگی عروس ها بوده است این دو رنگ می باشد.

انواع ست کیف و کفش عروس رنگ نقره ای

اگر لباس عروس به رنگ نقره ای باشد بهتر است ست کیف و کفش آنها نیز از این رنگ زیبا انتخاب شود چرا که جلوه بسیار زیبایی به عروس های شیک پوش می دهد، در ادامه چند نمونه تصویر از انواع ست کیف و کفش عروس - رنگ نقره ای نشان داده شده است که هر کدام دارای ظاهری زیبا می باشد. به عنوان مثال برای عروس خانم هایی که می خواهند از کفش عروس بند دار با طرح الماس نشان استفاده کنند انتخاب آنها می تواند شبیه به عکس زیر باشد.

کفش عروس بند دار با طرح الماس نشان
کفش عروس بند دار با طرح الماس نشان

یا عروس خانم هایی که تمایل دارند کفش عروسی آن ها به صورت جلو بسته باشد و در کیف آن از طرح گل استفاده شده باشد به آن ها توصیه می شود از کفشی مشابه تصویر زیر استفاده کنند، که ظاهری بسیار زیبا و شیک به عروس می دهد.

کفش عروس پاشنه دار جلو باز
کفش عروس پاشنه دار جلو باز

استفاده از کفش عروسی پاشنه دار با طرحی زیبا بر روی پاشنه آن و کیف با طرح ساده و زیبا نیز گزینه دیگری است که بسیاری از عروس خانم ها در سال های جدید از آن استفاده می کنند که تصویر آن در زیر نشان داده شده است.

کفش عروس پاشنه دار با طرح روی پاشنه
کفش عروس پاشنه دار با طرح روی پاشنه

و انواع بسیار زیادی از ست کیف و کفش نقره ای عروس که عروس خانم های عزیز می توانند انتخاب کنند.

ست کیف و کفش نقره ای عروس
ست کیف و کفش نقره ای عروس
ست کیف و کفش نقره ای عروس
ست کیف و کفش نقره ای عروس

 ست کیف و کفش عروس رنگ طلایی

بر خلاف استفاده از ست کیف و کفش نقره ای که معمولا هم رنگ لباس عروس باید باشد،  ست کیف و کفش به رنگ طلایی  این ویژگی خوب را  دارد که می تواند لباس عروس را متمایز از رنگ کفش نماید و در عین حال  رنگ طلایی خود را به خوبی نشان  دهد و به دلیل براق و درخشان بودن مجالس عروسی که از نور و انعکاس نور برخوردار است جلوه بسیار شیکی به عروس خانم های شیک پوش دهد.
چند نمونه از  انواع مختلف ست کیف و کفش عروس به رنگ طلایی را نشان داده ایم که هر یک از این عکس ها می تواند مورد پسند عروس خانم های  زیبا قرار بگیرد و حتی می توان از رنگ های میکس طلایی و نقره ای نیز استفاده نمود که جذابیت آن بسیار زیاد بوده و امروزه بیشتر استفاده می شود.

ست کیف و کفش عروس میکس طلایی نقره ای
ست کیف و کفش عروس میکس طلایی نقره ای
ست کیف و کفش عروس میکس طلایی نقره ای


 

 

مطلب مفید بود؟
9
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی