تهران

آشنایی با انواع ست کیف و کفش مجلسی + تصاویر

ست کیف و کفش مجلسی مردانه و ست کیف و کفش مجلسی زنانه
ست کردن کیف و کفش یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی مردان و زنان می باشد. این ست کردن باید با توجه به پوشش، جنس مدل کیف و کفش، شرایط آب و هوایی منطقه و عوامل دیگر صورت پذیرد.

ست کیف و کفش مجلسی

ست کردن کیف و کفش به این معنا نیست که همیشه ازیک رنگ و یک جنس از کیف و کفش را انتخاب کنیم چرا که برای داشتن ظاهری زیبا ست کردن کیف و کفش در هر فصل بنا به پوشش زنان و مردان متفاوت بوده و نداشتن تغییر در ست باعث یکنواخت دیدن شما در جامعه می شود. برای اینکه فردی شیک و تمیز باشد بهتر است ست کردن را مناسب با هر لباس انتخاب کنید. به دلیل تنوع زیاد در اجناس کیف و کفش زنانه و مردانه در قیمت های متنوع، انتخاب بسیار گسترده شده است و حتی می توان با هزینه کم و انتخاب مناسب زیباتر شد. در این مقاله در مورد انواع مختلف ست کیف و کفش مجلسی مردانه و زنانه مطالبی ذکر می گردد.

ست کیف و کفش مجلسی مردانه

ست کردن کیف و کفش یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی مردان و زنان می باشد. این ست کردن باید با توجه به پوشش افراد باشد، و همچنین جنس مدل کیف و کفش نیز عامل بسیار مهمی می باشد که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و طول عمر بالا باید مد نظر قرار گیرد، آنچه امروزه بیشتر در خرید کیف و کفش نقش دارد رنگ آن می باشد چرا که طی این چند سال بسیاری از مردان و زنان در انتخاب کفش از رنگهای مختلفی استفاده می کنند. 
برای مردان بسیار مهم می باشد که وقتی در اداره و مجالس مهم حضور می یابند ظاهری شیک داشته باشند و بهترین نوع کیف و کفش مجلسی معمولا نوع چرمی می باشد که در دو رنگ قهوه ای و مشکی وجود دارد. که با توجه به نوع پوشش مردان این نوع رنگ ها خود را نشان می دهند، پوشش تیره تر نیازمند ست کیف و کفش مجلسی مشکی را می طلبد، و لباس های روشن تر نیازمند ست کیف و کفش قهوه ای است.
وقتی شما برای مصاحبه کاری و یا بعنوان مدرس سر کلاس حاضر می شوید بهتر است  کفش مجلسی مناسب با کفی مناسب انتخاب کنید که صدادار نباشد زیرا این انتخاب به شما کمک می کند که تمام حواس افراد به شما و ظاهر شما باشد و صدا دادن کفش، کمی این انتظارات را برآورده نمیکند. پس در انتخاب خود این نکته را در نظر داشته باشید. چند نمونه عکس در زیر از کفش های چرمی و کیف به منظور ست کیف و کفش مجلسی مردانه مناسب با پوشش مردان در زیر نمایش داده شده است.

کیف و کفش مجلسی مردانه
کیف و کفش مجلسی مردانه
ست کیف و کفش مجلسی مردانه
ست کیف و کفش مجلسی مردانه

البته کفش های مختلفی با جنس های مختلف مانند کفش های ورنی، اشبالت، کفش جیر و ... وجود دارد که هر کس بنا به نیاز خود می تواند از این نوع کفش ها نیز استفاده کند. کفش های با جنس جیر در مناطق شمالی و رطوبت دار که همیشه باران می بارد مناسب نیست و همانطور که قبلا گفته شد استفاده از جنس چرمی کفش بسیار انتخاب بهتری خواهد بود، معمولا از کفش اشبالت و جیر با شلوارهای کتانی ست خوبی می شود و در مناطق گرم و خشک بهترین انتخاب می باشد.

کفش جیر مناسب برای کت و شلوار کتان
کفش جیر مناسب برای کت و شلوار کتان

ست کیف و کفش مجلسی زنانه

ست کیف و کفش مجلسی زنانه در رنگهای و جنس های مختلفی وجود دارد و بنا به اینکه در کدام فصل از سال باشیم در انتخاب کیف و کفش بسیار مهم است. زنان در انتخاب ست کیف و کفش مجلسی نسبت به مردان دارای انتخاب بیشتری می باشند. مثلا برای زنانی که قصد رفتن به محیط کاری و یا رفتن به مصاحبه کاری دارند ست کیف و کفش مجلسی به رنگ های تیره و مشکی و قهوه ای مناسب می باشد که در زیر چند نمونه از آن نشان داده شده است که در زیباتر نشان دادن آنها نقش بسزایی دارد.

ست کیف و کفش مجلسی زنانه
ست کیف و کفش مجلسی زنانه

ست کیف و کفش دخترانه هم در رنگ های مختلف وجود دارد که هر فردی بنا به سلیقه و رنگ پوست و همچنین رنگ البسه خود می تواند از این نوع کیف و کفش در رنگهای مختلف مانند زرد، سبز لجنی، گلبه ای و ... استفاده کند، که در سال های 2017 به بعد این نوع رنگ ها بسیار مد شده اند و خانم های زیادی از آنها استفاده کرده اند. در زیر چند نمونه از انواع مدل کیف و کفش در رنگ های مختلف نشان داده شده است.

ست کیف و کفش دخترانه زرد رنگ
ست کیف و کفش دخترانه زرد رنگ
ست کیف و کفش دخترانه رنگ سبز لجنی
ست کیف و کفش دخترانه رنگ سبز لجنی

تنوع در کیف و کفش زنانه و دخترانه بسیار زیاد می باشد که برخی زنان با توجه به قد و اندام خود می توانند انواع مختلفی از کیف و کفش را با طرح های مختلف انتخاب کنند، مثلا برای خانم هایی با قد کوتاه استفاده از کفش پاشنه بلند بسیار مناسب می باشد، در عکس زیر یک نمونه ست کیف و کفش مجلسی زنانه با رنگ میکس آبی و سفید که با شلوار لی آبی رنگ پوشیده شده است را نمایش داده ایم.کفش های پاشنه بلند دیگری در طرح های مختلفی وجود دارد که خانم ها می توانند بنا به سلیقه خود از آنها استفاده کنند.

 ست کیف و کفش مجلسی زنانه با رنگ میکس آبی و سفید
 ست کیف و کفش مجلسی زنانه با رنگ میکس آبی و سفید 


 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی