تهران

برخی مدلهای عینک آفتابی مردانه پلیس

عینک آفتابی مردانه پلیس
در این متن قصد داریم با معرفی انواع مدل های عینک آفتابی مردانه پلیس آشنا شوید. عینک آفتابی مردانه پلیس در چهار سبک گرد، گربه ای، مربع و خلبانی تولید می شود اما مدل های جدید عینک افتابی مردانه پلیس که زیر مجموعه این سبک ها هستند به طور فصلی روانه بازار می شود که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

عینک آفتابی نقش تاثیرگذاری در دلنشین و به روز بودن تیپ شما دارد. لازم است بدانیم هر شخص می تواند با توجه به سلایق، قالب صورت، مدل لباس هایی که می پوشد عینک آفتابی مناسب را خریداری نماید. جدا از موارد ذکر شده عینک های آفتابی تولید شده بر اساس جنسیت اشخاص نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. عینک آفتابی مردانه پلیس یکی از برندهای معروف در سطح دنیا است که در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مدل پرطرفدار از این برند بپردازیم.

عینک آفتابی پلیس

برادران د ریگو در سال 1978 شرکت کوچکی به قصد تولید فریم و لنز افتتاح نمودند؛ پس از گذشته چند سال و پیشرفتی که کسب نمودند در سال 1983 برند پلیس را ایجاد کردند. Police یک برند ایتالیایی است که از لحاظ کیفیت و همخوانی با سلایق گوناگون در میان جهانیان شهرت فراوانی کسب نموده است. لازم به ذکر است که این شرکت سالانه انواع مختلفی از عینک آفتابی های مردانه، زنانه و بچه گانه روانه بازار می کند. با ما همراه باشید تا در ادامه سبک های متفاوتی از عینک آفتابی مردانه پلیسی را به شما معرفی کنیم.

مدل های مختلف عینک آفتابی مردانه پلیس

همان طور که در قسمت قبل ذکر نمودیم عینک آفتابی های پلیس در مدل ها وسبک های متفاوتی تولید می شوند، چهار طرح اصلی که برای تولید عینک آفتابی های پلیس استفاده می شود به این شرح می باشند:

  • عینک آفتابی پلیس گربه ای
  • عینک آفتابی پلیس خلبانی
  • عینک آفتابی پلیس گرد
  • عینک آفتابی پلیس مربع

لازم به ذکر است که چهار طرح بالا اساس و پایه مدل های مختلف عینک آفتابی پلیس می باشند که در ادامه به معرفی چند مدل خواهیم پرداخت:

  • عینک آفتابی مردانه پلیس مدل Rock

یکی از مدل های محبوب برند پلیس عینک Rock می باشد، این مدل عینک فریم پلاستیکی دارد و در چهار رنگ خاکستری، مشکی، قهوه ای و آبی عرضه می شود. جالب است بدانید بر روی این فریم می توان لنز های شیب دار، مسطح و آینه ای را نصب نمود. همچنین فراموش نکنید که عینک Rock به سبک سنگ و صخره معروف است.

عینک آفتابی مردانه پلیس
عینک آفتابی مردانه پلیس مدل Rock
  • عینک آفتابی مردانه پلیس مدل Block

بارزترین ویژگی Block قدرت بالای آن است. فریم آن ترکیب فلز و پلاستیک است و عدسی پلاریزه بر روی آن نصب شده است. همچنین این مدل عینک آفتابی پلیس با رنگ هایی از قبیل مشکی، قهوه ای، سبز، آبی و خاکستری تولید می شود.

عینک آفتابی مردانه پلیس
عینک آفتابی مردانه پلیس Block
  • عینک آفتابی مردانه پلیس مدل Idol

عینک پلیس مدل Idol پل بینی ندارد و فریم آن از جنس فلز و پلاستیک است؛ همچنین بهتر است که ذکر کنیم فریم های Idol در رنگ های مختلف و متنوعی روانه بازار می شود که انتخاب های متنوع را پوشش می دهد.

عینک آفتابی مردانه پلیس
عینک آفتابی مردانه پلیس مدل Idol
  • عینک آفتابی مردانه پلیس مدل Speed

فریم های Speed ترکیبی از جنس فلز و پلاستیک هستند و طرفداران خاصی دارند. فراموش نکنید که این مدل در بین طرفداران پلیس به مدل راحت و سبک معروف می باشد.

عینک آفتابی مردانه پلیس
عینک آفتابی مردانه پلیس مدل Speed


عینک آفتابی های مردانه گرد، مربعی، خلبانی و به میزان کمتری فریم سپری جزء مدل های عینک آفتابی مردانه پلیس جدید می باشند. جالب است آقایان محترم بدانند که در این میان پلیس از انواع رنگ در فریم و شیشه های عینک آفتابی های مردانه سال 2019 استفاده نموده است. بهتر است با خرید یک عینک آفتابی پلیس اصل مطابق با مدل های جدیدی که روانه بازار نموده است لذت خرید با کیفیت را تجربه کنید.

عینک آفتابی پلیس
عینک آفتابی پلیس اصل

 

خرید عینک آفتابی مردانه پلیس 

هنگام خرید عینک آفتابی مردانه پلیس با توجه به نیاز و قالب صورتان طرح مناسب را انتخاب کنید. برای خرید عینک آفتابی مردانه پلیس علاوه بر اینکه به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر مراجعه می کنید باید از سیستم های کامپیوتری برای تست اصل یا تقلبی بودن آن ها استفاده نمایید. متاسفانه در بعضی از فروشگاه ها قیمت عینک آفتابی مردانه پلیس را به واسطه اصل بودن بالاتر از میزان واقعی ذکر می کنند به این دلیل بهتر است در خرید این محصول و مراجعه به مراکز معتبر دقت بالایی داشته باشید. در انتها امیدواریم که اطلاعات مفیدی جهت خرید عینک آفتابی مردانه پلیس در اختیارتان قرار داده باشیم.

مطلب مفید بود؟
3
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی