تهران

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت و انواع آن
مطالعه ی این مقاله می تواند اطلاعات کامل و جامعی در مورد انواع لیزر های الکساندرایت را به شما ارائه کند. همراه ما باشید.

یکی از لیزر هایی که امروزه برای دفع موهای زائد استفاده می شود، دستگاه لیزر الکساندرایت است که با طول موج 755 نانومتر و اثر گذاری مطلوب بر رفع موهای زائد، محبوب ترین لیزر برای از بین بردن موهای زائد در ایران محسوب می شود. باید خاطر نشان کنیم که الکساندرایت به نوعی مکانیسم لیزر گفته می شود و اسم برند خاص و یا شرکتی نیست.

رفع موهای زائد
رفع موهای زائد بدن با لیزر درمانی

لیزر های الکساندرایت انواع متفاوتی دارند که در ادامه برخی از آن ها را برای شما معرفی می کنیم.

 

دستگاه لیزر الکساندرایت کلاریتی

این دستگاه، بهترین انتخاب برای رفع موهای زائد، مشکلات واریسی مانند واریس، لک های پوستی و به طور کلی اختلالات رنگی در سطح پوست و ... به شمار می رود. لیزر کلاریتی با دارا بودن دو طول موج متفاوت، به شما کمک می کند تا از قابلیت های فراوانی آن هم در مدت زمان کوتاهی برخوردار شوید. 

دستگاه لیزر کلاریتی یکی از برترین و تاپ ترین دستگاه های لیزر است که با دو پالس 755 نانومتر و 1064 نانو متر، به شما در رفع مشکلاتی مانند رفع موهای زائد، کاهش چین و چروک های پوست، بهبود و درمان ضایعات پوستی، اختلالات رنگی و رنگدانه در سطح پوست و از همه مهم تر رفع موهای زائد کمک می کند.

این دستگاه با دارا بودن طیف وسیعی از سری ها، برای تمامی افراد با رنگ پوست های متفاوت مناسب است و همچنین سرعت بالای آن به شما کمک می کند تا سریع تر به نتیجه ی مطلوب تان برسید. همچنین می توان مجهز بودن این دستگاه به سیستم کرایوژن که به خنک شدن پوست در هنگام لیزر و دیگر خنک کننده های آن هم به عنوان مزایای این لیزر اشاره نمود.

رفع موهای زائد با لیزر
دستگاه لیزر الکساندرایت کلاریتی

 

دستگاه لیزر الکساندرایت کوترا

دستگاه لیزر الکس سرد یا همان الکس کوترا ( Alex Cutera ) را می توان به عنوان پیشرفته ترین دستگاه لیزر موهای زائد نام برد که هیچ آسیبی هم به بدن وارد نکند. این دستگاه قابلیت های خاصی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

یکی از مهم ترین قابلیت های این دستگاه که موجی شده است تا از محبوب ترین دستگاه ها باشد، اثر بخشی بسیار بالای آن، آن هم در کوتاه ترین مدت زمان ممکن می باشد. 

دستگاه لیزر کوترا این قابلیت را دارد تا بدون ایجاد هیچ گونه سوختگی و کرکی نمودن موهای زائد، شما را از شر آن ها خلاص کند. شما با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود تا نقاط حساس بدن تان را هم بدون هیچ محدودیتی لیزر کنید. نتایج درخشان این لیزر حتی پس از اولین جلسه هم برای شما آشکار خواهند بود. 

دستگاه کوترا، حتی قادر به لیزر کردن پوست های تیره و برنزه هم می باشد که یکی از مهم ترین مزیت های رقابتی آن به شمار می آید. همچنین این دستگاه در مقابل دیگر دستگاه ها، مشکلاتی اعم از دردناک بودن پروسه ی درمان، رفع نشدن کامل موهای زائد، عدم قابلیت استفاده روی پوست های برنز و تیره، بالا بودن تعداد جلسه های لیزر درمانی و ایجاد سوختگی های شدید و لک های پوستی را ندارد.

دستگاه لیزر کوترا با حداقل درد در پروسه ی درمان، دارا بودن سیستم خنک کنندگی جدید و قوی، استفاده کردن از انرژی کمتر لیزر، ایجاد نکردن سوختگی های پوستی، کم بودن تعداد جلسه های درمانی، تاثیر گذاری بر روی موهای کرکی و نازک، قابلیت استفاده روی پوست های برنزه و تیره  و عدم نیاز به استفاده از کرم های گران قیمت ترمیم کننده، یکی از بهترین انتخاب ها برای لیزر موهای زائد بدن به شمار می رود.

لیزر موهای زائد
دستگاه لیزر الکساندرایت کوترا

 

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

دستگاه لیزر دکا هم یکی دیگر از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که شباهت بسیار زیادی هم به دستگاه لیزر کوترا دارد. این دستگاه هم مانند کوترا، می تواند موهای خیلی نازک و کرکی مانند را از بین ببرد و با دارا بودن تکنولوژی الکس سرد، پروسه ی درمان را برای شما بدون سوزش و درد می کند.

این دستگاه پالس های خاصی دارد که باعث می شود اثر بخشی آن در پوست های تیره کاهش نیابد و برای پوست های تیره هم موثر باشد.

از مزایای دستگاه لیزر دکا می توان به کاربردی بودن آن برای انواع پوست ها، از بین بردن کامل موهای نازک و کرکی، عدم احساس درد و سوزش در ناحیه ی لیزر شده، به صرفه ترین دستگاه از نظر هزینه ی درمان، عوارض جانبی کم، تعداد جلسات کم درمان و تکنولوژی سرد الکس اشاره نمود.

یکی از مهم ترین دغدغه افرادی که برای لیزر به مطب های پزشکی مراجعه می کنند، آسیب دیدن پوست در هنگام استفاده از لیزر است. دستگاه لیزر دکا، با دارا بودن پالس و طول موج نوری مناسب، باعث می شود تا به پوست شما هیچ گونه آسیبی وارد نشود.همچنین عوارض جانبی آن هم در مقابل دیگر روش های لیزر، بسیار کم تر می باشد که دلیل آن هم تکنولوژی پیشرفته ی الکس سرد می باشد.

اگر پوست تان را برنزه کرده اید و نگران هستید که لیزر باعث ایجاد مشکلاتی برای شما شود، باید به شما این اطمینان خاطر را بدهیم که لیزر دکا هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آورد. 

دستگاه لیزر دکا
رفع موهای زائد با لیزر دکا

 

دستگاه لیزر الکساندرایت آلما

دستگاه لیزر آلما را هم می توان به عنوان یکی از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های لیزر معرفی کرد که برای انواع رنگ های پوست مناسب است. آلما به سیستم خنک کننده ی قوی تجهیز شده است که از بروز درد و سوختگی های ناشی از لیزر بر روی پوست جلوگیزی می کند. این لیزر پرتوهایی با طول موج 755 نانومتر و انرژی 20 ژول بر سانتی متر مربع دارد که باعث می شود به راحتی توسط ملانین های موجود در فولیکول های مو جذب شده و موهای زائد را به راحتی از بین ببرد.

از مشخصات و ویژگی های لیزر آلما می توان به جوانسازی پوست و رفع موهای زائد، مناسب بودن برای انواع رنگ های پوست و انواع جنس های مو، خنک نگه داشتن پوست و جلوگیری از ایجاد درد، از بین بردن موهای زائد به طور کامل، درمان مشکلات رنگدانه های پوستی و ضایعات عروقی، جذب بالا توسط ملانین های مو، جذب بالا توسط رنگدانه های پوستی و ... اشاره نمود که این دستگاه را خاص تر و ویژه تر می کند.

دستگاه لیزر آلما
رفع موهای زائد با الکساندرایت آلما

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی