تهران

روش تهیه ماسک صورت با ماست

ماسک صورت با ماست
ماسک های صورت خانگی متفاوتی وجود دارد که می تواند پوست شما را زیبا سازد. یکی از مواد بسیار خوب برای پوست که در ماسک های خانگی مورد استفاده قرار میگیرد ماست است. ماست یک ماده ویتامین و مواد مغذی دار است. در ادامه شما را با تعدادی ماسک صورت با ماست آشنا میکنیم.

ماست یکی از مواد ویتامین دار است که میتواند مواد معدنی و مواد مغذی بدن ما را تامین کند. همچنین این ماده غذایی خوش طعم و سالم نیز هست که میتواند یک میان وعده عالی برای شما باشد. علاوه بر فواید بسیاری که برای بدن دارد ماست یک ماده مقوی برای پوست نیز می باشد. راحتی دسترسی به ماست آن را به یک ماسک عالی برای پوست شما در خانه تبدیل کرده است. با تیجور همراه باشید تا شما را با تعدادی از ماسک هایی که با ماست تولید می شوند آشنا کنیم.

ماسک خانگی ماست وعسل

ماسک صورت ماست و عسل
ماسک صورت ماست و عسل

این ماسک فواید بسیاری برای پوست دارد مانند از بین بردن جوش های سر سیاه, پاکسازی پوست,‌ضد عفونی , شادابی و طراوت پوست. همچنین عسل خاصیت روشن سازی پوست را نیز دارد. عسل با انواع مختلف پوست سازگاری دارد و حتی اگر پوست حساسی داشته باشید,‌عسل در ماسک به پوست شما خواهد ساخت. همچنین ماست توانایی پاک کردن منافذ پوست را نیز دارد. 
طرز تهیه این ماسک بصورت ترکیب دو قاشق ماست و یک قاشق عسل است. این ترکیب را 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس خوب شستشو دهید و خشک کنید.

ماسک صورت ماست و جوانه گندم

جوانه گندم یکی دیگر از مواد طبیعی لایه بردار و دارای ویتامین و مواد معدنی است که گزینه خوبی برای درست کردن ماسک های خانگی بشمار میرود. ترکیب این ماسک با ماست وآبلیمو میتواند یک ماسک خانگی کامل بسازد. این ماسک را 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس شستشو دهید. بعد پوست را خوب خشک کنید.

ماسک صورت ماست و آبلیمو

ماسک صورت ماست وآبلیمو
ماسک صورت ماست و آبلیمو

اگر دنبال ماسک صورت با ماست برای پوست چرب میگردید, ‌این ماسک به کار شما می آید. منافذ بسته شده پوست شما بوسیله آبلیمو پاک خواهد شد و یک لایه پوست اضافه صورت شما را نیز از بین خواهد برد. اگر پوست تیره نیز دارید میتوانید برای درخشندگی و زیبایی پوست خود از آبلیمو استفاده کنید.

ماسک صورت ماست و خیار

برای داشتن پوست زیبا و خوشرنگ میتوانید در ماسک ماست خود خیار اضافه کنید. ترکیب این دو ماده میتواند پوست شما را جوان و شاداب سازد. این ترکیب را روی صورت خود بگذارید. بعد از 20 دقیقه با آب گرم بشورید. سپس صورتتان را خشک کنید.

ماسک صورت ماست و کاکائو

این ماسک یک ماست کامل برای خوش فرم و سفت کردن صورت شماست. اگر میخواهید پوست شما سفت باقی بماند این ماسک را در برنامه خود قرار دهید. برای ایجاد این ماسک یک قاشق غذاخوری کاکائو و ماست را خوب ترکیب کنید. میتوانید عسل را نیز به آن اضافه کنید. بگذارید ماسک 20 دقیقه روی پوست شما بماند. بعد از آن با آب گرم بشویید و خشک کنید.

ماسک صورت ماست و توت فرنگی

ماسک صورت ماست و توت فرنگی
ماسک صورت ماست و توت فرنگی

ترکیب توت فرنگی و ماست میتواند منافذ پوست شما را تمیز و پاک کند و پوستی شفاف به شما بدهد. برای درست کردن این ماسک تعدادی توت فرنگی را با ماسک خوب هم بزنید و خمیر به دست آمده را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید و بعد از آن با آب ولرم بشویید.

ماسک صورت ماست و زردچوبه

ماسک صورت ماست و زرچوبه
ماسک صورت ماست و زرچوبه

زردچوبه به تنهایی نیز یک ماسک عالی برای شفافیت و زیبا ساختن پوست است. ترکیب این ماده معجزه آسا برای پوست با ماست میتواند یک ماسک خانگی خوب و مفید برای پوست شما فراهم کند. برای تهیه این ماسک زردچوبه و ماست را خوب مخلوط کنید و 20 دقیقه روی صورت خود بگذارید. سپس با آب ولرم بشویید و خشک کنید.

ماسک صورت خانگی ماست و میوه

ترکیب ماست با میوه میتواند پوست شما را جلا دهد و پوست مرده شما را ترمیم کند و طراوت بخشد. میتوانید هر میوه تازه ای مانند : پرتغال,‌کیوی,‌نارنگی,‌یا تمشک را به ماست اضافه کنید. برای تهیه این ماسک یک قاشق پالپ میوه را با دو قاشق غذاخوری ماست تازه ترکیب کنید. این ترکیب را 15 دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس بشویید و خشک کنید.

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی