تهران

بهترین برند ماسک صورت چیست

ماسک صورت
ماسک صورت یکی از راه هایی است که علاوه بر آرامش بخشیدن به پوست ، مزایایی مانند پاک کردن آلودگی ها، لایه برداری، آبرسانی و تونینگ کردن صورت نیز دارد. برای آشنایی با انواع برند های بهترین ماسک ها با ما همراه باشید.

یکی از لوازم جدانشدنی خانم ها در زندگی های امروزه ماسک های صورت می باشد. ماسک های صورت درحال حاضر جز پرطرفدارترین لوازم است. این ماسک ها فواید بسیاری دارد که ازبین برنده ی جوش های صورت,  تقویت عضلات صورت و شادابی, لایه برداری از پوست و از بین بردن اکنه را می توان نام برد. انتخاب ماسک صورت می تواند بسیار سخت باشد و یکی از مشکلات خانم ها انتخاب ماسک مورد نیاز صورت میباشد بطوریکه نیاز پوست را  فراهم کند و علاوه بر فواید زیاد مقرون بصرفه نیز باشد. در اینجا می خواهم انواعی از ماسک های معتبر صورت را برایتان معرفی کنم. 

 ماسک صورت فریمن 

ماسک فریمن (freeman) جز بهترین برند ماسک های دنیا می باشد که کاربردهای بسیار زیادی برای پوست دارد. این ماسک برای پاکسازی پوست و منافذ آن و تقویت سلول های پوست مناسب است. همچنین به عنوان یک روشن کننده پوست کاربرد دارد . این ماسک برای انواع پوست مفید است و یکی از پرفروش ترین و معتبرترین ماسک ها در کشور امریکا و اروپا می باشد.یکی از دلایلی که این ماسک را بسیار محبوب کرده است این است که در ساخت ان از مواد کاملا طبیعی استفاده شده است و ازهیچگونه مواد مصنوعی و مضر در ساخت و تهیه ان استفاده نشده است.

ماسک صورت بیور 

ماسک بیور (biore) یکی از بهترین برندهای ماسک برای بانوان است که پوست صورت را شفاف و تمیز می کند. شرکت بیور سعی داشته محصولی را وارد بازار کند که برای هر بانویی موردنیاز باشد. این محصول بصورت حرارتی است که هر بسته دارای4بسته می باشد که مواد درون هر بسته را با اب مخلوط نموده و روی منافذ صورت می مالیم وبه ارامی با انگشتان دست ان را ماساژ می دهیم. این ماسک با ایجاد حرارت منافذ پوست را بسیار تمیز می نماید و پوستی شاداب وبسیار تمیز را برای شما نمایان می سازد.

ماسک صورت
ماسک صورت کرمی

 

 ماسک صورت گارنیر

  ماسک گارنیر (garnier) بهترین ماسک صورت برای  مراقبت از پوست چرب است. این ماسک برای پاکسازی پوست چرب خیلی خوب جواب می دهد و با قابلیت لایه برداری خفیفی که دارد پوست را عاری از چربی های اضافه می کند. با شستشوی پوست با ماسک معروف گارنیر میتوان نواقص پوست و لک ها را نیز بطور کامل ترمیم کرد. برند گارنیر تا به امروز توانسته خود را به بازار و عموم مردم ثابت کند و موفقیت بزرگی را بدست اورده است.

ماسک صورت کلینیک

 برند معروف کلینیک (clinique) دارای چند ماسک صورت می باشد که یکی از بهترین آنها ماسک زغال است. این ماسک با قابلیت لایه برداری می تواند منافذ پوست را به حداقل برساند و سطح پوست را عاری از چربی های اضافی کند. ماسک زغال کلینیک دارای مواد طبیعی مثل خاک رس معدنی می باشد که امکان چربی زدایی را به آن می دهد. ماسک زغال برای هر پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب انواع پوست چرب و میانه و خشک می باشد. یکی دیگر از محصولات کلینیک ماسک شب آن می باشد که برای شاداب و روشن شدن پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این ماسک هنگام شب قبل از خواب استفاده می شود و رطوبت بسیاری را به پوست می دهد و از خشکی پوست جلوگیری می کند. این ماسک یکی از بهترین ماسک های صورت مردانه نیز است.

ماسک صورت لانژه 

برند لانژه (lange)معتبرترین برند برای رفع چین و  چروک می باشد که در این زمینه بسیار قدرتمند و موفق عمل کرده است. این برند متعلق به فرانسه است و در ترکیب ان از گیاهان و انواع جلبک ها استفاده شده است. از اثرات دیگر لانژه می توان به نرم کنندگی, شفاف کردن و روشن کردن, استحکام پوست, ابرسانی پوست را نام برد. لانژه بهترین برند ماسک صورت مردانه می باشد که با روش های بیولوژیکی جدید و پیشرفته از ترکیبات موثر دریایی و گیاهی استفاده نموده است. این ماسک بهترین ماسک برای درمان لک است.

ماسک صورت سینره

 ماسک سینره (cinere) با فرمولاسیون خاص خود می تواند به سرعت تیرگی پوست را بهبود بخشد. استفاده ی مرتب و مکرر از این ماسک پوست شما را لطیف تر و روشن تر می کند. این ماسک همچنین در حذف مواد زاید و اکسیژن رسانی به پوست بسیار کمک می کند.

ماسک صورت صنعتی
برند ماسک صورت لانژه و سینره

 

 ماسک صورت پیوردرم

ماسک پیودرم (purederm) نقش بسزایی در جوان کردن پوست دارد. این ماسک از مواد طبیعی تهیه شده است و از روکش پالپ در ان استفاده شده است. عصاره چای سبز و Q10 و ویتامینE از ترکیباتی است که در تولید این ماسک بکار رفته است. مواد بکاررفته در این ماسک پوست را سفت تر و کشیده تر می کند و صورت را شاداب و جوان نشان می دهد. این ماسک بهترین ماسک صورت برای درمان جوش نیز هست.

ماسک صورت سودا

ماسک سودا (sevda) ماسکی است که بسیار در شرایط  آب و هوایی و آلودگی های بسیاری که در کلان شهر ها و بسیاری از شهرهای دیگر وجود دارد کاربرد ویژه ای دارد. این ماسک قابلیت لایه برداری قوی دارد و پوست شما را شاداب می کند. به این ماسک ماسک سیاه سودا نیز می گویند زیرا در ترکیب ان از زغال فعال استفاده می شود. ماسک سیاه سودا تمام گرد و غبار ها را از روی پوست خارج می کند و منافذ پوست را کوچک می کند.زغال فعال که در ترکیب این ماسک بکار رفته برای جذب مواد سمی در صنعت پزشکی بکار گرفته می شود.

ماسک صورت کره ای

ماسک صورت کره ای
ماسک صورت کره ای

 زنان اهل کشور کره و آسیای شرقی معمولا دارای پوست زیبا و صاف هستند که این پوست صاف را مدیون ماسک های خانگی خود هستند. در این قسمت به تعدادی از ماسک های طبیعی زنان کره می پردازیم:

 ماسک پارچه ای 

ماسک کره ای
ماسک صورت ورقه ای کره ای

این ماسک که در کشور های ژاپن و کره  بسیار محبوب است طرز استفاده بسیار آسانی دارد و برای پوست های آسیایی بسیار لازم است. البته این ماسک در آمریکا محبوب نیست. این ماسک توصیه بسیاری از متخصصان برای درمان لک ها است.

 ماسک چای سبز ماچا 

در پوست های آسیایی یک مرطوب کننده و نرم کننده بسیار لازم است که این ماسک برای پوست شما تهیه می کند. طرز تهیه این ماسک ترکیب چای سبز و عسل است. این ماسک را 10 الی 15 دقیقه روی صورت خود بگذارید.

 ماسک کدو حلوایی 

این ماسک زیبایی پوست شما را به همراه خواهد داشت. طرز تهیه آن بصورت ترکیب یک قاشق غذا خوری کدو حلوایی, خاک رس, عسل , و پودر دارچین. این ترکیب را 5 دقیقه روی پوست خود بگذارید.

ماسک سرکه‌

سرکه سیب یک معجزه برای پوست شماست. به بوی بد آن فکر نکنید. سرکه سیب پوست سالم و بدون آکنه برای شما به ارمغان می آورد.

شاید برای شما هم سوال باشد

  1. هر چند وقت باید ماسک صورت استفاده کنیم؟

    بستگی به شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید دارد. در جاهایی که آب و هوایی خشک دارند شاید لازم باشد به صورت روزانه ماسک استفاده کنید تا رطوبت پوست صورت شما تامین شود. در جاهای مرطوب هفته ای دو بار کفایت می کند.
  2. نتایج استفاده از ماسک را کی می توان دید؟

    اثرات استفاده از ماسک را بلافاصله پس از استفاده می توانید احساس و مشاهده کنید و رفته رفته با گذر زمان این اثرات ناپدید می شوند و شاید تا روز بعد هم دوام نیاورند.
  3. آیا ماسک می تواند جای جوش ها را از بین ببرد؟

    با توجه به ترکیباتی مه در ماسک استفاده شده است بله این امکان وجود دارد ولی بزور کامل به نوع ماسکی که استفاده می کنید بستگی دارد
  4. مدت زمان قرار گرفتن ماسک روی صورت چقدر است؟

    بستگی به نوع پوست شما و نوع ماسک دارد. ولی بطور میانگین ماسک باید بین 10 تا 20 دقیقه روی صورت بماند و سپس صورت باید شسته شود. ماسک های تمیز کننده باید زمان کمتری روی صورت بمانند. چون ممکن است به پوست آسیب برسانند. ولی ماسک های آبرسان می توانند زمان بیشتری روی پوست بمانند. بهتر است به مواردی که روی ماسک نوشته شده است دقت کنید.
مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی