تهران

گوشی سامسونگ خوب چی بخرم

گوشی سامسونگ خوب
سامسونگ یکی از بهترین برندهای تولید کننده گوشی هوشمند در سطح جهان است. تنوع بالا در محصولات این برند سبب شده تا انتخاب از این بین کار چندان ساده ای نباشد. برای آشنایی بیشتر با بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

گوشی سامسونگ خوب چی بخرم؟

بازار خرید و فروش گوشی‌های هوشمند امروزه از رونق بسیار خوبی برخوردار است چرا که همه ما برای انجام کارها و ارتباطات خود به دستگاهی هوشمند با کارایی بالایی نیاز داریم. اگر قصد تعویض گوشی تلفن همراه خود را داشته باشید با تنوع بسیار زیادی روبه رو خواهید شد، صدها مدل گوشی هوشمند با قابلیت های متفاوت و قیمت های گوناگون تا به حال توسط برندهای فعال مانند سامسونگ، سونی، هوآوی و ... طراحی و تولید شده اند. این تنوع بسیار بالا کار انتخاب و خرید را حتما سخت خواهد کرد. در این مقاله تلاش کرده ایم بهترین گوشی های هوشمند موجود برند سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

سامسونگ

همانطور که می‌دانید برند سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای فعال در زمینه طراحی و تولید لوازمی همانند گوشی موبایل، تلویزیون، یخچال و ... است. محبوبیت و میزان فروش بالای سامسونگ در سطح جهان به دلیل کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط این برند است. سامسونگ در طی سالها فعالیت حرفه‌ای که داشته موفق شده تا محصولاتی را تولید کند که معمولا جزو بهترین محصولات تولید شده در دوره خود قرار گرفته اند.
سامسونگ تجربه بالایی در تولید گوشی های هوشمند اندرویدی دارد این مجموعه با در دست داشتن 20 درصد از سهم بازار جهانی موبایل بزرگترین تولیدکنندگان گوشی دنیا لقب گرفته است.

اولین گوشی گلکسی
اولین گوشی گلکسی- مدل I7500


سامسونگ گوشی های هوشمند ساخت خود را تحت عنوان گلکسی عرضه کرد. گلکسی های سامسونگ جزو پرفروش ترین گوشی های موبایل جهان هستند. اولین گوشی هوشمند تولید شده توسط سامسونگ در سال 2009 میلادی با نام تجاری Galaxy i7500 عرضه شد. این دستگاه که نخستین گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید بود قابلیت های جالبی خوبی نسبت به زمان خود داشت. البته باتری در نظر گرفته شده برای آن بسیار بی‌کیفیت بود.
 همانطور که اشاره کردیم تنوع محصولات سامسونگ بسیار زیاد است و انتخاب از بین آن ها کاری نه چندان ساده می باشد. در این بخش تعدادی از مدل های محبوب گوشی سامسونگ را معرفی خواهیم کرد:

گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی S10 پلاس
گلکسی S10 پلاس


اگر بخواهیم برروزترین و آخرین تولید گوشی هوشمند توسط سامسونگ را معرفی کنیم باید به گوشی گلکسی اس 10 پلاس اشاره کنیم. این گوشی با پردازنده بسیار قوی که در خود جای داده کارایی فوق‌العاده‌ای داشته و یکی از سریع ترین گوشی‌های جهان لقب گرفته است. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی سامسونگ از نوع 4100 میلی آمپر ساعت است که از لحاظ شارژدهی، درجه یک عمل کرده و جزو یکی از بهترین گوشی های جهان است. رم داخلی این دستگاه 8 گیگا بایت است. از دیگر قابلیت های خوب این دستگاه دوربین 5 گانه آن است که عملکرد بسیار مطلوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است.

گلکسی Galaxy S10
Galaxy S10


Galaxy S10 پلاس نمونه جدیدتر  و پیشرفته تر از مدل قبلی خود یعنی گلکسی اس 10 است. گلکسی اس 10 در میزان توانایی پردازنده و حافظه داخلی همانند مدل پلاس است اما در مواردی مانند اندازه نمایشگر و باتری و تعداد دوربین‌ها با آن متفاوت است. باتری این گوشی 3400 میلی آمپر ساعت است و نسبت به نمایشگر و قابلیت های دستگاه، کافی بوده و شارژدهی مناسبی دارد.

گلکسی اس 10E

گلکسی S10e
گلکسی S10e

در گروه خانواده گوشی های هوشمند سری Galexy S10 E نسبت به اعضای دیگر این خانواده ارزان قیمت تر است. و به نسبت آن‌ها در مواردی ضعیف تر است اما با این حال بازهم در بین بهترین های بازار گوشی‌های هوشمند جای دارد و از آن به عنوان یک رقیب سرسخت برای گوشی آیفون XR نام برده می‌شود. دوربین این مدل از گوشی‌های سری اس سامسونگ دوگانه است و همچنین اثر انگشت در نظر گرفته شده برای آن از نوع خازنی است.

گلکسی A80

گلکسی a80
Galexy A10

این مدل از گوشی‌های هوشمند سامسونگ از خانواده A هستند و به آن ها لقب گوشی‌های میان رده را داده اند. از نکات قابل ذکر در مورد این مدل نوع دوربین کشویی آن است که سامسونگ نخستین بار در این مدل از آن استفاده کرده است. این دوربین به نحوی طراحی شده است که دوربین اصلی را می‌توان به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کرد. مدل A80 به پردازنده اسنپدراگون 730 مجهز شده است که جزو پردازندهای قوی و با کیفیت است. همچنین میزان رم در نظر گرفته شده برای آن همانند پرچم داران سری اس، 8 گیگابایتی است. Galexy A10 در بین گوشی‌های میان رده سامسونگ یک محصول تمام عیار و مناسب است که توانسته به خوبی نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

گلکسی A70

گلکسی A70
گلکسی A70

اگر بخواهیم پرطرفدار ترین گوشی سامسونگ که هم با قابلیت های مناسبی طراحی شده و هم از قیمت خوبی داشته باشد را معرفی کنیم حتما به مدل گلکسی A70 اشاره خواهیم داشت چرا که این گوشی هوشمند امکانات بسیار قابل قبولی را در خود جای داده و در عین حال قیمت مناسبی نیز دارد. پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 675 برای این گوشی در نظر گرفته شده است که کارایی مطلوبی دارد. میزان حافظه داخلی آن128 گیگابایت است که در کنار رم 8 گیگابایتی آن عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته اند. از دیگر ویژگی های مناسب این مدل گوشی سامسونگ می‌توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن اشاره داشت.
گوشی های دیگری همانند گلکسی A50 و یا A30 نیز در گروه گوشی‌های میان رده طراحی شده توسط سامسونگ قرار دارند. اما پس از این‌ مدل گوشی های هوشمند، برند سامسونگ گوشی پایین رده‌ای با نام گلکسی A20 و A10 عرضه کرد که با قیمت بسیار کمتری نسبت به نمونه‌های درجه یک آن به فروش می‌رسد اما قابلیت‌های قابل قبولی نیز دارد.

گلکسی A20
گلکسی A20


یکی از قابلیت های خوب و مثبت گلکسی A20 نمایشگر 6.4 اینچی باکیفیت آن است. پردانده در نظر گرفته شده برای آن نیز از نوع اگزینوس 7884 است که در مقایسه با نمونه های دیگر توان کمتری از باتری را مصرف می‌کند.
گلکسیA10 در مقایسه با A20 یک سری قابلیت ها را در سطح پایین تر داشته و یا اصلا ندارد، مانند سنسور اثر انگشت اما در نوع پردازشگر و نمایشگر با گلکسی A20 همسان است.

گلکسی A10
گلکسی A10


تنوع بالای محصولات سامسونگ چه در زمینه قیمت و چه در زمینه امکانات سبب شده تا افراد با هر بودجه و سلیقه‌ای به راحتی دستگاه مورد نظر خود را پیدا کنند.
تمامی محصولاتی از سامسونگ که به آن‌ها اشاره کردیم امروزه جزو پرفروش ترین گوشی‌ها در سطح جهان و به ویژه داخل کشور ماست. حتی نمونه ارزان تر آن‌ها نیز تمامی امکانات مورد نیاز برای یک مصرف معمولی را دارد و بدون هنگ و کندی کار ‌می‌کند.

 

مطلب مفید بود؟
4
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی