تهران

ناخن مصنوعی و انواع آن

آشنایی با انواع مدل های ناخن مصنوعی
ناخن های مصنوعی امروزه جزء پر کاربردی از لوازم آرایشی بانوان هستند که در انواع مختلف و متنوعی از آنها در بازار وجود دارد. در دیزاین و طراحی ناخن های مصنوعی از رنگ های مختلف و هم چنین ابزارهایی برای درخشش و جذابیت بیشتر آنها استفاده شده است. انواع ناخن مصنوعی شامل آینه ای، ژله ای، حرارتی و اکلیلی است

آشنایی با انواع مدل های ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد در میان بانوان است و به عنوان افزونه ای شناخته می شود که روی ناخن طبیعی قرار گرفته و به ناخن ها ظاهری آراسته و شکیل می دهد.

انواع ناخن مصنوعی
انواع ناخن مصنوعی جدید

داشتن ناخن های زیبا و شیک همواره مورد توجه ویژه  زنان بوده است. اما ناخن های طبیعی به دلیل شکننده بودن و دشواری دیزاین و طراحی آنها در منزل، نیاز به مراقبت های بیشتری دارند به همین جهت و برای سهولت و صرفه جویی در وقت و زمان استفاده از ناخن های مصنوعی به صرفه تر خواهد بود.

ناخن مصنوعی
 انواع مختلف ناخن مصنوعی 

ناخن های مصنوعی در انواع و مدل های متنوعی در بازار یافت می شوند و استفاده از آنها هم به مراتب آسانتر است. و بیشتر برای کسانی که ناخن های نازک و شکننده دارند گزینه مناسبی محسوب می شود هم چنین از مزیت های دیگر آن می توان به استفاده از لاک های مات و براق و طرح های دلخواه روی آنها اشاره کرد.

انواع ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی ساده و شیک

در ادامه با انواع ناخن های مصنوعی آشنا خواهیم شد.

ناخن مصنوعی اکلیلی

این گروه از ناخن های مصنوعی با ترکیب موادی همچون مونومر، اکریلیک مایع، پلیمر و اکریلیک پودری ساخته می شوند و جزو قوی ترین ناخن های مصنوعی به دلیل دوام بالا قرار می گیرند. این نوع از ناخن مصنوعی برای زنان و دخترانی که سبک زندگی پرتحرکی دارند مناسب است. از مزیت های دیگر ناخن های مصنوعی اکلیلی، قیمت مناسب و به صرفه بودن استفاده از آنهاست.

ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی مدل اکلیلی
انواع ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی اکلیلی
​​​​

ناخن مصنوعی ژله ای

این نوع از ناخن های مصنوعی هم دارای ترکیبات اکریلیک هستند با این تفاوت که اکریلیک بکار رفته در آنها حالت ژله ای دارد و بعد از قرار گیری روی ناخن با اشعه فرا بنفش سفت می شود.

ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی ژله ای

این نوع از ناخن ها در مقابل نوع اکریلیک آن از مقاومت و دوام کمتری برخوردارند و بیشتر برای کسانی مناسبند که فعالیت روزانه زیادی ندارند و انگشتانشان را زیاد استفاده نمی کنند. از نکات قوت زیبایی شناختی این ناخن ها به داشتن جلوه ی طبیعی بیشتنر و هم چنین نیاز نداشتن رسیدگی و مراقبت زیاد از آنها در اثر رشد ناخن طبیعی می توان اشاره کرد.

انواع ناخن مصنوعی
مدل دیگر از ناخن مصنوعی ژله ای

ناخن مصنوعی آینه ای

 در ساخت و طراحی این ناخن ها از پودر کروم استفاده می شود که حالت فلزی و بسیار براقی را ایجاد می کنند. این نوع از ناخن های مصنوعی امروزه به عنوان یک مدل جدید رواج زیادی پیدا کرده است.

ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی مجلسی زیبای آینه ای
ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی آینه ای زیبا
ناخن مصنوعی آینه ای
ناخن مصنوعی براق و آینه ای

 ناخن مصنوعی حرارتی

ناخن مصنوعی حرارتی با تغییر دمای بدن و دست تغییر رنگ می دهد. با گرفتن لیوان چای در دست رنگ لاک متفاوت می شود یا با گرفتن دست زیر آب سرد رنگ جدیدی روی ناخن ها نقش می بندد.

ناخن مصنوعی
مدل حرارتی ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی
ناخن مصنوعی حرارتی

 

مطلب مفید بود؟
24
7
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی