تهران

معرفی چند ماسک موی خوب و ارزان

ماسک موی خوب و ارزان
امروزه یکی از روش‌های مراقبت از مو استفاده از ماسک موها است. ماسک موها می‌توانند موهای آسیب دیده را درمان و آن‌ها را تقویت کنند. اگر می‌خواهید با برندهای با کیفیت و مقرون به صرفه برخی از این ماسک موها در بازار آشنا شوید با ادامه این مطلب همراه تیجور باشید.

معرفی ماسک موهای خوب و ارزان

برای مراقبت و نگه‌داری از موهای آسیب دیده و رنگ شده احتیاجی به استفاده از محصولات گران قیمت نیست!

امروزه ماسک موهای متنوع با برند‌های مختلفی تولید می‌شوند که قیمت‌های متفاوتی دارند. شما می‌توانید محصولاتی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه که بسیار با کیفیت هستند و تاثیر خوبی بر درمان و مراقبت از موها دارند را انتخاب کنید.

در ادامه شما را با برخی از این برند‌های خوب ماسک مو آشنا می‌کنیم:

کرم موی آرگان دوماسی

کرم موی آرگان دوماسی دارای ویتامین ب و ای می‌باشد. به همین دلیل موها را بدون نیاز به آبکشی آبرسانی کرده و از وز شدن مو جلو‌گیری می‌کند.
از ویژگی های منحصر به فرد این ماسک مو این است که باعث مقاوم شدن تار موها می‌شود و موها را درخشان‌تر می‌کند. شما کافی است مقداری از این کرم مو را بر روی موهای خود که کمی مرطوب هستند بزنید و به مرور زمان نتیجه مثبت این کرم مو را مشاهده کنید.

کرم مو آرگان دوماسی
کرم مو آرگان دوماسی

ماسک موی روغن آرگان مارال

همان طور که می دانید برند مارال محصولاتی عالی و با قیمت مناسب را در بازار ایران تولید و به عرضه می‌رساند. این نوع ماسک مو ویتامین‌های بسیاری دارد که باعث آبرسانی مو شده و از شکنندگی و ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول مراقبت از موی مارال دارای پروتئین و آنتی اکسیدان‌های مفید، ویتامین E، ویتامین A، امگا 3 و امگا 6 است. ویژگی‌های بارز این محصول مارال شامل نرم کنندگی، حالت پذیری، درخشندگی مو و همچنین مناسب برای برطرف کردن موخوره و وز شدن مو می‌باشد.

ماسک موی روغن آرگان مارال
ماسک موی روغن آرگان مارال

ماسک موی گندم مارال

همان طور که در قسمت بالا گفته شد مارال یک برند معروف و پرطرفدار ایرانی است که کیفیت خوبی دارد. ماسک موی مارال به دلیل داشتن گندم باعث تامین رطوبت مورد نیاز در مو می‌شود و رنگ مو را ثابت نگه‌داشته و از خشکی و وزی مو جلوگیری می‌کند.

این ماسک را در حمام استفاده کنید و بعد با آب ولرم موها را با آرامش بشویید.

ماسک مو گندم مارال
ماسک موی گندم مارال

ماسک موی پروتئینه مای

همان طور که همه مصرف کنندگان برند مای می‌دانند، مای یکی از قدیمی‌ترین برندها از محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور ایران می‌باشد و افراد زیادی را به خود جذب کرده است. تمامی محصولات مای با بهترین کیفیت و همچنین با قیمتی مناسب تولید و عرضه می‌شوند.
ماسک موی مای ویژگی‌های قابل توجه‌ای دارد که باعث آبرسانی به مو و همچنین باعث درخشندگی مو و نرمی مو می‌شود. همچنین ماسک موی مای  مواد مغذی فراوانی دارد که به موهای خشک و رنگ شده  جانی دوباره می‌بخشد و باعث سلامتی مجدد مو‌های آسیب دیده می‌شود.

ماسک موی پروتئینه مای
ماسک موی پروتئینه مای

ماسک موی حفاظت از موهای رنگ شده آدرا

ماسک موی آدرا مخصوص موهای رنگ شده دارای عصاره انار می‌باشد. انار باعث می‌شود موهای که در اثر رنگ کردن و یا دکلره دچار آسیب شده‌اند را ترمیم کند و سلامت موها را دوباره باز گرداند و موها را خوش حالت و نرم کند. نحوه استفاده از این ماسک به گونه‌ای است که شما مقداری از ماسک را بر روی موهای مرطوب خود بزنید و به آرامی و ملایمت ماساژ دهید  و بعد از گذشت 5 الی 10 دقیقه موهای خود را آبکشی کنید.

ماسک محافظت کننده آدرا
ماسک موی حفاظت از موهای رنگ شده آدرا

کرم موی ضد شوره گتسبی

این محصولی رو که میخواهیم به شما معرفی کنیم برای افرادی است که از شوره سر رنج می‌برند که با استفاده از این کرم شما به مرور زمان از شوره سر خلاص می‌شوید. کرم موی گتسبی محصولی از کشور اندونزی است که در ایران نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این کرم علاوه بر این که شوره سر را از بین می‌برد باعث زیاد شدن رطوبت مو، نرم شدن موها، درخشندگی مو و بازسازی دوباره تار موها می‌شود و همچنین به دلیل داشتن ویتامین E خشکی مو را رفع کرده و موهای آسیب دیده را درمان می‌کند.

کرم مو ضد شوره گتسبی
کرم موی ضد شوره گتسبی

ماسک موی سورفین

ماسک موی سورفین یکی از برندهایی است که افراد ایرانی و خارجی را به خود جذب کرده است. محصول سورفین یک محصول مفید و بسیار مناسب برای تمام مشکلات مو است. این ماسک مو تشکیل شده از انواع روغن‌ها مثل روغن آرگان، روغن زیتون و روغن جوجوبا است که باعث نرم شدن و لطیف شدن موها می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این برند ویتامین E و B موجود در ماسک مو می‌باشد که با قیمتی مناسب می‌توانید نتیجه‌ای عالی بگیرید.

ماسک مو سورفین
ماسک مو سورفین

ماسک موی دو فاز ریلنس

این ماسک دارای عصاره‌های چای سبز، انار و همچنین دارای کراتین است که باعث نرم شدن و لختی مو می‌شود. ویتامین B5 داخل این ماسک سبب مقاوم‌تر شدن مو می‌شود و یک ماسک قوی برای درمان موهای آسیب دیده و آبرسانی عالی برای موها است.

ما به افرادی که موهای آسیب دیده‌ای دارند این محصول را پیشنهاد می‌کنیم. 

ماسک مو دو فاز ریلنس
ماسک مو دو فاز ریلنس

ماسک موی کالیون

کالیون برندی است که در ایران با انواع ماسک مو، کرم مو و چسب مو شناخته و تولید می‌شود.  این محصول کالیون برای موهای خشک و موهایی که دچار آسیب شده‌اند به دلیل داشتن عصاره گندم بسیار موثر است. ویژگی‌های دیگر این محصول که دارای ویتامین، پروتئین‌ها و همچنین کراتین است که سلامتی دوباره موهای آسیب دیده را باز می‌گرداند و ترمیم عمقی مو را انجام می‌دهد و مو را نرم و خوش حالت می‌کند.

ماسک مو کالیون
ماسک مو کالیون

ماسک موی شون

شون یکی از برندهای معتبر ایرانی است که در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار معروف است. این نوع از ماسک موی شون با عصاره آووکادو موها را نرم کرده و خشکی و زبری مو را از بین می‌برد. میوه آووکادو از آنجایی که میوه‌ی چربی است باعث احیای دوباره موهای آسیب دیده می‌شود و به موها جانی دوباره می‌بخشد. همچنین دارای انواع ویتامینهای A, B, C, D و E است که در نرمی و درخشندگی موها بسیار موثر هستند.

ماسک موی شون
ماسک مو شون

طرز تهیه ماسک موی خانگی 

مواد لازم:

  1. 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  2. 1 قاشق غذاخوری عسل
  3. 1قاشق غذاخوری آبلیمو
  4. 2قاشق غذا خوری شیر 
  5. چند قطره گلاب
  6. چند قطره از نرم کننده مو

برای تهیه این ماسک ابتدا همه مواد را داخل یک کاسه ریخته و خوب مخلوط کنید. ماسک به دست آماده را به مدت 10 دقیقه بگذارید روی موها باقی بماند و بعد با آب شستشو دهید.

ماسک مو ارزان
عسل و روغن نارگیل برای نرم شدن موها
  • ماسک سرکه سیب برای درخشان شدن موها

مواد لازم :

  1. 1 قاشق سرکه سیب
  2. نصف فنجان آب رقیق

سرکه سیب و آب را باهم مخلوط کنید و بعد محلول به دست آمده را به موهای خود بزنید و سپس موها را با برس شانه کنید. بعدا از 5 دقیقه موها را آبکشی کنید. دقت داشته باشید که محلول را به کف سر خود نزنید و اگر بوی سرکه اذیت می‌کند کمی  اسانس‌های گیاهی معطر به محلول اضافه کنید.

ماسک مو ارزان
سرکه سیب برای درخشان شدن موها
  • ماسک موی سس مایونز برای نرم و لطیف شدن موها

مواد لازم :

  1. نصف فنجان سس مایونز
  2. 2 قاشق غذاخوری عسل

سس مایونز و عسل را باهم مخلوط کرده و به موها بزنید. سپس یک کلاه حمام را بر روی سر بکشید و بعد از گذشت 1 ساعت مو ها را بشویید.

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی