تهران

همه چیز درباره لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ
مشکلات پوستی با افزایش سن کم کم خود را نشان میدهند. جراحی لیفت صورت میتواند این مشکلات را از بین ببرد ولی دارای عوارض زیادی است. در این مقاله برای شما یک نوع لیفت صورت اماده کرده ایم که همراه با بهبود مشکلات پوست عوارض کمی برای شما دارد. با تیجور همراه باشید.

نخ لیفت چیست؟

مشکلات پوستی مانند غبغب، لک روی صورت، افتادگی پوست، پیری پوست و خط اخم میتوانید زیبایی صورت را به چالش بکشد. افرادی زیادی بعد از سنین 40 سالگی و بعضی ها حتی قبل از این سن این مشکلات برایشان بوجود می آید. نگرانی درمورد مشکلات پوستی کاملا طبیعی است. برای از بین بردن این مشکلات در 20 دقیقه آماده هستید؟ روشی که برای شما آماده کرده ایم می تواند با نخ هیچ گونه زخمی روی صورت شما نگذارد و پوست صورت شما را بهبود و در نتیجه شما را جوان و زیباتر نشان دهد.
لیفت صورت با روش نخ سیلوئت بسیار محبوب شده است بدلیل اینکه این نوع نخ بخیه جذبی است و ماده ای مهم در ابزار های ارتودنسی و بخیه جراحی به حساب می آید.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

چگونه صورت را با نخ لیفت میکنند؟

کلاژن و الاستین که نوعی پروتئین در پوست ما هستند با شروع روند پیری، تحلیل و تجزیه می شوند. خطوط و چروک های پوست و شل شدن و پژمرده شدن پوست یکی از نتایج از دست دادن کلاژن و الاستین است. استفاده از نخ تجزیه پذیر از نظر زیستی برای پوست شما بهتر و استحکام آن را بیشتر میکند.
دکتر متخصص بعد از مشخص کردن نواحی مورد نظر که نیاز به انجام لیفتینگ دارند، بی حسی موضعی را در آن قسمت میزند و سوراخی کوچک ایجاد میکند. سوزن همراه با نخ وارد بافت پوست میشوند و نخ در بافت گیر میکند. بعد از آن دکتر با حرکت دست خود به صورت بیمار شکل میدهد تا شکل مورد نظر ایجاد شود. استحکامی که بعد از این عمل لیفت صورت که بیهوشی ندارد و نیازی به استراحت بعد از آن نیست، خوب و نتیجه دلخواه بوجود می آید.

رفع افتادگی پوست با لیفت صورت با نخ
رفع افتادگی پوست با لیفت صورت با نخ

 

نخ لیفت بینی را کوچک میکند

Nose lift یا همان لیفت بینی روشی جدید است که افراد را از عمل جراحی بینی بی نیاز می سازد. عمل زیبایی بینی که بخاطر تغییر چهره و زیباسازی زیاد صورت بین افراد محبوب شده، دارای درد بسیار و عوارض زیادی است. افرادی که میخواهند تغییرات کوچکی در بینی خود بوجود بیاورند و از بیهوشی و جراحی استفاده نکنند، این لیفتینگ میتواند برای آنها بسیار سودمند باشد.

سن مناسب لیفتینگ با نخ

لیفت صورت با نخ برای سنین مختلف
لیفت صورت با نخ برای سنین مختلف

اکثر افراد 30 تا 50 ساله از این نوع لیفت صورت استفاده میکنند و رضایت خاطر بسیاری دارند. رفع چین و چروک های صورت و گردن و بهبود مشکلات پوستی در این روش لیفت صورت این عمل را برای سنین بالاتر نیز مناسب میسازد. افرادی که بعد از مدتی که از عمل لیفت صورت خود میگذرد افتادگی پوست پیدا کردند نیز میتوانند از این جراحی استفاده کنند. در کل این نوع لیفت صورت برای تمامی افراد که دارای مشکلات سطحی پوست هستند مناسب است.

دوام لیفت صورت با نخ چقدر است؟

رفع چین و چروک با لیفت صورت با نخ
رفع چین و چروک با لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چون سطحی انجام میشود ماندگاری پایین تری نسبت به بقیه روش های سخت لیفت صورت دارد. ماندگاری این روش بین 12 تا 18 ماه ست.

نکات قبل از لیفت صورت با نخ

در انتخاب پزشک خود به شدت دقت کنید. انتخاب پزشک همیشه جزو نکات مهم تمام جراحی های صورت و بدن به حساب می آید. درمورد پزشک خود تحقیق کنید و مطمئن شوید فردی حرفه ای در لیفت صورت با نخ است. بعد از انتخاب جلسه ای برای مشاوره با او بگذارید و بگویید چه انتظاراتی از این عمل دارید. از دکتر خود بخواهید درمورد مناطقی که در صورت شما تغییر خواهد کرد توضیح دهد.

لیفتینگ صورت با نخ
لیفتینگ صورت با نخ


با کمک پزشک خود یک رژیم مناسب برای مدتی قبل از جراحی انتخاب کنید و ویتامین c را در رژیم خود اضافه کنید. این ویتامین برای بهبود جزو بهترین هاست. 
درمورد داروهایی که نباید مصرف کنید با دکتر خود مشورت کنید و درمورد داروهایی که مصرف میکنید اطلاعات بگیرید. تا مدتی قبل و بعد از جراحی لیفت صورت با نخ از سیگار و مواد مخدر خودداری کنید.

نکات بعد از لیفت صورت با نخ

بهبود مشکلات پوستی با لیفت صورت
بهبود مشکلات پوستی با لیفت صورت

بعد از 24 ساعت میتوانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید. البته باید نکاتی را جدی بگیرید. کمپرس آب سرد و گرم بصورت مستقیم روی پوست خود نگذارید چون باعث از بین رفتن بافت های ایجاد شده می شود. تا سه هفته از ورزش و فعالیت های فیزیکی اجتناب کنید چون افزایش فشار خون را در بردارد. تا مدتی از سیگار کشیدن خودداری کنید تا بافت ها روند درمان خود را به خوبی تمام کنند.

ناحیه هایی که لیفت صورت با نخ در آن انجام میگیرد

  1. گردن
  2. گونه ها و قسمت های میانی صورت
  3. خط فک
  4. ابرو ها
    نواحی لیفت صورت با نخ
    نواحی لیفت صورت با نخ

     

مزایای لیفت صورت با نخ

  • از سنین 20 سالگی قابل انجام است
  • التهاب و عوارض بعد از آن کم است
  • بسرعت میتوان نتیجه را مشاهده کرد
  • برشی روی پوست انجام نمیگیرد
  • چین و چروک ها را از بین میبرد
  • پوست را سفت و خوش فرم میکند
  • مشکلات پیری پوست را کمتر میکند
    شادابی پوست با لیفت صورت
    شادابی پوست با لیفت صورت

     

عوارض لیفت صورت با نخ

  • حساس شدن پوست به لمس شدن
  • بی حسی پوست
  • عدم تقارن صورت و پوست
  • وجود حساسیت به نخ
  • عفونت پوستی
  • وجود خونریزی
مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی