تهران
سریال زخم کاری

سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی از 14 خرداد در شبکه خانگی

جدیدترین سریال در دست پخش شبکه‌های نمایش خانگی به نام زخم کاری است که قرار است ار تاریخ 14 خرداد 1400 پخش شود. در این سریال بازیگران مطرح و توانمندی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور و امیر جعفری به کارگردانی محمد حسین مهدویان بازی کرده‌اند که به گفته عوامل این سریال، داستان متفاوت و جذابی دارد.

سریال جیران

جیران، جدیدترین اثر کارگردان سریال شهرزاد به نمایش خانگی آمد

حسن فتحی، کارگردان سریال معروف شهرزاد این بار با سریال تاریخی و عاشقانه‌ای دیگر به نام "جیران" آماده پخش در شبکه نمایش خانگی می‌شود که مطمئنا همانند شهرزاد طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار در نقش جیران بازی کرده‌اند.

سریال حرفه ای زانیار و سیروان خسروی

زانیار و سیروان خسروی این بار با بازی در سریال حرفه‌ای

جدیدترین سریال در دست ساخت برای تابستان 1400، سریال حرفه‌ای با بازی سیروان و زانیار خسروی خواهد بود که به گفته خود عوامل تهیه این سریال، داستانی بسیار جذاب دارد. در این مقاله به معرفی کامل این سریال، بازیگران و عوامل این سریال پرداختیم و عکس‌هایی از بازیگران و صحنه‌هایی از آن را تهیه کرده‌ایم.

نقد سریال احضار

نقدهای جدی به سریال احضار بعد از پخش شدن قسمت آخر

سریال احضار که در ژانر ترس در ماه مبارک رمضان 1400 پخش شد جزو اولین سریال‌های ترسناک درباره جن و ارواح بود که در صدا و سیما پخش شد. با توجه به این که این سریال توسط کارگردان مطرح تلوزیون بهزور افخمی ساخته شد اما بعد از اتمام آن توسط منتقدان و مخاطبان مورد انتقاد قرار گرفت. نقد سریال احضار در تیجور.

سریال روزگار جوانی 2

زمان پخش و نام بازیگران جدید سریال روزگار جوانی 2

سریال روزگار جوانی 1 که حدود 21 سال پیش پخش می‌شد یکی از پرطرفدارترین سریال‌های زمان خودش بود، به همین خاطر بعد از گذشت این همه سال تصمیم عوامل این سریال، بر آن شد که روزگار جوانی2 نیز ساخته شود. در حال حاضر فیلم برداری فصل دوم این سریال شروع شده است و احتمالا برای تابستان 1400 بر روی آنتن می‌رود.

سریال بوتیمار

داستان سریال بوتیمار، سریال طنز این شب‌های شبکه 3 سیما

یکی از روش‌های نقد شرایط اجتماعی و سیاسی، فیلم‌ها و سریال‌های طنز است که سریال بوتیمار که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود این کار را به نحو احسن انجام داده و بسیار هم سریال پرطرفداری شده است. در این سریال بازیگرانی مانند: مرجانه گلچین، حمید لولایی، اشکان اشتیاق و علی صبوری ایفای نقش کرده‌اند.



فیلم عاشقانه ایرانی

معرفی 13 فیلم عاشقانه ایرانی

در این مقاله برخی از فیلم های عاشقانه ابرانی را برای شما معرفی می کنیم. اگر تاکنون موفق به دیدن انها نشده اید دیدن آنها را به شما توصیه می کنیم.


سریال های ماه رمضان

ماه رمضان امسال چه سریالهایی داریم

با شروع ماه مبارک رمضان، هر ساله سریال های مناسبی از بیشتر شبکه ها شروع به پخش میشود. زیر خاکی، بچه مهندس 3، سرباز، پدر پسری از جمله سریال های ماه مبارک رمضان 99 می باشند. در ادامه می توانید خلاصه داستان، بازیگران و عوامل این سریال ها را مشاهده نمایید.

معرفی سریالهای نوروزی 99

سریال های نوروزی 99 به همراه تصاویر

در آستانه نزدیکی به ایام تعطیلات نوروزی، سریالهای نوروزی شبکه های سیما برای پخش در این ایام آماده شده اند، در ادامه این مطلب به معرفی سریالهای نوروزی 99 خواهیم پرداخت.

فیلم سینمایی جوکر

بررسی فیلم سینمایی جوکر

داستان فیلم جوکر در واقع یک فیلم پر فراز و نشیب است که در آن سعی می‌شود یک نمایش کامل از نحوه به وجود آمدن شخصیت این قصه یعنی جوکر ارائه دهد. در این فیلم بازیگران بزرگی مانند واکین فینیکس، رابرت دنیرو، زازی بیتز و... ایفای نقش کرده اند. فیلم جوکر جوایز زیادی را تا به حال دریافت کرده است.

جایزه اسکار 2020

پیشتازان اسکار 2020 چه فیلم هایی هستند

مراسم اسکار 2020 امسال نیز همانند نود و یک دوره گذشته برگزار شد و در آن فیلم هایی بسیار خوش درخشیدند. یکی از این فیلم ها جوکر بود که در بخش های مختلف نامزد ی دریافت اسکار را داشت و در انتها نیز در چند قسمت موفق به کسب مقام اول و جایزه اسکارشد. در این مقاله به بررسی اهدا جوایز و فیلم ها می‌پردازیم.

فیلم فجر 98

در جشنواره فیلم فجر امسال چه گذشت

امسال سی و هشتمین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر بود. هنرمندان زیادی به عنوان نامزد دریافت سیمرغ در بخش های مختلف معرفی شده بودند که در بین آن ها بیشترین سیمرغ بلورین به عوامل فیلم شنای پروانه و فیلم روز صفر اهدا شد. در این بخش به معرفی برندگان امسال خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.