تهران
بیوگرافی ارشا اقدسی

بیوگرافی ارشا اقدسی و همسرش + معروف شدن او در خندوانه

ارشا اقدسی، مرد اول بدلکاری ایران شاگرد مرحوم پیمان ابدی بود که با هنرمندی و جسارت بسار زیاد، در پروژه‌های بین المللی در کنار هنرمندانی همچون جکی چان نیز بدلکاری‌های شاهکاری انجام داده است. در این مقاله بیوگرافی کامل ارشا اقدسی به همراه توضیحات کاملی درباره زمان محبوبیت و ازدواج وی تهیه شده است.

عکس جدید محمدرضا گلزار

حرف های تازه محمدرضا گلزار + عکس

در این مطلب تازه ترین حرف های محمدرضا گلزار که در اینستاگرام خود منتشر کرده است و آخرین تصاویر منتشر شده وی را با هم مرور می کنیم.

ستاره های هنری دهه 70 ایران

ستاره های هنری دهه 70 در ایران چه کسانی بودند

در سال های گذشته و دهه 70 بازیگران زیادی به شهرت دست یافتند و از آن ها به عنوان یک ستاره نام برده شد. افرادی همانند خانم نیکی کریمی، فریبرز عرب نیا و ... که توانستند با نشان دادن استعدادهای خوب خود جایگاه مهمی را در سینما و تلویزیون ایران کسب کنند.

چهره های معاصر نقاشی ایران

چهره های معاصر نقاشی ایران را بشناسیم

کشور ما هنرمندان زیادی را از گذشته تا به حال به خود دیده است. هنرمندانی که آثارشان در سطح جهانی شهرت یافته و جزو بهترین های دنیا هستند. دراین بخش به معرفی چهره های معاصر نقاشی ایران پرداخته ایم پس تا انتها با ما همراه باشید.

چهره های هنری درگذشته سال98

چهره های هنری که در سال 98 آسمانی شدند

چهره های هنری زیادی در سال 98 از میان ما رفتند که هریک از آن ها در حوزه مختص به خود مانند بازیگری، نقاشی و یا نوازندگی جزو بهترین های آن دوره بودند. در این بخش به معرفی تعدادی از مشاهیر ایرانی که در سال 98 از بین ما رفتند خواهیم پرداخت.