تهران

سریال های نوروزی 99 به همراه تصاویر

معرفی سریالهای نوروزی 99
در آستانه نزدیکی به ایام تعطیلات نوروزی، سریالهای نوروزی شبکه های سیما برای پخش در این ایام آماده شده اند، در ادامه این مطلب به معرفی سریالهای نوروزی 99 خواهیم پرداخت.

سریالهای نوروزی 99

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 98 و فرا رسیدن نوروز 99، شبکه های تلوزیونی به رقابت تنگاتنگی برای جذب تماشاگران بیشتر وارد شده اند، و هر کدام مشغول ساخت و تدارک سریال نوروزی خود برای نمایش در تعطیلات نوروز 99 هستند.
در این میان خبرهای منتشر شده حاکی از قطعی شدن پخش سریالهایی ست که قرار است در شبکه های تلوزیونی به نمایش در آید. در ادامه این مطلب به معرفی سریالهای نوروزی که قرار است در ایام نوروز از سه شبکه یک، دو و سه سیما پخش شود خواهیم پرداخت.

سریالهای نوروزی
سریالهای نوروزی سال 99

شبکه یک سیما (مجموعه پایتخت 6)

ساخت و تولید و پخش مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازیگری محسن تنابنده سریالی ادامه دار است که اولین قسمت آن از سال 1390 از این شبکه پخش شد، امسال نیز سری ششم این مجموعه برای نمایش در نوروز 99 ساخته شده است و آماده پخش در ایام تعطیلات نوروز 99 است. با خبر درگذشت خشایار الوند به عنوان نویسنده این مجموعه، ادامه ساخت آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود تا اینکه سرانجام خبر قطعی ساخت این سریال اعلام شد. 
از جمله تغییرات صورت گرفته در قسمت ششم مجموعه پر طرفدار پایتخت بنابر اعلام سازندگان این فیلم، بازگشت مجدد مهران احمدی در نقش "بهبود" و حذف کاراکتر "بابا پنجعلی" با بازی علیرضا خمسه است.
طبق اظهارات آرش عباسی نویسنده سری ششم مجموعه پایتخت درباره روند ماجراهای سریال و قصه آن، بخش زیادی از سریال در شمال کشور می گذرد و به اقتضای قصه سریال، کاراکترها سفری به خارج از کشور خواهند داشت و این در واقع بنا به اجباری است که برای یکی از شخصیت ها اتفاق می افتد.
عباسی نویسنده سریال نوروزی به ببینندگان این سریال نوروزی وعده داد که در این سری منتظر ماجراهای غافلگیر کننده ای باشند.
محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، هومن حاجی عبدالهی، مهران احمدی و بهرام افشاری از بازیگران اصلی این سریال هستند.
مجموعه پایتخت از اول فروردین ماه ساعت 22 روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت و پخش تکرار این سریال روز بعد در ساعت های 1:30 بامداد و 10:55 و 14:45  خواهد بود.

سریالهای نوروزی
مجموعه پایتخت، سریال نوروزی 99 شبکه یک

 

شبکه دو سیما (مجموعه کامیون)

کامیون نام سریالی ست که قرار است در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش شود، مجموعه کامیون در 30 قسمت 42 دقیقه ای از آغاز فروردین ماه تا پایان آن به نمایش در خواهد آمد.
کارگردان این مجموعه مسعود اطیابی است و شهاب عباسی نوشتن سریال کامیون را براساس طرحی از شهروز شکوه زاده بر عهده داشته است.
قصه مجموعه طنز کامیون حول محور زندگی یک پیشکسوت فوتبال می گذرد که روی کامیون باربری کار می کند و بعد از آشنایی با سه جوان دانشجو که صاحب خانه شان بنابه دلایلی اثاثشان را بیرون ریخته درگیر ماجراهایی می شود ... .
از جمله بازیگران مجموعه کامیون می توان به مهدی هاشمی، نسرین مقانلو، بیتا سحرخیز، جهانبخش سلطانی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، سیاوش مفیدی، علی عامل هاشمی اشاره کرد.
ابراهیم آرزو و شهرام دانش پور مجموعه کامیون را برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می کنند.
این سریال از آغاز سال نو هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه دوی سیما خواهد رفت. و پخش تکرار آن نیز ساعت 2 بامداد، 12 ظهر و 16:15 دقیقه خواهد بود.

سریال های نوروزی
سریال نوروزی شبکه دو "کامیون" 

شبکه سه (دوپینگ) 

دوپینگ نام سریالی است که توسط شبکه سه سیما برای پخش در تعطیلات نوروز 99 تدارک دیده شده است. کارگردانی این مجموعه بر عهده رضا مقصودی است و تهیه کننده آن امیر پروین حسینی است و نویسندگان آن رضا مقصودی و افرا جورابلو هستند.
ژانر این سریال کمدی است. و از جمله بازیگران اصلی آن می توان به شبنم مقدمی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد اشاره نمود.

سریالهای نوروزی
شبکه سه، فیلم نوروزی دوپینگ

 

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی