تهران

جیران، جدیدترین اثر کارگردان سریال شهرزاد به نمایش خانگی آمد

سریال جیران
حسن فتحی، کارگردان سریال معروف شهرزاد این بار با سریال تاریخی و عاشقانه‌ای دیگر به نام "جیران" آماده پخش در شبکه نمایش خانگی می‌شود که مطمئنا همانند شهرزاد طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار در نقش جیران بازی کرده‌اند.

جیران، جدیدترین اثر کارگردان سریال شهرزاد به نمایش خانگی آمد

حسین فتحی یکی از کارگردان‌‌های سینما و تلویزیون است که بیشتر مردم او را با سریال‌‌های پر بیننده و فوق العاده‌اش می‌شناسند. او فعالیت خود را در این زمینه از زمانی که وارد تئاتر شد آغاز کرد و برای اولین بار در ماه رمضان سال 1372 سریال همسایه‌ها را ساخت. این سریال اولین تجربه کارگردانی حسن فتحی بود که در آن داستان پر ماجرای خانواده‌ای را با همسایه‌ها را نشان می‌داد. 
چیزی نگذشت که حسن فتحی سریال‌های تاریخی و پربیننده خود را پشت سر یکدیگر ساخت. یکی از سریال‌هایی که توسط حسن فتحی کارگردانی و بسیار پر بیننده شد، سریال تاریخی شهرزادبود که بازیگران شناخته شده‌ای همچون ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در آن ایفای نقش کردند.

درباره سریال شهرزاد

سریال شهرزاد که یکی از پربازدیدترین سریال‌های نمایش خانگی است توسط حسن فتحی کارگردانی شده است. این سریال در سال 94 در نمایش خانگی پخش شد که با توجه به بازدیدهای زیاد این سریال تا 3 فصل دیگر هم ادامه پیدا کرد. سریال شهرزاد یک داستان عاشقانه است که در تهران قدیم رقم می‌خورد.
از بازیگران محبوب این سریال میتوان به علی نصیریان، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، پریناز ایزدیان، مهدی سلطانی، مصطفی زمانی و... اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم اگر این سریال را ندیدید و داستان‌های عاشقانه را هم دوست دارید، حتما سریال شهرزاد را ببینید.

سریال شهرزاد
دباره سریال شهرزاد

بیوگرافی حسن فتحی

حسن فتحی از شناخته شده‌ترین فیلم‌نامه نویسان و کارگردانان تئاتر و تلویزیون است. او در تاریخ 10 شهریور 1338 در محله نظام آباد تهران چه به جهان گشود. حسن فتحی دارای مدرک لیسانس روانشناسی و فوق لیسانس رشته کارگردانی است.

حسن فتحی
بیوگرافی حسن فتحی

درباره سریال جیران، سریال جدید حسن فتحی

به گزارش روابط عمومی سریال، اولین پوستر از بازیگران سریال جیران رونمایی شد. با توجه به تصویر، بهرام رادان نقش ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار نقش جیران را بازی می‌کنند. تصویر برداری این سریال از زمستان سال 1399 آغاز شده است و تا به حال تمامی بازیگران آن جلوی دوربین رفته‌اند. گفتی است که این سریال، دومین تجربه سریال سازی عاشقانه حسن فتحی است که در نمایش خانگی پخش خواهد شد.

سریال جیران
سریال جیبران

خلاصه داستان سریال تاریخی جیران 

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌ کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…

سریال جیران
خلاصه داستان سریال جیران

بازیگران سریال جیران

پریناز ایزدیان، بهرام رادان، امیرحسین فتحی، رویا تیموریان، امیر جعفری، مهدی پاکدل، کنانه افشاری نژاد، رعنا آزادی ور، ستاره پسیانی، هومن برق نورد، غزل شاکری، مهدی کوشکی، بهناز نادری، فاطمه مسعودی فر، سیاوش چراغی پور، پاشا جمالی، حمیدرضا نعیمی، الهام نامی، نهال دشتی، بهنام شرفی و...

عکس بهرام رادان
بازیگران سریال جیران

عوامل سریال جیران

کارگردان: حسن فتحی
تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
نویسنده: حسن فتحی و احسان جوانمردی

زمان پخش سریال جیران

تا به این لحظه اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان پخش سریال جیران در نمایش خانگی در دسترس قرار نگرفته است.

عکس پریناز ایزدیار
حضور پریناز ایزدیار در سریال جیران

مطلب مفید بود؟
10
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی