تهران

داستان سریال بوتیمار، سریال طنز این شب‌های شبکه 3 سیما

سریال بوتیمار
یکی از روش‌های نقد شرایط اجتماعی و سیاسی، فیلم‌ها و سریال‌های طنز است که سریال بوتیمار که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود این کار را به نحو احسن انجام داده و بسیار هم سریال پرطرفداری شده است. در این سریال بازیگرانی مانند: مرجانه گلچین، حمید لولایی، اشکان اشتیاق و علی صبوری ایفای نقش کرده‌اند.

داستان سریال بوتیمار، سریال طنز این شب‌های شبکه 3 سیما

سریال بوتیمار، سریال خنده‌دار و شادی است که داستان آن با توجه به رویدادهای اقتصادی و اجتماعی در قالب طنز ساخته شده است. از محبوب‌ترین بازیگرانی که در این سریال طنز نقش آفرینی کرده‌اند می‌توان به حمید لولایی، هدایت هاشمی، مرجانه گلچین و علی صبوری اشاره کرد. همچنین بازیگران شناخته شده دیگری هم در قسمت‌های بعدی به این پروژه اضافه خواهند شد.

سریال بوتیمار بازیگران
سریال طنز بوتیمار در شبکه 3 با حضور مرجانه گلچین

خلاصه داستان سریال بوتیمار

بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

حمید لولایی
خلاصه داستان سریال بوتیمار

رکورد عجیب سریال بوتیمار در قسمت اول

سریال بوتیمار در جمعه، بیست و چهارم اردیبهشت پس از پخش بازی دربی پخش شد که در همان قسمت اول توانست رکورد بازیدیدهای تلویزیونی را بزند. بدین صورت که در اولین قسمت خود حدود 23 هزار بازدید را تنها در پخش تلویزیونی داشته باشد. همچنین این سریال در اپلیکیشن تلوبیون هم توانسته است که بازدید زیادی داشته باشد و رکورد شکنی کند.

سریال بوتیمار قسمت اول
رکورد عجیب سریال بوتیمار در قسمت اول

بازیگران سریال بوتیمار

سریال بوتیمار بازیگران بسیار محبوبی دارد که از این افراد می‌توان به حمید لولایی، هدایت‌ هاشمی و مرجانه گلچین اشاره کرد که به زیبایی در این سریال ایفای نقش کرده‌‌اند. همچنین سامی غریبی بازیگر خردسالی است که با این سریال راه خود را به تلویزیون باز کرد.

در طی پخش این سریال بازیگران اصلی دیگری هم نیز به سریال اضافه شده‌اند که از میان این افراد می‌توان به علی صبوری، اشکان اشتیاق، علیرضا درویش، سارا مغربی، سلمان خطی، ندا کوهی، ملیحه بقایی، سامی غریبی، حسین توهمی و دانیال جعفری اشاره کرد.

علی صبوری
علی صبوری در نمایی از سریال بوتیمار

عوامل سریال بوتیمار

نویسندگان: آرمان صبوری، سعید جلالی، شهاب عباسی 
کارگردان: علیرضا نجف زاده
مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده
مجری طرح: مسعود انتظاری
مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی
مدیر صدا برداری: امیر شاهوردی
طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند
منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی
مدیر تولید: مهدی رجبی
عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدی قاسمی
مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی
مدیر تدارکات: کامران نژاد آریا
تصویر بردار دوم: مرتضی صدیقی
مدیر صحنه: میلاد امامی

سریال بوتیمار
سکانسی از سریال بوتیمار

سرسال بوتیمار کی پخش می‌شود؟

سریال بوتیمار از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال 1400 بر روی آنتن رفته است که هر شب از شبکه سه سیما ساعت 20:45 پخش می‌شود. این سریال دو بار در روز باز پخش دارد که شما می‌توانید تکرار آن را در ساعت‌های 2 بامداد و 3 بعد از ظهر مشاهده کنید.

سریال بوتیمار چند قسمت است؟

این سریال به دلیل آنکه برای نوروز تهیه شده بود 20 قسمتی است.

دانلود سریال بوتیمار

شما می‌توانید این سریال را از طریق اپلیکیشن تلوبیون برای بار دیگر مشاهده و حتی دانلود کنید

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی