تهران

ایده‌هایی جذاب برای رنگ موی ولنتاین

ایده های رنگ موی ویژه ولنتاین
رنگ موی ویژه روز ولنتاین اغلب با رنگ‌های فانتزی و به ویژه قرمز و صورتی انجام می‌گیرد. این رنگ‌ها اغلب برای ساقه موها و به شکل آمبره یا بالیاژ انجام می‌شوند که با یک براشینگ و شینیون ساده می‌تواند جلوه ی جذاب و شیکی به موها بدهد. در ادامه این مقاله با چند ایده برای رنگ موی ولنتاینی همراه ما باشید.

رنگ موی ویژه ولنتاین

در این مقاله عکس‌های مختلف و متنوعی از رنگ موی ویژه روز ولنتاین را برای ایده گرفتن شما عزیزان آماده کرده‌ایم. سعی کردیم برای تمامی سلیقه طبق آخرین مد روز دنیا در دنیای آرایش، مد و فشن عکس تهیه کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه تیجور باشید.

رنگ موی قرمز آتشین 

می‌توانید موهایتان را به رنگ روز عشق رنگ کنید. رنگ قرمز آتشین یک رنگ جذاب و متفاوت است که ممکن است برای اکثر افراد مطابق با سلیقه‌شان نباشد اما بهتر است یکبار حداقل این رنگ خاص و متفاوت را تجربه کنید و با آن عشق زندگیتان را غافلگیر نمایید. رنگ کردن مو با رنگ قرمز بهتر است با استفاده از تکنیک بالیاژ صورت گیرد تا زیبایی خاص و متفاوتی به موهای شما ببخشد. بعد می‌توانید با یک براشینگ ساده موهایتان را طبق سلیقه صاف کرده یا بابلیس نمایید تا نمای موهایتان زیباتر شده و استایل شیک و جذابی به چهره شما بدهد.

رنگ موی ولنتاین
رنگ موی قرمز آتشین مخصوص روز ولنتاین
رنگ موی ولنتاین
رنگ موی مخصوص روز ولنتاین
رنگ موی ولنتاین
مدل مو و رنگ موی ولنتاین
رنگ موی ولنتاین
رنگ قرمز و صورتی برای ولنتاین

هایلایت‌های رنگی فانتزی

با استفاده از هایلایت‌های شیک و فانتزی می‌توانید ولنتاین امسال را متفاوت‌تر و جذاب‌تر کنید. هایلایت‌های رنگی و فانتزی روی موها یک دنیای رومانتیک و جذاب در چهره شما ایجاد خواهد کرد. برای این کار ابتدا باید موهایتان به پایه مورد نظر برسانید. بعد از اتمام کار می‌توانید از آرایشگر خود بخواهید که برای روز ولنتاین موهایتان را براشینگ کند یا اینکه به شکلی زیبا آنها را به شکل یک قلب در پشت سرتان جمع نماید.

ایده رنگ موی ویژه ولنتاین
تکنیک‌های جدید رنگ موی فانتزی 
رنگ موی ویژه ولنتاین
رنگ موی فانتزی مناسب برای ولنتاین

رنگ موی سال 2021 در ولنتاین

می‌توانید با پیروی از رنگ و مدل‌های سال 2021 که بیشتر به سمت مسی و قهوه‌ای در انواع مدل‌های لایت و هایلات و بالیاژ انجام می‌شود و ترند شده است، نمایی زیبا و چشم نواز به موهای خود ببخشید. 

رنگ موی جدید
رنگ موی مسی برای ولنتاین
رنگ موی جدید
مدل موی جدید مخصوص ولنتاین
رنگ موی جدید
ترند جدید رنگ مو 2021

بلوند با رنگساژهای فانتزی

اگر که موهایتان را بلوند کرده‌اید می‌توانید برای روز ولنتاین از رنگساژهای فانتزی روی رنگ موی بلوند خود استفاده کنید رنگساژهایی مانند بنفش، پوست پیازی، صدفی، آبی و صورتی می توانند انتخاب مناسبی برای رنگ موی ولنتاینی باشند. 

رنگ موی جدید
عنوان
رنگ موی ولنتاین
رنگ موی فانتزی برای ولنتاین
رنگ موی والنتاین
رنگ ویژه ولنتاین با رنگساژهای فانتزی

برای روز ولنتاین می‌توانید از مشکی رنگ عشقه هم استفاده کنید

موهای رنگ تیره و مشکی از رنگ موهای پرطرفدار در روز ولنتاین هستند. چنانچه موهای طبیعی مشکی دارید یا موهایتان را به رنگ مشکی رنگ کرده‌اید تنها می‌توانید با استفاده از یک گل سر زیبای قرمز حال و هوایی ولنتاینی به آنها بدهید و موهایتان را با یک لباس قرمز ست کنید که این ترکیب می‌تواند یک هارمونی زیبا و جذاب ایجاد نماید.

رنگ موی ویژه ولنتاین
رنگ موی مشکی 

ولنتاین 2021 با رنگ موی بلوند

رنگ موهای بلوند همیشه مد هستند چه برای مراسم‌های ویژه چه برای روزی مانند ولنتاین می‌توانید این رنگ موها را انتخاب کنید. برای موهای بلوند یک مدل شینیون یا براشینگ ساده و شیک انجام داده و یا می‌توانید با استفاده از یک روبان قرمز موهایتان را ببندید و اینگونه به استقبال ولنتاین بروید.

رنگ موی جدید
ترند رنگ موی سال برای ولنتاین
رنگ موی ولنتاین
رنگ موی بلوند ویژه ولنتاین

رنگ موی رزگلد

رنگ موهای به رنگ طلایی صورتی یا به اصطلاح رزگلد از رنگ‌های بسیار جذاب برای روز ولنتاین هستند. این رنگ موهای زمستانی می‌توانند با یک براشینگ یا شینیون ساده بسیار زیبا و چشم نواز شوند.

رنگ موی ولنتاین
رنگ موی رزگلد رنگ موی مناسب برای ولنتاین


 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی