تهران

رنگ سال 2021، رنگ زرد، رنگ مد و تیپ و استایل سال 1400 شد

رنگ سال 1400
با شروع سال جدید از طرف کمپانی پنتون که به صورت تخصصی در زمینه مد، فشن و زیبایی کار می‌کند، رنگ سال اعلام می‌شود. امسال برای سال 2021 و شروع سال 1400 نیز رنگ زرد و رنگ طوسی به عنوان رنگ‌های سال انتخاب شده‌اند که در کنار هم و یا به صورت جدا ست‌ها و استایل زیبایی را می‌سازند. در ادامه همراه ما باشید.

رنگ سال 2021، رنگ زرد، رنگ مد و تیپ و استایل سال 1400 شد

هر ساله رنگ جدیدی از طرف کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال اعلام می‌شود. این کمپانی که در سال 1962 تاسیس شد و سال 2000 اولین پیشنهاد خود را برای رنگ سال داد که مورد استقبال بسیاری از طرفداران قرار گرفت. این رنگ اعلام شده در زمینه‌های مختلف مانند دکوراسیون، طراحی داخلی، فشن و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال 2020 رنگ آبی سلطنتی به عنوان رنگ سال اعلام شد اما اگر به این رنگ علاقه نداشتید و یا اگر هم می‌خواهید با رنگ سال پیش بروید با این مقاله همراه باشید تا شما را با رنگ سال 2021 که اتفاقا همان رنگ هم برای سال 1400 انتخاب شده است آشنا کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رنگ سال 2021
رنگ استایل سال جدید
رنگ سال 1400
رنگ زرد، رنگ مد و تیپ و استایل سال 1400 شد

رنگ سال 2021 چیست؟ 

پنتون بار دیگر هم همه را غافلگیر کرد و برای سال 2021 دو رنگ " زرد و طوسی " را به عنوان رنگ سال اعلام کرد. به طور کلی اگر قصد دارید با رنگ سال پیش بروید باید استایل و دکوراسیون منزل خود را با ترکیب رنگ‌های زرد و طوسی طراحی کنید. اما شاید برایتان سوال پیش آید که پنتون چرا دو رنگ را به عنوان رنگ سال اعلام کرده است. در جواب باید به شما بگوییم که به دلیل همه گیری ویروس کرونا و سختی که مردم پشت سر گذاشتند و خبر تولید واکسن که به عنوان نور امید تواسنت کمی از این ناامیدی‌ها را تسکین دهد، از این رو پنتون رنگ طوسی را به نشانه سردی و ناامیدی سال 2021 اعلام کرد و رنگ زرد را به عنوان نور امیدی که توسط واکسن ساطع می‌شود انتخاب نمود.

ترکیب رنگ زرد رنگ سال 2021
رنگ سال 2021 چه رنگی است؟

تاثیر رنگ زرد و خاکستری بر مد و فشن

رنگ طوسی رنگ خنثی است. رنگ‌های خنثی هم به طور کلی کمتر دیده می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید در جلسات یا در مجالسی کمتر دیده شوید این انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد. البته باید بدانید که رنگ طوسی به همراه مشتقات آن، رنگ مدیریتی هم محسوب می‌شود و اگر قصد دارید در جلسات حضور پیدا کنید و پیش روی کنید انتخاب مانتو و شلوار طوسی و یا کت و شلوار طوسی انتخاب مناسبی برای شما است. 
اما برخلاف رنگ طوسی رنگ زرد کاملا به چشم میاید. به همین علت در انتخاب استایل با این رنگ باید بسیار ریز بین باشید و دقت کنید زیرا هر زردی نمی‌تواند پوست شما را زیبا نشان دهد و در صورت انتخاب تونالیته رنگ زرد به اشتباه، استایل شما زننده می‌شود.
به طور کلی شما باید دقت داشته باشید که چه استایلی را برای خود ست می‌کنید تا از سردرگمی و بلاتکلیفی خارج شوید. اما اگر به راحتی هم نمی‌توانید وسایلتان را با رنگ زرد انتخاب کنید جای هیچ نگرانی نیست چون پنتون برای رنگ لباس سال 2021 رنگ‌های مکملی هم معرفی کرده است که با استفاده از آن‌ها میتوانید استایلی شیک برای خود تهیه کنید.

تاثیر رنگ زرد و خاکستری بر مد و فشن
تاثیر رنگ زرد و خاکستری بر مد و فشن

چگونه رنگ طوسی و زرد را ست کنیم؟ 

حال که متوجه شدید رنگ انتخاب سال 1400 نیز رنگ طوسی و زرد است، نوبت به آن می‌رسد که بدانید چگونه این دو رنگ را با یکدیگر ست کنید؟ باید به شما بگوییم که لباسی که می‌خواهید دیده شود باید به رنگ زرد باشد و لباسی که قصد دارید کمتر دیده شود را به رنگ طوسی انتخاب کنید. بدین صورت با ست کردن رنگ زرد و خاکستری می‌توانید در مجالس، جلسات، مراسم‌ها و... بدرخشید. به عنوان مثال اگر کیف و کفش خود را به رنگ زرد انتخاب کرده‌اید باید دیگر وسایل‌تان را به رنگ طوسی انتخاب کنید تا این دو در کنار هم بهتر دیده شوند. همچنین اگر لباس‌های خود را به رنگ زرد انتخاب کرده‌اید باید اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید به رنگ طوسی باشند تا با استایلی خاص دیده شوید.

استایل و تیپ سال جدید 1400
استایل و تیپ سال جدید
ترند جدید مد و زیبایی 1400
چگونه رنگ طوسی و زرد را ست کنیم؟ 

ست کردن استایل اداری با رنگ سال

آقایون برای حضور در محیط کار می‌توانند پیراهن و تیشرت زرد رنگ و کت شلوار طوسی رنگ انتخاب کنند تا با استالی خاص در جلسات خود دیده شوند. از دیگر ست‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید انتخاب کیف و کفش قهوه‌ای روشن است که باعث می‌شود استایل شما بسیار شیک‌تر دیده شود.
برای خانم‌ها ست کردن مانتو در محیط اداری کمی دشوار است اما با این حال باز هم می‌توانید شیک و زیبا دیده شوید. بنابراین اگر مانتوی خود را به رنگ طوسی انتخاب کرده‌اید، باید کیف و کفش خود را به رنگ زرد انتخاب کنید تا در محیط کاری زیباتر دیده شوید.

استایل سال جدید 1400
ست کردن استایل اداری با رنگ سال

ست کردن استایل مهمانی با رنگ سال 2021

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توانید با ست رنگ سال بدرخشید مهمانی‌ها و دورهمی‌ها است. باید بدانید که اگر قصد دارید در مهمانی‌ها دیده شوید و زیبایی خود را نشان دهید، رنگ زرد بهترین انتخاب برای شما است. یکی از ساده‌ترین استایل‌هایی که برای خود می‌توانید با این رنگ‌ها رقم بزنید پوشیدن پیراهن زرد رنگ همراه اکسسوری طوسی است. اما اگر در یک مهمانی رسمی حضور دارید بهترین انتخاب پوشیدن بوت زنانه طوسی به همراه کت و دامن طوسی است. 
برای آقایان هم باید بگوییم که اگر در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها شرکت می‌کنید می‌توانید تیشرت لیمویی به همراه شلوار جین طوسی بپوشید و اگر هم به مهمانی‌های رسمی می‌روید می‌توانید کت و شلوار طوسی را همراه تیشرت و پیراهن زرد روشن بپوشید. در رابطه با پوشیدن کفش هم باید بگوییم که کفش مردانه قهوه‌ای روشن انتخاب مناسبی برای آقایان با این ست می‌باشد.

ترند جدید مد و زیبایی
ست کردن استایل مهمانی با رنگ سال 2021

ست کردن مانتو با رنگ سال 2021

حتما پس از دانستن رنگ سال 2021 سری به کمد لباس‌هایتان زده‌اید و می‌خواهید بدانید که چگونه مانتوهای زرد رنگ خود را با دیگر لباس‌هایتان ست کنید؟ در این رابطه باید به شما بگوییم که برای مانتو زرد خود باید به دنبال شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای طوسی بگردید. همچنین رنگ شال و یا روسری خود را به رنگ خاکستری یا طوسی روشن انتخاب کنید تا زیباتر و خاص جلوه کنید. توجه داشته باشید که کفش شما نقش مهمی در تکمیل ست لباس‌هایتان دارد. حال که شما فهمیدید به چه رنگ لباس و روسری خود را انتخاب کنید. با توجه به اینکه شلوار و روسری شما طوسی است و فقط مانتو‌تان در حال درخشش می‌باشد، برای انتخاب کیف و کفش دست‌تان بازتر است بدین صورت که یا می‌توانید کیف و کفش طوسی و زرد انتخاب کنید و یا هر دوی این اکسسوری‌ها را به رنگ زرد یا فقط طوسی انتخاب کنید.

رنگ سال 1400
ست کردن مانتو با رنگ سال 2021

ست کردن کیف و کفش با رنگ سال 1400

برای آقایان پوشیدن کفش زرد رنگ ممکن است دشوار باشد. اما جای نگرانی نیست و شما می‌توانید با پوشیدن کفش طوسی زیبا و خاص دیده شوید. همچنین انتخاب رنگ قهوه‌ای روشن هم برای شما مناسب است و می‌توانید آن را با دیگر لباس‌های خود ست کنید. 
برخلاف مشکل ست کردن کفش زرد رنگ برای آقایان، خانم‌ها به راحتی می‌توانند کیف و کفش خود را به رنگ‌های روشن و زیبا انتخاب کنند. به عنوان مثال اگر در مهمانی پیراهن و لباس خود را به رنگ طوسی انتخاب کرده‌اید برای کیف و کفش‌تان رنگ زرد پاستیلی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. البته اگر در محیط اداری و کاری هستید و دوست ندارید زیاد تو چشم باشید می‌توانید کیف و کفش طوسی رنگ را برای این محیط انتخاب کنید.

 مد و زیبایی جدید سال 2021
ست کردن کیف و کفش با رنگ سال 1400

ست کردن پافر با رنگ سال 1400

اگر قصد دارید استایلی جسورانه داشته باشید، پافر زرد که بسیار جذاب و شیک است می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. پافر خود را می‌توانید همراه شلوار جین خاکستری و بوت پاشنه بلند ست کنید. همچنین در زیر پافر نیز می‌توانید لباسی با رنگ خنثی تن کنید. البته باید توجه داشته باشید که اگر درشت اندام و تپل هستید، این استایل انتخاب مناسبی برای شما نیست.

ست کردن شلوار با رنگ سال 2021

شاید این جمله برای شما کمی مسخره به نظر برسد اما باید بدانید که پوشیدن شلوار زرد رنگ موجب می‌شود تا ظاهری خاص‌تر از همیشه داشته باشید. بنابراین خودتان را به چند رنگ خاص شلوار محدود نکنید و از این فرصت استفاده کنید. البته باید بدانید که شلوارهای رنگی در صورت انتخاب مناسب دیگر لباس‌ها می‌توانند ظاهری خاص و زیباتر داشته باشند. برای ست کردن هم باید به شما بگوییم که می‌توانید شلوار پارچه‌ای زرد رنگ را به همراه بلوز و یا کت خاکستری بپوشید. همچنین کفش پاشنه بلند با اینگونه شلوارها نیز بسیار جذاب می‌شوند.

ست کردن شلوار با رنگ سال 2021
ست کردن شلوار با رنگ سال 2021

ست کردن اکسسوری با رنگ سال

اگر میخواهید همراه با رنگ سال 2021 استایلی خاص برای خودتان داشته باشید اما از طرفی هم اگر علاقه‌ای به استفاده از رنگ زرد در استایل خود ندارید. برای شما هم همراه شدن با رنگ سال امکان پذیر است. به این صورت که شما تنها کافی است که اکسسوری‌هایتان را به رنگ زرد تغییر دهید. به عنوان مثال کیف، کفش، دسته کلید، گوشواره و... را می‌توانید به رنگ زرد انتخاب و باقی استایل خود را به رنگ خاکستری، طوسی، سفید و مشکی انتخاب کنید.

اکسسوری‌های سال جدید 1400
اکسسوری‌های سال جدید

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی