تهران

آشنایی با استایل بگی و شلوار بگی و قوانین ست کردن آن‌ها

استایل بگی و شلوار بگی
تیپ و استایل بگی تیپ مورد علاقه بسیاری از افراد مخصوصا نوجوانان و جوانان است.

آشنایی با استایل بگی و شلوار بگی و قوانین ست کردن آن‌ها

حتما تا به حال نام تیپ بگی را شنیده‌اید. شاید هم فکر کنید استایل مشخصی برای تیپ بگی وجود ندارد. اما این استایل با توجه به دلایلی به وجود آمده و در حال حاضر بسیاری از دختران و پسران جوان با این نوع استایل سر و کار دارند. در ادامه این مطلب شما را با این استایل پر طرفدار بیشتر آشنا می‌کنیم.

استایل بگی
آشنایی با استایل بگی و شلوار بگی و قوانین ست کردن آن‌ها

شلوار بگی چگونه شکل گرفت؟ 

شلوارهای بگی که به دهه 80 باز می‌گردد دارای فرم اولیه خود بودند که با فرم همه گیری الان آن‌ها بسیار تفاوت داشته است. این شلوارها که در کشور انگلیس رواج پیدا کرده بودند تعداد زیادی جیب داشتند اما در حال حاضر این جیب‌ها کم شده و به فاق و گشادی شلوار افزوده شده است. در ابتدا این شلوارها میان سیاه پوستان آمریکایی رواج پیدا کرده بود که دلیل آن هم تبعیض نژادی آمریکای آن زمان بود.

شلوار بگی
شلوار بگی چگونه شکل گرفت؟ 

استایل و تیپ بگی

شلوارهای بگی بیشتر برای فصول تابستان و بهار مناسب هستند اما مدل‌های جین و چرم آن را در فصل زمستان می‌توانید بپوشید. شاید فکر کنید که دوران این شلوار‌ها گذشته و دیگر مد نیستند اما باید بدانید که کاملا در اشتباه هستید زیرا از سال 2018 تا به حال لباس‌های قدیمی ترند شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید یک شلوار بگی را که با استایل‌تال هماهنگی داشته باشد را خریداری کنید و آن را با خیال راحت بپوشید. باید بدانید که بسیاری از طراحان مد و فشن عقیده دارند که شلوارهای گشاد و بگی اغلب برای استایل کژوال مناسب هستند اما شما می‌توانید از نمونه‌های رسمی آن برای حضور در محل کارتان هم استفاده کنید. 
شلوارهای بگی شلوغ‌تر از شلوارهای دیگر مدل‌ها است که می‌تواند استایل خاصی به شما بدهد به همین علت اگر دوست ندارید شلخته به نظر بیایید بهتر است به سراغ شلوارهایی که کمی بگی هستند بروید. شما این شلوارها را می‌توانید با کفش پاشنه بلند و تاپ یا بلوز ست کنید و استایلی رسمی برای خود درست کنید. همچنین اگر علاقه به استفاده از کمربند را داشته باشید باید بدانید که بر روی این شلوارها می‌توانید از کمربندهای باریک استفاده کنید. جالب است بدانید که شلوارهای بگی این روزها بیشتر از شلوارهای اسلش رواج پیدا کرده‌اند و همه گیر شده‌اند. اگر شما هم به تیپ و استایل کژوال علاقه دارید بهتر  است که یکی از این شلوارها را تهیه کنید.

تیپ بگی
تیپ بگی

اصول ست کردن شلوار بگی

یک استایل سفید و سیاه شاید انتخابی مناسب برای استایل خیابانی باشد. اما نمی‌توان این استایل را در فصل زمستان استفاده کرد. در آن فصل هم می‌توانید از استایل مردانه با ظرافت‌های زنانه در استایل خود به کار ببرید.

شلوار بگی و کفش پاشنه بلند

شاید فکر کنید کفش پاشنه بلند ربطی به شلوار بگی ندارد اما باید بدانید که شما با این ست، استایلی جذاب و شیکی دارید و در مهمانی‌های دوستانه خود با این تیپ می‌توانید بدرخشید.

شلوار بگی گشاد طرح‌دار

یکی از زیباترین شلوارها در میان انواع شلوارهای بگی، شلوارهایی هستند که با پارچه چاپ شده دوخته می‌شوند. این شلوارها با طرح‌های زیبا می‌توانذ جلوه خاصی به شما بدهد.

خرید شلوار بگی
شلوار بگی گشاد طرح دار

شلوار بگی برای خانم‌های خانه دار

زنان خانه‌دار همیشه به سراغ لباس‌هایی راحت می‌روند تا در محیط خانه راحت باشند اما در همین حال می‌خواهند شیک و زیبا هم باشند. باید به شما بگوییم برای این دسته از افراد هم شلوارهای بگی مناسب می‌باشند و شما می‌توانید آن را با بلوزهای خنک ست کنید.

سلبریتی‌ها و شلوار های بگی

برخی از خانم‌های جوان تصور می‌کنند که شلوارهای بگی مناسب تیپ و شخصیت آن‌ها نیست اما اگر نگاهی به تیپ و استایل سلبریتی‌های جوان بیندازید می‌توانید متوجه شوید که این شلوارها برای خود طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و می‌توانند تیپ و جلوه خوبی به هر شخص بدهند.

مدل شلوار بگی دخترانه
سلبریتی ها و شلوار های بگی

ست شلوار بگی و تاپ

یکی از بهترین استایل‌هایی که برای خود می‌توانید ست کنید استایل تاپ چسبان و شلوار گشاد بگی است. همچنین می‌توانید شلوار دامنی را به همراه تاپ گشاد هم ست کنید و استایلی تابستانه و زیبا برای خود ست کنید..

مدل شلوار بگی زنانه
خانم های بالای 40 سال

استایل بگی با سبک بلاگر

یکی از مدل‌های شلوار بگی، شلوارهای پلازا هستند. این شلوارها میان بلاگرهای دنیای مد و فشن رواج پیدا کرده که می‌توانید به صورت روزمره استفاده کنید و استایلی خاص داشته باشید.

ترکیب رنگ در استایل بگی

شما با ترکیب رنگ مشکی و خاکستری با شلوار نیمه اسلش و بگی همراه با کت چرم می‌توانید استایلی خاص و جذاب برای خود ست کنید و به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

استایل اسپرت دخترانه
ترکیب رنگ

کیم کارداشیان و شلوار بگی

همان طور که می‌دانید یکی از خوش پوش‌ترین زنان در میان افراد سلبریتی، کیم کارداشیان است. کیم کارداشیان که اندامی ساعت شنی شکل دارد با استفاده از شلوار بگی گشاد اندام خود را زیباتر می‌کند و از آن در موقعیت‌های رسمی نیز استفاده می‌کند. او با پوشیدن این شلوار به همراه کفش پاشنه بلند توانسته است به خوش پوش‌ترین فرد در مهمانی‌های رسمی تبدیل شود.

شلوار بگی برای فصل بهار

برای فصل بهار و تابستان شلوار بگی‌های ظریف و نرمی هم تولید شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را بپوشید. شلوارهای مدل کیسه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای فصل تابستان باشد که آن را می‌توانید همراه کت مشکی و کراپ تاپ بپوشید.

شلوار بگی لی
شلوار بگی برای فصل بهار

دختران نوجوان و استایل بگی

دختران نوجوان هم همانند دیگر افراد می‌توانند از این مدل شلوارها استفاده کنند و استایلی خاص به خود دهند. شما می‌توانید این شلوارها را به همراه یک کلاه ست کنید. 

شلوار بگی و سلنا گومز

سلناگومز هم یکی دیگر از افراد شناخته شده است که با ست کردن شلوار بگی و تاپ‌های گشاد علاقه دارد. شما می‌توانید این شلوار را به همراه یک کت کژوال بپوشید تا استایلی جذاب داشته باشید. 

آشنایی با استایل بگی
شلوار بگی و سلنا گومز

تاپ های گلدار و شلوار بگی

همان طور که می‌دانید تاپ‌های گل‌دار، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این تاپ‌ها میتوانند استایل شیکی را ایجاد کنند و پوشیدن آن‌ها با شلوارهای بگی و کفش پاشنه بلند می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند. البته توجه داشته باشید که طرح‌های شلوغ را با یکدیگر نپوشید.

با ست کردن در استایل بگی حرفه‌ای، زیبا و خاص باشید

شما با ترکیب آیتم‌های درست می‌توانید همراه با شلوار بگی حرفه‌ای و زیبا به نظر برسید. 

استایل بگی دخترانه حرفه‌ای و زیبا
استایل بگی دخترانه حرفه‌ای و زیبا

استایل بگی برای خانم‌های سایز بزرگ

اگر تصور می‌کنید که به دلیل اضافه وزن نمی‌توانید این شلوارها را بپوشید باید به شما بگوییم که کاملا اشتباه می‌کنید. شما با انتخاب مدل مناسب این شلوار برای خود می‌توانید اندام خود را زیباتر و استایل خاص به خود بدهید. البته توجه داشته باشید که به دنبال طرح‌های بزرگ و شلوغ نروید. 

شلوار بگی و کژوال

اگر شما طرفدار استایل کژوال هستید شلوار بگی برایتان انتخابی فوق العاده‌ای می‌باشد. البته باید به ست لباس‌هایتان توجه کنید. به عنوان مثال می‌توانید شلوار بگی را به همراه کت جین و تاپ سفید ترکیب کنید و در کنارشان از زیورآلات ظریف استفاده کنید.

استایل بگی در مهمانی

پوشیدن شلوار بگی در مهمانی‌ها انتخاب خوبی است البته نباید به سراغ شلوارهای بگی خیلی گشاد بروید و بهتر است از شلوارهای کیسه‌ای و نیمه بگی استفاده کنید. برای ست کردن لباس هم باید پیراهنی با رنگ روشن و لطیف به همراه کت رسمی بپوشید تا استایلی رسمی به خود بدهید.

مطلب مفید بود؟
21
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی