تهران

مدل های استایل دخترانه خیابانی شیک و جذاب

مدل استایل دخترانه شیک
انتخاب لباس برای مکان های مختلف یک توانایی مهم محسوب می شود. هر لباسی برای یک مکان خاص مناسب است. لباسی که در مهمانی پوشیده می شود مناسب دانشگاه نیست. در این مقاله قصد داریم شما را با استایل های خیابانی آشنا کنیم. با تیجور همراه باشید.

اگر اصول و روش های مناسب استایل مورد علاقه خود را بدانید، خوش تیپ بودن و زیبا به نظر رسیدن اصلا کار سختی نیست. استایل خیابانی امروزه مورد علاقه دختران جوان ما است. بدلیل اینکه وقت زیادی را در بیرون از خانه، خیابان و در مکان های غیر رسمی می گذرانند. برای داشتن یک استایل خیابانی مناسب باید چند اصل مهم را بدانید. 

اول اینکه به هیچ وجه از کفش پاشنه دار استفاده نکنید. میتوانید از صندل استفاده کنید ولی کفش پاشنه دار برای خیابان و دانشگاه اصلا مناسب نیستند. بهترین گزینه کفش کتانی است. کتانی های مختلفی در طیف های گسترده وارد بازار شده است که میتوانید راحت با تیپ خود ست کنید و استفاده کنید.

دوم اینکه از لباس های براق و دارای پارچه مجلسی استفاده نکنید. اگر مانتوی شما مدلی مجلسی دارد آن را به هیچ عنوان در خیابان نپوشید. مانتو مناسب خیابان، مانتویی است که راحت باشد و از پارچه معمولی استفاده شده باشد. در استایل های جدید بیشتر از مانتوهای جلوباز استفاده میشود. میتوانید از شلوار های گشادی که به تازگی مد شده نیز استفاده کنید.

استفاده بیش از اندازه از زیورآلات غلط است. اگر میخواهید از زیور آلات استفاده کنید، یک دستبند و یا یک گردنبند روی لباسی کافیست. بهترین انتخاب یک ساعت مچی است.سعی کنید از رنگ های شاد برای لباستان استفاده کنید. رنگ های پاستیلی مانند صورتی و آبی روشن مد شده و میتواند جزو استایل شما باشد.

مدل موهای ساده بهترین انتخاب برای خیابان است. استفاده از موی مصنوعی و تافت را خط بزنید. اگر موی بلند دارید میتوانید آن را باز بگذارید و یا پشتتان ببندید. از آرایش صورت ملیحی استفاده کنید و از آرایش های غلیظ پرهیز کنید. آرایش غلیظ مناسب خیابان نیستند و شما را غیر طبیعی نشان میدهند.

 

استایل خیابانی قرمز و مشکی
استایل خیابانی دانشجویی
استایل دخترانه خیابانی با شال طوسی
استایل مانتو زیبا
استایل خیابانی مانتو نارنجی شال آبی
استایل مانتو مشکی 
مانتو طوسی برای استایل خیابانی
مانتو آبی چهارخونه درشت

 

کفش کتونی با شلوار راه راه برای استایل خیابانی
مدل  پالنو قهوه ای سوخته
استایل خیابانی با شلوار گشاد قرمز
استایل  دانشجویی با مانتو بلند
استایل خیابانی با مانتو زرد جلوباز
استایل خیابانی دانشجویی مانتو آبی
استایل خیابانی ست طوسی
استایل خیابانی مانتو طوسی
استایل شلوار گشاد قهوه ای
استایل با حجاب شال و مانتو طوسی
استایل خیابانی با مانتوسفید
استایل خیابانی با دامن بلند

 

استایل خیابانی با شلوار گشاد و مانتو راه راه
استایل خیابانی با مانتو سفید
استایل خیابانی با ست آبی و زرد
استایل رسمی با مانتو بلند
مانتو خیابانی لاکچری
مانتو خیابانی لاکچری

 

مطلب مفید بود؟
20
5
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی