تهران

درآمد ستاره های مد چقدر است

درآمد ستاره های مد چقدر است
هالیوود به عنوان سرآمد دنیای مد و فشن ستاره های معروف زیادی دارد. آنها را چقدر می شناسید و فکر می کنید چقدر درآمد دارند؟

درآمد ستاره های مد

صنعت مد و فشن را می توان از پر درآمدترین و در عین حال سخت ترین حیطه های هنر و زیبایی به حساب آورد. ستاره های مد سالانه قراردادهای میلیون دلاری برای بازی در فیلمها، معرفی کالکشنهای جدید برندهای مد و پوشاک، عکاسی مجلات و... می بندند. مدل های هالیوود با درآمدهای بسیار زیاد علاوه بر بازیگری و کارهای مربوط به مد و فشن، فعالیتهای خیریه زیادی نیز انجام می دهند و این یکی از نکاتی است که ستاره های مد را نزد مردم محبوب ساخته است. استعداد و پشتکار ستاره های هالیوود است که آنها را به درآمدهای بالا رسانده است. به عنوان مثال به معرفی برخی از پردرآمدترین مدلهای هالیوود و ستاره های مد دنیا می پردازیم.

کندال جنر

کندال جنر با درآمد 22 میلیون دلاری از پردرآمدترین مدلهای دنیا در سال 2017 بود. فعالیت مدلینگ کندال جنر و زیبایی او باعث شده است تا علی رغم سن کم، طرفداران زیادی در دنیای واقعی و دنیای مجازی پیدا کند. همین امر نیز باعث توجه بیش از پیش شرکت های تبلیغاتی به این مدل زیبا شده است. به همین سبب برندهای معروفی نظیر آدیداس و ... با او قراردادهای با مبالغ بسیار بالا بسته اند.

کندال جنر

 

ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن  نیز با در آمد 17.5 میلیون دلار از پردرآمدترین مدل های هالیوود است. او با مدل شدن برای عکاسی روی جلد مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی و وب سایتهای مد و فشن و ... به درآمد قابل توجهی رسیده است. ژیزل در سالهای 2002 تا 2016 پردرآمدترین مدل عکاسی هالیوود بود. اکنون او فعالیت مادلینگ خود را روی تبلیغات عطر و جواهرات و... متمرکز کرده است و همچنان درآمدهای سالیانه بسیار بالایی دارد.

ژیزل بوندشن

 

کریسی تیگن

تیگن مدل آمریکایی با درآمد 13.5 میلیون دلار در سال از مدلهای هالیوود است که فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرد. او با پیشرفت قابل توجه در کار مدلینگ حیطه فعالیت خود را به همکاری با شرکتهای تولیدی محصولات زیبایی و مراقبتی گسترش داد و در زمره پردرآمدترین مانکنهای جهان قرار گرفت.

کریسی تیگن

 

آدریانا لیما

در آمد این مدل معروف به 10.5 میلیون دلار در سال می رسد. این مدل معروف برزیلی یکی از فرشته های برند ویکتوریا سکرت است و در زمینه تبلیغات لوازم آرایش نیز فعالیت می کند.آدریانا در 15 سالگی مقام اول مسابقات سوپر مدل کشور برزیل را بدست آورد و سال بعد در رتبه دوم مسابقات سوپر مدل جهان قرار گرفت. همین موفقیتها باعث معروفیت بیش از پیش او و افزایش درآمد سالیانه او شد. به همین دلیل برندهای معروف عطرمثل جاکوبز با او قراردادهای میلیون دلاری بستند.

کریسی تیگن

 

جی جی حدید

جی جی حدید با درآمد 9.5 میلیون دلار در سال یک مدل جوان اما پرطرفدار است که در زمره پردرآمدترین مدل های هالیوود قرار دارد. برندهای معروفی مانند تامی از او به عنوان مدل برای معرفی محصولات خود استفاده کرده اند.

جی جی حدید

 

رزی هانتینگتون وایتلی

او نیز همانند جی جی حدید 9.5 میلیون دلار در سال درآمد دارد  و مدل برندهای معروفی از جمله بربری است. حتی بعد از مادر شدن نیز فعالیت مادلینگ خود را ادامه داد  و به موفقیتهای چشمگیری رسید. در ادامه فعالیتهای خود با برندهای لوازم آرایشی و عطر معروف نظیر مارک اند اسپنسر همکاری کرد.

رزی هانتینگتون وایتلی

 

کارلی کلاوس

کارلی کلاوس مدل آمریکایی با درآمد 9 میلیون دلار در سال است. او از مدل های معروف برند ویکتوریا سکرت است. مجلات مد نظیر ووگ او را جز 50 مدل زن برتر جهان شناخته اند. برندهای معروفی نظیر آدیداس و سوارسکی از او به عنوان مدل خود استفاده می کنند.

کارلی کلاوس

 

لیو ون

این مدل چینی با درآمد 6.5 میلیون دلار در سال با برندهای معروفی نظیر پوما همکاری میکند. او با برند ویکتوریا سکرت نیز همکاری کرده است و همین باعث شده که به عنوان یک زن آسیایی به معروفیت چشمگیر و درآمدهای بالایی برسد.

لیو ون

 

بلا حدید

بلا حدید خواهر جی جی حدید با درآمد 6 میلیون دلار در سال از جوان ترین و پردرآمدترین مانکنها و مدل های هالیوود است. و با برندهای معروفی نظیر دیور و نایک همکاری میکند.

بلا حدید

 

 

اشلی گراهام

5.5 میلیون دلار درآمد سالیانه این مدل آمریکایی است که به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته شده است. او به عنوان مدل برندهای معروفی نظیر اچ اند ام فعالیت کرده است.

اشلی گراهام

 

کیت آپتون

کیت آپتون از ستاره های هالیوود است که با وجود سابقه کم در فعالیت هنری اما از معروف ترین مدل های هالیوود است و با مجلات معروف مد نظیر ووگ نیز همکاری داشته است و به درآمدهای بالایی دست پیدا کرده است.

 

تایرا بنکس 

تایرا بنکس مجری و بازیگر و مدل آمریکایی است که از سن 16 سالگی فعالیت خود را آغاز کرد.محبوبیت او باعث شد به عنوان اولین زن آمریکایی آفریقایی تبار عکس او روی مجلات مد چاپ شود. او به عنوان سوپر مدل با برند ویکتوریا سکرت نیز همکاری داشته است. 

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی