تهران

معرفی برند دبنهامز به همراه داستان جالب شکل گیری این برند

برند دبنهامز
برند دبنهامز، برندی معتبر در زمینه تولید پوشاک است که طراحان لباس حرفه‌ای و مطرحی با این برند همکاری می‌کنند. دبنهامز در 34 کشور جهان شعبه دارد که خوشبختانه چند شعبه این برند در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز است. داستان شکل گیری این برند و معروف شدنش را در این مقاله بخوانید و با این برند آشنا شوید.

معرفی برند دبنهامز به همراه داستان جالب شکل گیری این برند

برند دبنهامز Debenhams PLC خرده فروشی چند ملیتی است که فعالیت خود را در کشورهای ایرلند و انگلیس آغاز کرد که هم اکنون فروشگاه‌های زیادی در سراسر دنیا نمایندگی این برند را بر عهده دارند.

این برند در قرن هجدهم به عنوان یک فروشگاه واحد در خیابان ویگمور لندن شروع به کار کرد که در حال حاضر 178 فروشگاه در سراسر ایرلند، انگلستان و دانمارک گسترش یافته است. این برند طیف وسیعی از لوازم خانگی، لباس و مبلمان را به فروش می‌رساند. همچنین این فروشگاه از سال 1993 با نام تجاری Debenhams شناخته شد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با داستان خلق این برند و محصولات آن آشنا کنیم.

برند دبنهامز
معرفی برند دبنهامز به همراه داستان جالب شکل گیری این برند

تاریخچه برند دبنهامز

اولین فروشگاه دبنهامز توسط "ویلیام کلارک" و "ویلیام دبنهام" در سال 1778 در شهر لندن تاسیس شد. ویلیام کلارک و ویلیام دبنهام در ابتدای فعالیت خود به هیچ عنوان تصورش را هم نمی‌کرد که برندی که پایه گذاری می‌کنند روز به روز گسترده‌تر و شناخته شده‌تر شود.

کلارک هنگامی که با ویلیام دبنهام شریک شد نام برند خود را clark & debenham گذاشت و شروع به فروش لوازم خرازی، لوازم آرایش و لوازم بهداشتی و پارچه کردند که در آن زمان فروش خوبی داشتند. با توجه به این فروش خوب، کلارک و دبنهام، تصمیم گرفتند فروشگاه دوم خود را در انگلیس تاسیس کنند.

دبنهام از زمان تاسیس تا به حال فراز و نشیب‌های زیادی را دیده است. یکی از این فراز و نشیب‌ها افرادی بودند که برای همکاری با موسس اصلی برند شروع به فعالیت می‌کردند اما پس از مدتی این برند را رها و شروع به راه اندازی کسب و کار خود می‌کردند.

دبنهام تا زمان حیات خود، به عنوان اصلی‌ترین فرد برند دبنهامز شناخته می‌شد اما با فوتش، همکاران و فرزندان او کار اداره و مدیریت این برند را بر عهده گرفتند.

در نهایت پس از سال‌ها فعالیت این برند در سال 1993 نام دبنهامز را انتخاب کرد و دست به ابتکاری خلاقانه زد که در تمام دنیای مد و فشن پیچید. دبنهامز در آن سال به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد نام طراحان را در زیر برند خود حک کند و لباس‌های جدیدی را تحت زیر مجموعه برند دبنهامز به فروش برساند. همین امر موجب شد که برند دبنهامز مورد توجه بسیاری از طراحان و همچنین مردم قرار گیرد. گفتنی است که پس از این تصمیم بسیاری از طراحان شناخته شده مانند "چسپر کنران" و "جف بنک" به این مجموعه پیوستند و لباس‌های زیبایی را برای هر سن و سالی تولید و روانه بازار کردند. برند دبنهامز در حال حاضر یکی از مراکز مد دنیا است و زیر برندهای مختص به خود را در بازار مد و زیبایی دارا می‌باشد.

زیر برندهایی که تحت نظر دبنهامز فعالیت می‌کنند با توجه به خلاقیت‌های خود، لباس‌های زیبا و شیکی را تولید می‌کنند که همین امر موجب شده که پوشاک دبنهامز از تنوع بالایی برخوردار باشد و هر شخص و هر سن و سالی را به طرف خود بکشند. از جمله این لباس‌ها می‌توان به شلوار، پیراهن، پالتو، لباس راحتی و لباس خواب با سایزهای مختلف اشاره کرد.

در سال‌های اخیر این برند تصمیم گرفت تولید لوازم آرایشی خود را آغاز کند و همین شد که محصولات خود را به صورت هدیه به مشتریان خود ارائه کرد. البته کار این برند در همین جا ختم نمی‌شود بلکه برند دبنهامز در طراحی و تولید محصولات خانگی هم توانسته است خود را نشان دهد و محصولاتی فوق‌العاده‌ای را روانه بازار کند.

البته به جز مسائل فروش، برند دبنهامز به فکر افرادی که برای این مجموعه کار می‌کنند هم بوده است و همیشه سعی کرده که با افزایش تقاضا و تولید محصولات بیشتر دستمزد بیشتری را به کارمندان خود ارائه کند. به همین علت برند دبنهامز در کشورهای مختلف، تیم متخصصی از کارشناسان منابع انسانی را استخدام کرده است تا از وضعیت و شرایط حال کارکنان و کارگران خود مطلع باشد.
علاوه بر این موضوع برند دبنهامز در فعالیت‌های بشر دوستانه هم مشارکت می‌کند و تا به حال طرح‌های زیادی را برای بهبود شرایط زندگی و شکوفایی خلاقیت زنان هندی اجرا کرده است.

در حال حاضر برند دبنهامز در 34 کشور دنیا بیش از 240 شعبه دارد که ایران هم جزو کشورهایی است این برند را به فروش می‌رساند.

پوشاک دبنهامز
تاریخچه برند دبنهامز

نام برند: دبنهامز 
نام موسس: ویلیام کلارک
تاریخ تاسیس: 1778 میلادی 
کشور صاحب امتیاز: چند ملیتی 
حوزه فعالیت: فروش لوازم خانگی، فروش پوشاک خانواده، تولید و فروش پوشاک برند دبنهامز

همانطور که متوجه شدید برند دبنهامز فعالیت خود را از انگلیس و لندن آغاز و مقصد بعدی خود را ایرلند انتخاب کرد اما در حال حاضر این برند در بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی محصولات خود را به فروش می‌رساند. گفتنی است این برند تعداد فروشگاه‌های خود را در سراسر جهان به 180 فروشگاه رسانده است.

برند دبنهامز
آشنایی با برند دبنهامز

تفاوت اصلی دبنهامز با سایر برندها

برند دنبهامز محصولات زیادی از برندهای مطرح دیگر را به فروش می‌رساند. گفتنی است محصولات این برند همیشه مدرن و شیک و به روز بوده است. جامعه خریداران این برند به طوری بزرگ است که در سال 2012 این برند ادعا کرد که 12 میلیون مشتری را به ثبت رسانده است که این خود موفقیت بزرگی بود. برند دبنهامز لباس‌های متنوعی را برای هر گروه سنی تولید و روانه بازار می‌کند. دپارتمان فروش دبنهامز ترکیبی منعطف و متعادل از محصولات خود که شامل لوازم خانگی و پوشاک می‌شود را در کنار هم قرار داده است. دسته بندی محصولات دبنهامز شامل لباس زنانه، اکسسوری، لباس مردانه، لوازم خانه و لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود.

شعب دبنهامز
تفاوت اصلی دبنهامز با سایر برندها

آدرس شعب دبنهامز در تهران و دیگر شهرها:
تهران، جام جم، خیابان ولیعصر، بین کوچه طاهری و پروین، پلاک 2705
تهران، بلوار میرداماد، بین بزرگراه مدرس و خیابان نفت جنوبی، پلاک 286
مشهد، خیابان احمد آباد، بین عدالت و دادگر، پلاک 160
اصفهان، روبروی سپاهان شهر، سیتی سنتر، طبقه همکف
شیراز، میدان سنگی، خیابان ستارخان، ساختمان دبنهامز

مطلب مفید بود؟
5
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی