تهران

مدل ناخن عروس 2023 بسیار شیک با تم سفید

مدل ناخن عروس
طراحی ناخن عروس در مدل‌های متنوعی انجام می‌شود اما معمولا تم سفید دارد. امروزه مدل‌های ساده‌تر مانند ناخن کوتاه‌ و مربعی ترند و مد هستند و دیگر خبری از ناخن‌های بسیار بلند با طرح‌های شلوغ نیست. در این مقاله به روز ترین مدل‌های ناخن عروس را تهیه کرده‌ایم تا عروس‌ خانم‌ها بتوانند الگو بگیرند.

مدل ناخن عروس 2023 بسیار شیک با تم سفید 

شب عروسی زیباترین و ماندگارترین شب برای هر خانمی است و زیبایی از هر حیث مهمترین دغدغه عروس خانم هاست. دیزاین ناخن عروس به صورت شیک وزیبا نیز جزئی از نکات آرایشی مهم برای عروس خانم هاست. مدل های متنوع زیادی برای طراحی ناخن عروس وجود دارند که در ادامه با انواع مختلف آن آشنا خواهیم شد.
طراحی ناخن عروس شامل ایده های نو و جذابی است که انواع مختلفی دارد که دیزاین با نگین و لاک جزء عامه پسندترین آنهاست.

مدل ناخن عروس 2023
مدل ناخن عروس 2023 با طراحی فوق‌العاده زیبا 

طراحی مدل ناخن عروس با لاک سفید

دیزاین مدل ناخن عروس با لاک سفید و با طراحی‌های شیک و زیبا بیشتر به دلیل ست شدن با لباس عروس و استایل آن طرفدار بیشتری دارد. لاک سفید را می‌توان با استفاده از طراحی‌های زیبا و خلاقانه و قالب گذاری به بهترین و زیباترین جلوه برای عروس خانم‌ها انجام داد. 

مدل ناخن عروس جدید
دیزاین شیک و زیبای ناخن عروس با لاک سفید
مدل ناخن عروس
مدل ناخن عروس جدید با لاک سفید و براق

استفاده از لاک رنگ نود برای طراحی ناخن عروس

از رنگ‌های نود مانند قهوه‌ای، بژ، کاراملی و... برای طراحی مدل ناخن عروس مخصوصا برای نامزدی یا مزاسم بله برون استفاده کرد. لاک رنگ نود می‌تواند به شکل مات یا براق باشد یا اینکه می‌توان در دیزاین و طراحی آن از نگین و اکلیل و ابزارهای تزئینی دیگر مانند تور و دانتل نیز استفاده کرد.

مدل ناخن عروس برای عقد
مدل ناخن عروس برای مراسم عقد و عروسی
مدل ناخن عروس
مدل ناخن عروس با رنگ لاک نود

انواع طراحی فرنچ ناخن عروس

طراحی و دیزاین ناخن عروس با متد فرنچ ناخن را می‌توان یکی از طرح‌های زیبا و پر طرفدار در میان انواع مدل‌های متنوع طراحی ناخن عروس دانست که در ایران نیز از روش‌های پرطرفدار در میان عروس خانم‌ها شناخته می‌شود. فرنچ ناخن دارای مدل‌های مختلفی است که در این بین مدل دیزاین ناخن با نگین، طراحی ناخن با نوار و اکلیل بیشترین استفاده را دارند. مدل فرنچ ناخن در میان عروس خانم‌ها به دلیل ست شدن با نگین و طراحی خاص لباس و گل عروس محبوبیت زیادی دارد.

دیزاین ناخن عروس
دیزاین زیبای ناخن عروس با متد فرنچ
دیزاین ناخن عروس
متد فرنچ برای دیزاین ناخن عروس

مدل ناخن عروس با متد کاشت ناخن

روش کاشت ناخن عروس یکی دیگر از روش‌هایی که امروزه در میان عروس خانم‌ها و حتی دختر خانم‌ها، رواج زیادی دارد، کاشت ناخن در مراکز آرایشی انجام و اغلب روشی نیمه دائمی است. در این نوع از دیزاین ناخن، طراحی ناخن از مدل‌های ساده تر شروع شده و تا ناخن پای عروس را به این شیوه طراحی می‌کنند. به دلیل تنوع در طراحی‌ها و مدل‌های دیزاین ناخن عروس، کسانی که می‌خواهند ناخن‌های همواره مرتب و زیبا داشته باشند و هم چنین نمی خواهند در شب عروسی و در وسط مراسم ناخن‌هایشان خراب یا کنده شوند باید از روش کاشت ناخن استفاده کنند.
سالن‌های زیبایی بزرگ و معروفی به منظور انجام کاشت ناخن به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که این کار را با استفاده از  بروزترین متدها و مطابق با مدل‌های جدید طراحی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

مدل کاشت ناخن عروس
مدل کاشت ناخن عروس با مدل نوک تیز
مدل کاشت ناخن عروس
مدل کاشت ناخن عروس با طرح گل برجسته برای عروس خانم‌ها

عروس خانم‌ها اغلب به دنبال مدل‌های جدید و به روز برای دیزاین ناخن‌هایشان هستند ولی هر کدام از انواع مختلف طراحی ناخن می‌تواند متناسب با مراسم و لباس عروس ست شود و از هر کدام می‌توان برای موقعیتی خاص استفاده نمود. هم چنین سلیقه و علایق شخصی نیز در این امر دخیل است.

قبل از دیدن ادامه مدل‌ها، پیشنهاد می‌کنیم از مقاله مدل توربان عروس، مدل ارایش چشم عروس و همچنین مدل موی باز عروس 2022 دیدن کنید:

جدیدترین مدل توربان عروس که برای تزیین موی عروس مد شده است

مدل آرایش چشم عروس 2023 خیره کننده و زیبا

30 مدل عروس مو باز 2023 با موی بلند


در ادامه این مقاله جدیدترین مدل ناخن عروس 1401 - 2023 را خواهید دید:

مدل ناخن برای عروس
مدل ناخن برای عروس با ورقه طلا
مدل ناخن عروس
مدل دیزاین ناخن عروس با اکلیل
طراحی ناخن عروس
مدل فوق العاده زیبا و ساده دیزاین ناخن مناسب عروس
مد ناخن عروس ساده
طراحی ناخن عروس ساده و شیک
طراحی مدل ناخن عروس
طراحی مدل جدید ناخن عروس 

مدل ناخن عروس زیبا
طراحی جدید و زیبای ناخن عروس
دیزاین زیبای ناخن عروس 
دیزاین زیبای ناخن عروس 
دیزاین ناخن عروس
دیزاین مناسب برای ناخن عروس
طراحی ناخن عروس شیک
دیزاین زیبای ناخن عروس
ناخن عروس ساده
دیزاین شیک و ساده ناخن عروس
مدل ناخن عروس ساده
مدل ناخن عروس جدید
دیزاین ناخن عروس
دیزاین زیبای ناخن عروس با نگین

مطلب مفید بود؟
31
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی