تهران
غذاهای محلی گیلان رشت

خوشمزه‌ترین غذاهای محلی گیلان و رشت به همراه تصویر آن‌ها

غذاهای گیلان و رشت جزو غذاهای بسیار معروف و خوشمزه در سرتاسر ایران شناخته می‌شود. حتما تا به حال یکی از آن‌ها را امتحان کرده‌اید. بیشتر غذاهای شمالی طعمی ترش مزه همراه با سیر دارند. اگر هنوز موفق نشدید که طعم این غذاها را بچشید پیشنهاد می‌کنیم که حتما امتحان کنید و لذت ببرید.

غذاهای مازندرانی

معرفی غذاهای مازندرانی، غذاهای اصیل و خوشمزه محلی

مازندران یکی از شهرهایی است که تنوع غذای محلی و سنتی در آن بسیار زیاد و زبانزد تمام ایران و همچنین جهان است. به همین خاطر هر ساله توریست‌های زیادی به سمت شهرهای شمالی ایران می‌روند. در این مقاله تک تک غذاهای محلی مازندران را معرفی و برای هر کدام نیز عکس مناسبی تهیه کرده‌ایم. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین رستوران های اصفهان

در سفر به اصفهان کجا غذا بخوریم؟ بهترین رستوران‌های اصفهان

هنگام سفر به اصفهان در کنار تمام جاذبه‌های گردشگری زیبایی که دارد، انتخاب رستوران‌ مناسب برای لذت بردن از غذاهای محلی و فرنگی بسیار اهمیت دارد زیرا کیفیت غذا و فضای رستوران در هنگام انتخاب، حرف اول را می‌زنند. در این مقاله بهترین رستوران‌های شهر اصفهان را معرفی کردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین غذاهای شیراز

شیراز رفتیم غذا چی بخوریم؟

غذاهای شیرازی بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. اگر می‌خواهید با معروف‌ترین آن‌ها مانند کلم پلوی شیرازی یا آش سبزی شیرازی آشنا شوید و بدانید در کدام رستوران‌های شیراز می‌توانید این غذاها را امتحان کنید، با مطلب آموزشی بهترین غذاهای شیراز با تیجور همراه شوید.

بهترین رستوران‌های کیش

معرفی بهترین رستوران‌های کیش

جزیره کیش جزو زیباترین مناطق گردشگری ایران محسوب می‌شود که به غیر از مکان های تفریحی و دیدنی، رستوران‌ها و غذاهای معروف بسیار خوب سنتی، بین‌المللی، فست فود و دریایی دارد که برای آشنایی کامل با هر کدام از این رستوران‌ها و غذاها در ادامه با ما همراه شوید.