تهران

نکات مهم در سفارش وب سایت

سفارش وب سایت
طراحی سایت یک فرآیند چند منطوره است که در آن باید به موارد بسیار زیادی از قبیل نام سایت، طراحی ظاهری، نحوه جذب مخاطب و... توجه کرد. این فرآیند نیازمند به خدمت گرفتن یک طراح سایت خوب و حرفه ای است که بتواند تمامی استاندارد ها را به خوبی مدیریت کرده و گام بزرگی در جهت پیشرفت کسب و کار شما بردارد.

نکات مهم در سفارش وب سایت

با توجه به گسترش روز افزون علم و تکنولوژی و پیوند آن با زندگی روزمره ما، شاهد تغییر در شرایط زندگی خود هستیم. اموری که در گذشته به صورت سنتی صورت می‌گرفت امروزه به سبک جدیدی انجام می‌شود که حاصل گسترش علم و دانش بشری است. امروزه برای توسعه کسب و کار و گسترش اطلاع رسانی نیاز به حضوری موثر در فضای مجازی می‌باشد. حضوری که به خوبی بیان گر ویژگی‌ها و مشخصات شما بوده و بتواند پل ارتباطی خوبی بین شما و کاربرانتان باشد. در حوزه بازاریابی اینترنتی و جذب مخاطب از این طریق، اولین قدم سفارش سایت به منظور شروع فعالیت خود می‌باشد. در واقع یک وب سایت به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی در بستر وب بوده که همواره برای همگان در دسترس است. استفاده از وب سایت ها سبب شده تا فاصله ها به حداقل برسد و شما از طریق اتصال به شبکه اینترنت در تعامل با تمام نقاط جهان قرار بگیرید.

وب سایت
طراحی وب سایت

هدف از طراحی وب سایت چیست؟

همانطور که پیش تر گفتیم تغییر در نحوه کسب وکار و شکل گیری بازاریابی اینترنتی سبب شده تا نیاز به طراحی سایت تا حد بیشتری حس شود. شما با طراحی یک سایت می‌توانید محصولات و کلیه خدمات خود را با مشتریان در بستر آنلاین تبادل کنید. برای معروف شدن و معرفی شدن توسط موتورهای جستجو نیاز به طراحی یک وب سایت مناسب دارید که بر طبق اصول، طراحی و ساخته شده باشد. اگر تصمیم به توسعه و معروفیت بیشتر کسب و کار خود دارید سفارش سایت به انتخاب خودتان بهترین قدم در دنیای مدرن و دیجیتال امروز است. در طراحی و سفارش سایت باید به موارد زیادی توجه کرد تا وب سایت شما به انتخاب خودتان و در بهترین حالت دسترسی و کارآیی قرار گیرد. در ادامه به بررسی نکات مهم در سفارش وب سایت و طراحی آن خواهیم پرداخت.


طراحی سایت بر اساس استاندارد های جهانی

برای سفارش سایت باید موارد بسیاری را مد نظر قرار داد. یکی از این موارد مطابقت داشتن استاندارد های جهانی با سایت شما می‌باشد. اهمیت بالای طراحی سایت در دنیای تکنولوژی امروز سبب ایجاد اصول و قوانین همگانی در سطح جهان شده است. یک طراح سایت حرفه‌ای علاوه بر در نظر گرفتن سلایق شما می‌بایست تمامی اصول جهانی و استانداردهای حاکم در عرصه طراحی سایت را مد نظر کار خود قرار دهد تا محصول کارش یک وب سایت حرفه‌ای و کارآمد باشد. برای مثال سایت شما باید دامنه ای مناسب و مرتبط با محتوای سایتتان داشته باشد. این دامنه اولاً باید کوتاه باشد، چرا که در برخی موارد به عنوان برند شما عنوان خواهد شد و ثانیاً پسوند آن نیز باید با محدوده کارتان سازگاری داشته باشد. برای مثال اگر صرفاً قصد دارید که یک سایت معرفی کننده برای خودتان یا کارتان داشته باشید و حیطه فعالیت شما محدود است یک دامنه ir نیز برای شما کافیست، اما اگر قصد برند سازی دارید و یا می‌خواهید حیطه فعالیتتان گسترده‌تر باشد بهتر است که از یک دامنه com استفاده کنید.


آشنایی با مفاهیم سئو

در سفارش سایت باید به انجام یک سئو کارآمد و حرفه‌ای تاکید داشته باشید چرا که سئو اهمیت بسیار زیادی در معرفی یک وب سایت و پیشنهاد آن توسط موتورهای جستجو به کاربران دارد. در واقع مفهوم سئو همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می‌باشد. شما با بکار گیری روش های مختلف سئو می‌توانید مخاطبان بسیار زیادی را به سمت وب سایت خود جذب کنید. در دنیای اینترنت سئو سایت از عوامل اصلی برای افزایش مشتریان می‌باشد. در نتیجه برای طراحی یک وب سایت علاوه بر ساخت بدنه اصلی وب سایت می‌بایست به دیگر عوامل حیاتی همانند سئو توجه ویژه داشت. سایت شما باید به گونه‌ای طراحی و سئو شود تا هنگامی که اسم آن یا یکی از کلید واژه‌های مربوط به آن در یک موتور جستجو سرچ شد، آن موتور جستجو سریعاً سایت را به شخص نشان دهد. البته هنگامی که سایت شما تازه متولد شده و دارد گام های ابتدایی خود را بر می دارد، شاید چنین نتایجی را مشاهده نکیند، اما به مرور زمان اگر کارهای مرتبط با سئو به درستی روی آن انجام گیرد حتماً در نتایج موتورهای جستجو نشان داده خواهد شد. بر اساس حیطه کاری سایت، ممکن است فرآیند سئوی آن بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد و اگر می‌خواهید که همه زحمات شما یک شبه به باد نرود، باید حتماً یک تیم سئو داشته باشید تا دائماً روی آن کار کنند.


صبر داشته باشید و اعتماد کنید

کار طراحی سایت یک کار زمان بر و نیازمند دقت است که خلاقیت بالای طراح را می طلبد، پس در طول فرآیند طراحی سایت به طراح خود اعتماد کنید و و به او فضا و زمان دهید تا بتواند بهترین کار ممکن را برای شما انجام دهد. مسلماً سایتی که روی آن بیشتر وقت گذاشته شود و نقاط ضعف و قوتش به خوبی شناخته شده باشد، بعد از عرضه شدن میتواند انتظارات شما را به راحتی برآورده سازد.

طراحی سایت
نکات مهم در طراحی سایت

 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی