تهران

با 5 برند برتر و معروف چرم ایرانی آشنا شوید

برندهای چرم ایرانی
محصولاتی چرم همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته است. در ایران نیز برندهای معتبری در زمینه ساخت محصولات چرمی فعالیت دارند که برخی از آن‌ها محصولات خود را به خاطر کیفیت مرغوبی که دارد به دیگر کشورها نیز صادر می‌کند. در این مقاله 5 برند معتبر و برتر از چرم ایرانی را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

با 5 برند برتر و معروف چرم ایرانی آشنا شوید

اگر به تاریخچه چرم در ایران نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که اولین کارخانه چرم سازی در سال 1308 در شهر تبریز راه اندازی شده است که بعدها شهرهای تهران و اصفهان در این زمینه شروع به کار کرده‌اند. سابقه استفاده کردن از چرم به انواع کیف‌ها، کفش‌ها و همچنین البسه‌های چرمی برمی‌گردد. ما در تلاشیم که 5 برند معروف چرم ایرانی را به شما معرفی کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

1. مارال چرم

مارال چرم یکی از چرم‌های معروف ایرانی است که 26 سال فعالیت موفقیت آمیز در زمینه تولید محصولات لوکس و زیبا داشته است. از لحاظ قیمت محصولات این برند تا حدودی گران قیمت هستند. شرکت چرم مارال یک تور خرید 70 روزه را برای فروش اجناسی که جدید نیستند و یا تک سایز هستند را با قیمتی مناسب‌تر به فروش می‌گذارد. شرایط این تور 70 روزه به این گونه است:

  • تور خرید 70 درصدی ساعت 10 صبح دوشنبه هر هفته تا 10 صبح روز بعد ادامه خواهد داشت.
  • در هر هفته کالاهای جدید و متنوع عرضه خواهد شد.
  • قیمت محصولات پس از مدت زمان اعلام‌شده به صورت بدون تخفیف نمایش داده می‌شود.
  • محصولات تور خرید 70 درصدی هیچ کدام دارای گارانتی نخواهد بود.

اما برای خرید از تور 70 درصدی چرم مارال باید مدام سایت چرم مارال را چک کنید تا بتوانید خریدی داشته باشید.

مارال چرم
کت چرمی  مردانه برند مارال چرم

2. چرم درسا

اکثر برندهای چرم گران قیمت هستند اما چرم درسا با دیگر برندها تفاوت کلی دارد به گونه‌ای که هدف از تولید این برند برای مشتریان مرفه و کسانی که درآمد بالایی دارند می‌باشد. شعار این شرکت «درسا، چرم لوکس» می‌باشد. مدیران این مجموعه، فقط به تولید لباس‌های چرمی، کیف و کفش چرمی اکتفا نکرده‌اند. محصولات لوکس تجملاتی زیبا در این شرکت شامل موارد زیر می‌شود:

مبلمان، وسایل دکوری، لوازم تزئینی منزل و… هم تولید و به عرضه می‌رسانند. افرادی که بیشتر از این برند خرید می‌کنند دوست دارند مدل‌های ساده در عین حال شیک و لوکس را خریداری کنند.

برند چرم درسا
برند چرم درسا 

   3. چرم پاندورا

برند چرم دیگری که در عرصه چرم‌های ایرانی معروف است پاندورا است که از سال 1375 در بازار شروع به فعالیت کرده است و همچنین صادرات به کشورهایی مانند: روسیه، اکراین، آلمان و… را نیز دارد. پاندورا در چند سال اخیر با کمک تبلیغات گسترده و تبلیغ با بازیگر معروف، خانم بهنوش بختیاری در فوتوشوت‌هایی متنوع در بین مشتریان ایرانی بیشتر شناخته شده است. یکی از ویژگی‌های خوب این برند که قیمت‌های آن مناسب‌تر و بهتر است به دلیل اختراع سیستم گردش هوا در کفش است که خود عاملی کاملا کاربردی می‌باشد که به گفته خودشان در محصولات چرم ایرانی دیگر در بازارها این قابلیت وجود ندارد.

فروشگاه چرم پاندورا
کیف و کفش زیبا از برند پاندورا

4. چرم مشهد

چرم مشهد برندی است که در سال 1375 شروع به کار کرده است و در لاین محصولاتی مانند کیف، کفش، لباس چرمی و...  کار می‌کند. همچنین این شرکت محصولاتی از جنس چرم گاوی، بزی و گوسفندی را مورد استفاده قرار داده است. محصولاتی که شرکت چرم مشهد تولید می‌کند کمی گران‌تر از قیمت بازار هستند. البته که تولید آنها از جنس چرم مرغوب و باکیفیت است.
چرم مشهد در طول فصول مختلف سال و به بهانه‌های مختلف جشنواره‌هایی را راه اندازی می‌کند که در آنها محصولات شرکت خود را با تخفیف و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند البته ناگفته نماند که در این تخفیف‌ها شما با قیمتی ارزان رو به ‌رو نخواهید بود. برند چرم مشهد برای رفاه مشتریان باشگاهی بنا کرده است که با توجه به میزان خریدتان در سال در یکی از طبقه بندی‌های آن قرار می‌گیرند. این دسته بندی به این صورت است:
  • مشتریان کلاسیک، برنز، نقره‌ای و طلایی که بنا به قیمت خرید در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرند.
  • خدماتی که به مشتریان کلاسیک داده می‌شود از دسته‌های دیگر کمتر است. بهترین دسته با بیشترین میزان خدمات هم دسته مشتریان طلایی است.
  • مشتریان نقره‌ای و برنز هم به ترتیب بعد از مشتریان طلایی قرار دارند.

 خدمات دیگری که به این مشتریان داده می‌شود باید به گرفتن پیامک حراج، شرکت در قرعه کشی‌های ماهانه برای گرفتن جایزه‌ها، ارائه تخفیفات با درصدهای مختلف برای هر دسته از مشتریان و هدایایی در قالب بن خرید برای زمان تولد می‌باشد اشاره کرد.

 

چرم مشهد برند معروف ایرانی
چرم مشهد برند معروف ایرانی

4. پاتن چرم

پاتن چرم یکی از برندهای چرم ایرانی قدیمی‌ است که از سال 1339 شروع به کار کرده است که در بین مردم بسیار طرفدار دارد. این برند تولیداتش مختص به کیف چرم و کفش مردانه و زنانه است که به تولید لباس‌های چرمی وارد نشده است. کیف و کفش‌های پاتن چرم، طراحی‌ مدل‌های زیبایی دارد و مزایای خوب آن این است که از نظر قیمت به صرفه‌تر از سایر برندهای معروف ایرانی می‌باشد.

پاتن چرم محصولاتی با تنوع بالا تولید می‌کند و در تلاش است تا نیاز و خواسته اکثریت از مشتریان را تولید کند. پاتن چرم از لحاظ جنس کیفیت خوبی دارد و همچنین طراحی‌های کیف و کفش آن متنوع است اما محصولات آن لوکس یا بسیار شیک نیست. اما با این حال اگر به دنبال جنس خوب و مقاوم می‌گردید پاتن چرم گزینه مناسبی است.

برند پاتن چرم
کیف‌های فوق العاده زیبا و ساده از برند پاتن چرم

 

مطلب مفید بود؟
11
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی