تهران

آشنایی با برند تن درست، برند پوشاک ایرانی با الیاف طبیعی

برند ایرانی تن درست
شکل گیری پوشاک برند تن درست، برند شناخته شده و خوش نام ایرانی که تمام محصولات آن از الیاف طبیعی تولید می‌شود داستان جالب و پر فراز و نشیبی دارد که توسط زوج ایرانی به نام آرمان و مرجان متولد شد. طراحی پوشاک و محصولات این برند برگرفته از طرح‌های سنتی ایرانی است که بسیار زیبا و پر طرفدار است.

آشنایی با برند تن درست، برند پوشاک ایرانی با الیاف طبیعی

برند تن درست یکی از برندهای ایرانی است که با سختی‌های فراوانی خلق شده است. این برند تولید کننده لباس‌هایی با الیاف طبیعی است. خالق برند تن درست دو زوج ایرانی به نام "بابک اخوان" و "مرجان صدرالعلمایی" می‌باشند. این دو زوج جوان با مشکلاتی که بر سر راهشان قرار گرفته بود امروزه یکی از تولید کنندگان لباس با الیاف طبیعی هستند که ما در این مقاله از تیجور به چگونگی شکل گیری این برند و ماجرای زندگی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

پوشاک تن درست
برند تن درست

بابک اخوان بلورچیان متولد دی ماه سال 1356 می‌باشد . پدر ایشان یکی از کارمندان بخش استریل کارخانه دارو پخش و مادرشان خانه‌دار بودند. بابک اخوان در رشته مهندسی مکانیک پذیرفته شد اما در زمانی که به دانشگاه می‌رفت به ادبیات و هنر علاقه‌ پیدا کرد و علاقه او باعث شد که با دانشجویان این رشته ارتباط نزدیک‌تری پیدا کند و آن جا با چند نفر از دانشجویانی که در این رشته تحصیل می‌کردند آشنا شده بود.

بعد از گذشت مدتی به کسب و کار در کافه دانشگاه مشغول شد و با یکی از دوستانش تصمیم به جهان گردی گرفت و به پیشنهاد دوستش مزدک به کلبه‌ای در درکه رفت و در آن جا با شخص جهان‍گردی به نام "بهمن مخبر" آشنا شد و از او کارهایی مثل پخت نان، رنگرزی گیاهی، فروشندگی پشت بساط، هیزم آوردن با الاغ را آموخت و به طور کلی زندگی جدیدی را تجربه کرد.

در دی ماه سال 1381، مرجان، خواهر یکی از دوستان دوران دانشگاهش به نام مزدک را می‌بیند و بعد از گفت گوهایی که با هم داشتند تصمیم به ازدواج می‌گیرند. بعد از گذشت مدتی از ازدواجشان تصمیم به تشکیل زندگی و ساخت خانه برای خودشان می‌گیرند و راهی گیلان می‌شوند و در  شهری به نام بهشهر خانه خودشان را با کمک هم دیگر و با مصالح طبیعی می‌سازند. اما با اتفاقی که بر اثر آتش سوزی برای خانه رخ می‌دهد تصمیم می‌گیرند که به ترکمن صحرا بروند و صنایع دستی آن‌جا را خریداری کنند و در تهران بفروشند. اما زمانی که نزد آقای بهمن رفتند و ماجرا را برایش تعریف کردند تصمیم بر این شد که همراه بهمن شروع به کار کنند و در بازارچه‌ها محصولات خود را مثل شلوار، روسری، لباس‌های گرم در زمستان و انواع خوراکی‌های محلی و ... را بفروشند.

برند تن درست
بابک و مرجان، خالقان برند تن درست

بعد از 3 سال کار در بازارچه به گفته مشتری‌ها و مردم آن محل یک مغازه در مجتمع صنایع دستی فرمانیه اجاره کردند و محصولاتشان را بدون هیچ مارک و برندی می‌فروختند و تنها اسم (پوشاک الیاف طبیعی) سر در مغازه‌شان بود زیرا می‌دانستند که این شغل را با همراهی و کمک آقای بهمن شروع کردند و تا زمانی که به طور کامل بهشان سپرده نشده بود این حرفه را به نام خود نمی‌زدند و برای آن اسمی انتخاب نمی‌کردند.

اما بعد از گذشت چند سال آقای بهمن تصمیم می‌گیرد که تمام کارها را به این دو زوج بسپارد و از آن‌‌جا بود که این دو زوج به همراهی و کمک آقای بهمن این برند را راه اندازی می‌کنند و در ابتدا نام "درست" که نام پیشنهادی آقای بهمن بود به این برند گفته می‌شد و با گذشت زمان نام این برند به "تن درست" تبدیل شد.

برند تن درست
پوشاک الیاف طبیعی تن درست

محصولات تن درست

برند تن درست محصولات فراوان و با تنوع زیادی به صورت تخصصی با الیاف‌ها و پارچه‌های طبیعی تولید کرده است که هم ظاهری زیبا و هم کیفیت بسیار بالایی دارند. چند نمونه از مخصولات این برند را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

مانتو تن درست
مانتوهای زیبا از برند تن درست

 

مانتو تن درست
مانتو از برند تن درست

 

مانتو تن درست
مانتو از برند تن درست

 

لباس سنتی تن درست
ست لباس سنتی مردانه از برند تن درست

 

لباس سنتی تن درست
پیراهن مردانه از برند تن درست

 

لباس سنتی تن درست
برند تن درست

 

لباس سنتی تن درست
ست لباس مردانه و زنانه تن درست

 

پوشاک تن درست
ست زیبا از برند تن درست

شعبه‌های پوشاک تن درست در تهران

فروشگاه تن درست شعبه قلهک

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان یخچال، روبروی مترو قلهک، پلاک 1517
  • 22636585

فروشگاه تن درست شعبه تجریش

تهران، میدان تجریش، میدان قدس، خیابان دربند، شماره 40

  • 22735886

فروشگاه تن درست شعبه انقلاب

تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و پل کالج، پلاک 1000
  • 66718101

فروشگاه تن درست شعبه هایپر استار

تهران، بزرگراه حکیم غرب، بزرگراه باکری جنوب، مجتمع هایپراستار، شماره 1
  • 44167055

فروشگاه تن درست شعبه تهرانپارس

تهران، فلکه اول تهرانپارس، چهارراه تیرانداز، نبش 156 غربی، شماره 90
  • 77736756
شعب تن درست
شعب پوشاک تن درست

 

از این که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید بسیار خرسندیم. اگر شما هم از محصولات این برند استفاده کرده‌اید نظرات خود را برای ما در مورد محصولات این برند بنویسید.

مطلب مفید بود؟
18
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی