تهران

از اینفلوئنسری تا کارگردانی محمد امین کریم پور + عکس

کارگردانی محمد امین کریم پور
محمد امین کریم پور که فعالیت خود را در اینستا شروع کرد و طرفداران زیادی را کسب کرد حال به دنبال کسب مجوز کارگردانی خود است در این میان هنرمندان هم انتقادات خود را به شورای پروانه ساخت اعلام کردند

از اینفلوئنسری تا کارگردانی محمد امین کریم پور

از اینفلوئستری تا کارگردانی محمد امین کریم پور + عکس

محمد امین کریم پور که یکی از اولین اینفلوئنسر های اینستاگرام می باشد، با ساختن ویدیو های طنز و کوتاه خود طرفداران بسیار زیادی را در بین نوجوانان و جوانان جذب کرده است،او با پشت کار خود توانست یکی از موفق ترین فعالان عرصه فضای مجازی بویژه همان اینستاگرام شود. 

محمد امین کریم پور با گرفتن اسپانسر برای ویدیو های خود به همراه تبلیغاتی که انجام میداد به درامدی میلیونی دست پیدا کرد،که با این وجود می توان گفت یکی از پردرامد ترین اینفلوئنسر های اینستا گرام به حساب می آید.
کریم پور حال به دنبال موفقیت بزرگتر و وارد شدن به دنیای هنر و کارگردانی فیلم های سینمایی ایران می باشد.

از اینفلوئستری تا کارگردانی محمد امین کریم پور + عکس

مجوز کارگردانی محمد امین کریم پور

محمد امین کریم پور توانسته است پس از موفقیت در فضای مجازی به موفقیت بزرگ تر و گرفتن مجوز کارگردانی دست پیدا کند. 

به گزارش فرارو،  سازمان سینما مجوز کارگردانی برای کریم پور را صادر کرده است ،حال که محمد امین کریم پور توانسته است مجوز کارگردانی خود را کسب کند تصمیم به کارگردانی فیلم (حکم تجدید نظر) به نویسندگی گرفته است. وی پس از گرفتن این مجوز  بیشتر ویدیو های فان اکانت اینستای خود را پاک کرد.

انتقادات هنرمندان از کارگردانی محمد امین کریم پور

در زمینه بازیگری برخی از افراد معروف اینستا مانند مستر تستسر و محمد لمینت که توانستند وارد عرصه بازیگری شوند، اولین بار است که یک شخصیت معروف اینستایی توانسته است مجوز کارگردانی را کسب کند، ناگفته نماند که محمد امین کریم پور در کارنامه خود سابقه دستیاری در سینما را دارد. 
در این رابطه برخی افراد مانند بازیگران و کارگردانان  شروع به انتقاد از شورای پروانه ساخت بابت مجوز دادن به یک شخص معروف اینستا کردند.

پاسخ محمد امین کریم پور به منتقدان خود

مصاحبه کوتاهی که با محمد امین کریم پور شد و از او پرسیدند چه حرفی به افرادی که مخالف مجوز گرفتنت هستند میزنی؟ او پاسخ داد هنرمندان منتقد حرف مفت زیاد می زنند مگر تلویزیون ارث پدری آن ها است؟

سکوت شورای پروانه در برابر هنرمندان منتقد

اعضای شورای پروانه ساخت به اعتراضات هنرمندان فعال دنیای هنر جوابی نداده و سکوت کردند. این درحالیست که ابهامات زیادی در رابطه با مجوز گرفتن چهره معروف فضای مجازی وجود دارد.
سوالاتی که منتقدان سینمایی و هنری مطرح کرده اند اینگونه است که چه موقعی شورای پروانه ساخت تصمیم گرفت به کریم پور مجوز دهد و چرا از قبل این تصمیم را اطلاع رسانی نکرد؟

 

از اینفلوئستری تا کارگردانی محمد امین کریم پور + عکس

بیوگرافی محمد امین کریم پور

محمدامین کریم پور در 7 مرداد 1373 در شهر تهران به دنیا آمد، او در رشته برق الکترونیک در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو بود. 
کریم پور در ابتدا فعالیت خود را در فیسبوک شروع کرد سپس به اینستا آمد و حال او دارای 5 میلیون دنبال کننده در اینستا می باشد. 
محمد امین کریم پور سابقه بازیگری در تائتر را داشته و در نمایش طنز این سه نفر شرکت کرد که این تئاتر یکی از پرفروش ترین تائتر های تهران گردید.

کریم پور در ابتدای فعالیت خود توسط احسان علی خانی به ماه عسل دعوت شد و با یکدیگر گپ و گفتی داشتند،در این میان که صفحه محمد امین کریم پور  فیلتر شده بود وی از مسئولین خواست تا صفحه اینستاگرامی اش را به او برگردانند.

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی