تهران

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده به همراه تصاویر زیبا

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده از خوانندگان محبوبی است که در طی سال های اخیر توانسته کارهای خوبی را ارایه دهد. او طرفداران زیادی دارد و علاقمندان زیادی کارهای او را گوش کرده و دنبال می‌کنند. در ادامه با این خواننده محبوب بیشتر آشنا می شویم.

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده به همراه تصاویر زیبا 

خوانندگان زیادی در کشور ما فعالیت می‌کنند که هریک دارای سبک و جنس صدای مختص به خود هستند. اما برای نسل جدید خوانندگان زیادی پا به عرصه هنر گذاشته اند که یکی از موفق ترین آن ها آقای محسن ابراهیم زاده است. محسن ابراهیم زاده از خوانندگان حرفه‌ای و خوش صدای عصر جدید است که توانسته در مدت زمان فعالیت هنری خود طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. 

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده شهر تربت حیدریه است. او در 17 شهریور سال 1366 در شهر تربت حیدریه خراسان رضوی در 145 کیلو متری مشهد مقدس به دنیا آمده و در آنجا بزرگ شده است. البته محسن ابراهیم زاده مدتی نیز در شهر کرج زندگی کرده و هم اکنون ساکن شهر قدس تهران است. 
او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و پس از آن به انجام فعالیت های هنری روی آورده است. در ابتدا از قرائت قرآن شروع کرده و اکنون به یک خواننده معروف و خوش صدا با شهرت فراوان تبدیل شده است.

محسن ابراهیم زاده از سال 1380 شروع به قرائت قرآن کرد. او پس از گذشت زمان در سال 1383 استعداد خود را به سمت خوانندگی سوق داد و در سن 17 سالگی یادگیری موسیقی را آغاز کرد. 

او در سال 1388 آموزش خود را به صورت حرفه ای زیر نظر استاد نیکنام آغاز کرد که مهارت های خوبی را در این راه کسب کرد. او در همین سال ملودی معروف خود به نام هنوزم وقتی میخندی را تولید کرد. این قطعه که به عنوان اولین کار رسمی محسن ابراهیم زاده معرفی شد بسیار خوب شنیده شد و می‌توان گفت که یک آغاز خوب برای او بود. 

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده
کنسرت محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده پس از آهنگ هنوزم خود را معرفی کرد اما اوج شهرت و معروفیت او به سال 1396 برمی‌گردد. در این سال او تیتراژ ویدیویی برنامه مهتاب با نام سال نو را اجرا کرد که بسیار شنیده شد و مورد استقبال قرار گرفت. از آن سال تا به امروز محسن ابراهیم زاده آهنگ های دلنشین بسیاری را عرضه کرده است که مورد توجه مردم به خصوص قشر جوان قرار گرفته است.
از عوامل موثر در موفقیت محسن ابراهیم زاده، همکاری او با مدیر برنامه هایش آقای مهدی کرد است. 
مهدی کرد از مدیر برنامه و تهیه کنندگان موفق و با سابقه موسیقی کشور ماست که مدت ها در کنار مرتضی پاشایی خواننده محبوب کشورمان حضور داشت. محسن ابراهیم زاده از طریق فضای مجازی سال ها پیش با او آشنا شده بود و بعدها این ارتباط نزدیک تر شد تا اینکه او امروز مدیر برنامه و تهیه کننده کارهای محسن ابراهیم زاده است و محسن او را از عوامل موفقیت خود می‌داند. 

مهدی کرد
محسن ابراهیم زاده و مهدی کرد


سبک صدا و نوع خواندن محسن ابراهیم زاده و البته محبوبیت بسیار زیاد او باعث شده تا عده ای او را به عنوان جایگزینی مناسب برای مرحوم مرتضی پاشایی بدانند. 
محبوبیت محسن ابراهیم زاده به حدی است که در مدت زمان کمتر از 6 ساعت تمامی بلیط های کنسرتش به فروش می‌رسد که این یک رکورد برای اوست. این حجم از استقبال و خرید بلیط در کشور ما بی‌نظیر است. 

محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده در استادیوم آزادی

یکی از اجراهای به یاد ماندنی محسن ابراهیم زاده در استادیوم آزادیست. در آبان ماه سال 1397 او قبل از شروع بازی پرسپولیس و کاشیما که فینال لیگ قهرمانان آسیا بود برای 80 هزار نفر اجرا کرد که بسیار مهیج بود و جو خاصی را برای تماشاچیان ایجاد کرد. محسن ابراهیم زاده یک پرسپولیسی تمام عیار است و عاشق رنگ قرمز. 


ازدواج محسن ابراهیم زاده

او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است. البته هر از گاهی عکسی از او در کنار هوادارانش منتشر می‌شود و عده ای به غلط خبر ازدواج او را می‌دهند که این موضوع تا به حال صحت نداشته است. 

محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده

از محسن ابراهیم زاده تا کنون آلبومی بـه صورت مجزا منتشر نشده است و او بیشتر کارهای خود را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است. 
آهنگ های محسن ابراهیم زاده که تا به حال از او منتشر شده به شرح زیر است:

  • آهنگ هنوزم در سال 1391
  • آهنگ مناجات در سال 1392
  • آهنگ های تنهایی، نگو نه، بی وفا، خواهش، بی اندازه، دوستت دارم در سال 1393
  • آهنگ های دنیا مال منه، بارون، نیستی، عشق من، عشق سرراهی، شاه منی، هفتاد و دو سردار، میدونی، آروم آروم، حق داری، بندر، خداحافظ، منو دلتنگی، هواخواه توام، برگرد، کی میدونه در سال 1394
  • آهنگ های سال نو، دورهمی، کار دل، تا ابد، بوی بارون، قهرمان بی ادعا، مگه داریم، چقدر زود، بازم برف، تموم کن برو، ارباب عاشقی، دل مو، آشوب، ممنونم، تو بگو، گلایه، از سر عادت، تب در سال 1395
  • آهنگ های تیمار، چی شد، بهونه پر، این دل رفت، درد دل، شبهای دیوونگی، پای ثابتم، غلاف، شبگردی، کجایی، برداشت رفت، عزیز کی بودی، امشب، تولدت در سال 1396

جدیدترین آهنگ های منتشر شده از او نیز آهنگ هایی همانند گل پونه، سیم آخر، بی قرارم، عاشق شدن و دونه دونه هستند که جزو پر طرفدار ترین آهنگ های منتشر شده معرفی شده اند. 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی