تهران

زندگینامه رهام هادیان خواننده ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیان
رهام هادیان یکی از خوانندگان گروه معروف ماکان بند است. همواره نام رهام هادیان به همراه امیر مقاره دیگر خواننده گروه ماکان بند می‌آید. این دو مکمل هم در گروه ماکان بند هستند و با همکاری با یکدیگر آثار زیبایی را به وجود آورده اند. برای اشنایی با رهام هادیان و گروه ماکان بند تا انتها با ما باشید.

بیوگرافی رهام هادیان خواننده ماکان بند 

رهام هادیان از افراد اصلی گروه معروف و پر طرفدار ماکان بند است. همکاری او با آقای امیر مقاره باعث شده تا ماکان بند بسیار شنیده شده و جزو گروه های پر طرفدار در کشور ما از آن یاد شود. ماکان بند در طی عمر نه چندان طولانی که داشته توانسته است با آهنگ های خوب و جذاب خود عده زیادی را شنونده و دنبال کننده خود کند. رهام هادیان با صدای خاص و دلنشین خود در این موفقیت سهم زیادی داشته است. 

 

زندگی نامه رهام هادیان
رهام هادیان

رهام هادیان خواننده خوب و جوان کشور ما در سال 1370 به دنیا آمده. زادگاه او شهر اراک است. او در 7 مرداد سال 1370 متولد شده و خصوصیات فردی متولدین مرداد را به همراه دارد. صدای زیبا و دوست داشتنی رهام هادیان از کودکی و نوجوانی او را به سمت یادگیری ساز های مختلف موسیقی هدایت کرد و رویای خواننده شدن را در سر او به وجود اورد. رهلم هادیان برای جایگاه امروز خود بسیار تلاش کرده و کارهای بسیاری تا رسیدن به شهرت و معروفیت انجام داده است. 
رهام هادیان تنها یک خواننده تنها نیست بلکه او در زمینه ادبیات و شعر گفتن نیز مهارت خاصی دارد. تعدادی از آهنگ های معروف ماکان بند حاصل شاعری رهام هادیان است. شرکت در دوره های ساخت آهنگ و ترانه نیز به مهارت آموزی رهام هادیان کمک بسیاری کرده است. رهام هادیان فردی شوخ است که شیطنت های خاص خود را دارد. 
رهام هادیان فارغ التحصیل لیسانس میکروبیولوژی است. او همچنین فوق لیسانس خود را در رشته زبان انگلیسی اخذ کرده است. اما تحصیلات او هیچ نقطه اشتراکی با فعالیت های کاری او ندارد. 

شروع فعالیت هنری

رهام هادیان فعالیت هنری خود را از همان دوره نوجوانی آغاز کرده او در ابتدا ملودی سازی می‌کرد. او با رفتن به دوره های آموزشی ساز هایی مانند پیانو ، ساکسیفون و گیتار را یاد گرفت. رهام هادیان در سال 1393 در کنار ترانه سرایی و آهنگسازی شروع به خوانندگی کرد و فعالیت در این حوزه را نیز آغاز کرد. او در طی این دوره فعالیت خود به عنوان خواننده و با انتشار تعدادی موزیک موفقیت چندانی به دست نیاورد و به حد کافی شنیده نشد. 
رهام هادیان قبل از ورود به فعالیت هنری مدتی انبار داری در کارخانه و کار در داروخانه و آزمایشگاه را نیز تجربه کرده است اما همیشه در رویای معروفیت و یک شبه پولدار شدن بوده است. 
اما اتفاق مهم زندگی رهام هادیان در سال 1394 روی داد. او در این سال با فراخوان جذب و تشکیل گروه موسیقی که توسط آقای خسروی اعلام شده بود روبه رو شد و با ارسال یک ویدیو چند دقیقه ای توانست نظر او را به خود جلب کند در نهایت نیز از همین طریق با امیر مقاره آشنا شد و گروه ماکان بند را تشکیل دادند.

رهام هادیان

اسم ماکان بند 

نام گروه برگرفته از کلمه ای بنام ماکان با ریشه فارسی و دیلمی گرفته شد که معنای لغوی آن به شجاعت تعبیر می شود و نام یکی از پسران حاکم مازندران در قرن 14 بوده است.

ماکان بند

ازدواج رهام هادیان

رهام هادیان تا به حال مجرد است و ازدواج نکرده. او در طی دوران دبیرستان خود یکبار عاشق شده که به گفته خودش الان متوجه شده که عشق نبوده. 

اولین آلبوم رهام هادیان

اولین آلبوم رهام هادیان به همراه امیر مقاره در 1 شهریور سال 1396 منتشر شد. این آلبوم به سرپرستی آقای میلاد نیکزاد با نام دیونه بازی پخش شد که در مجموع حاوی 12 آهنگ بود. آهنگ های گروه ماکان بسیار مورد استقبال مردم به خصوص قشر جوان جامعه قرار می‎گیرند. ماکان بند در مدت زمان کوتاهی موفق به جذب نظر بسیاری از افراد علاقه مند به موسیقی شدند. 

ماکان بند

اولین کنسرتی که توسط گروه ماکان بند اجرا شد 10 آذر ماه سال 1396 بود. در این کنسرت که به تهیه کنندگی حسن اردستانی در شهر تهران برگزار شد عده زیادی از علاقه مندان به ماکان بند حضور یافتند و آهنگ های منتشر شده از این گروه را باهم بازخوانی کردند. 

رهام هادیان

آهنگ هایی که از گروه ماکان بند منتشر شده است:
1.    بچه که نیستم
2.    برودارمت
3.    عاشق که میشی
4.    پیشم بخند
5.    دیوونه من
6.    دو دقیقه بودی
7.    یه لحظه نگام کن
8.    دلگیری
9.    هر بار این درو
10.    بارون
11.    این خیابونا
12.    دیوونه
13.    خیالت تخت
14.    کنار من باش
15.    ببین منو
16.    خدا پشتمه
17.    عاشقشم

مطلب مفید بود؟
28
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی