تهران

بیوگرافی نسرین جوادزاده بازیگر نقش شاهیکا در سیب ممنوعه

نسرین جوادزاده
نسرین جواد زاده یکی از بازیگران معروف ترکیه است که در کشور ما نیز شهرت یافته است. او در سریال های زیادی حضور موفق داشته که موجب موفقیت او شده است. برای آشنایی بیشتر با نسرین جوادزاده بازیگر نقش شاهیکا تا انتها با ما همراه باشید.

بیوگرافی نسرین جوادزاده بازیگر نقش شاهیکا در سیب ممنوعه

مدت زمان زیادی است که فیلم های ترکیه‌ای در کشور ما محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و بسیاری از افراد را به تماشای خود جذب کرده اند. سریال‌های ترکیه‌ای موفق شده اند تا مردم را در کشورهای دیگر همانند ایران به پای گیرنده ها بکشاند و این بی‌شک حاصل از سرمایه گذاری حرفه‌ای و زیر ساختی این کشور در این زمینه است.
 علاقه بالای افراد به این سریال‌ها باعث شده تا به دنبال آشنایی بیشتر با بازیگرانی که در آنها ایفای نقش داشته اند بروند.
یکی از بازیگران محبوب سریال‌های ترکیه‌ای نسرین جوادزاده نام درد. بازی او در فیلم‌های محبوب و پر بازدید سبب شده تا بیشتر در جهان و البته کشور ما دیده شود و شهرت جهانی یابد.

بیوگرافی نسرین جواد زاده

نسرین جوادزاده
نسرین جوادزاده 

نسرین جواد زاده در تاریخ سی‌ام جولای 1982 متولد شده است. زادگاه او شهر باکو واقع در کشور آدربایجان است در واقع نسرین جواد زاده اصالتی آذربایجانی دارد. اما او در سن 11 سالگی از کشور خود مهاجرت کرده و در کشور ترکیه  اقامت داشته است.
نسرین جواد زاده تحصیلات راهنمایی خود را در مدرسه Özel Bilgi Lisesi در منطقه‌ای به نام شیشلی ترکیه انجام داد. او در زمان نوجوانی نیز همانند الان بسیار فعال و کوشا بود و در همان سنین یکی از اعضای باشگاه دراما کلاب شده بود. پس از اتمام تحصیلات مدرسه نسرین جواد زاده تحصیلات عالی خود را در یکی از دانشگاه های معتبر ترکیه به نام دانشگاه مرمر تکمیل کرد. نسرین جواد زاده در رشته سینما و تلویزیون دانشکده هنرهای عالی فارق التحصیل شد و پس از آن در حوزه تحصیل خود مشغول به کار شد و موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرد.

نسرین جواد زاده

از نسرین جوادزاده به عنوان یکی از بازیگران جذاب و خوش سیمای ترکیه یاد می‌شود  که موجب درخشش بیشتر او شده است. قد او 170 سانتی متر و وزنش حدود 50 کیلوگرم است که از او یک مدل و بازیگر خوش اندام ساخته است. تیپ بدنی او به حالت ساعت شنی شبیه است البته تعدادی از او بخاطر وزن پایین ایراد می‌گیرند که او در پاسخ به آن‌ها گفته: برای کسانی که نگران ابروهای کلفت و لاغری من هستند خبری دارم، ابروهایم را برنمیدارم و وزنم را بیشتر نمی‌کنم. میبوسمتون.

بیوگرافی نسرین جواد زاده

اگر بخواهیم راجع به علایق او صحبت کنیم باید گفت که او عاشق نوشیدن چای است و همچنین مربای خانگی و شیرینی. از سرگرمی‌های روزمره او ورزش کردن و رفتن به پیاده روی با مادرش است.

فعالیت هنری نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده فعالیت هنری خود را به صورت رسمی در سال 2003 با حضور در فیلم راه رفتن روی آب آغاز کرد. او در این فیلم همسر یکی از نقش‌های اصلی فیلم یعنی ابراهیم بود.
اما قبل از بازی در این فیلم نسرین جواد زاده 5 فیلم کوتاه ساخته بود که به واسطه فعالیت حرفه‌ای در آن توانست به موقعیت‌های خوبی دست یابد. فیلم‌های کوتاه او در شبکه‌های محلی پخش شد و در جشنواره‌های بین المللی برنده چند جایزه شد.
نسرین جوادزاده در سال 2007 در فیلمی به نام هشت روز دیلبر بازی کرد او در این فیلم به عنوان نقش اصلی داستان حضور داشت و نقش دیلبر را بازی می‌کرد. بازی در این فیلم از عوامل اصلی موفقیت و شهرت نسرین جوادزاده بود چرا که به واسطه نقش آفرینی در این فیلم توانست سه جایزه با عنوان بهترین بازیگر نقش زن در جشنواره های مختلف دریافت کند.

نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده در فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده که تعدادی از آن‌ها برنده جایزه و یا نامزد دریافت جایزه شده اند. یکی از سریال هایی نسرین جوادزاده که در آن به نقش آفرینی پرداخته سریال بدون سقف در سال 2006 است. از دیگر سریال‌های این بازیگر ترکیه‌ای می‌توان به فیلم‌هایی مانند دختری با شال قرمز، افسانه ها، فی و سیب ممنوعه اشاره کرد.
نسرین جوادزاده پس از حضور در سریال سیب ممنوعه بسیار بیشتر شهرت یافت. او در این فیلم در کنار بازیگران بزرگی همچون اونور تونا، طلعت بولوت، سودا ارگجی و شوال سام قرار گرفت و با آن‌ها همبازی شد. او در این سریال در نقش یک زن زیبا و جذاب به نام شاهیکا اکینجی بازی می‌کند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
یکی از افتخارات هنری نسرین جوادزاده انتخاب به عنوان بهترین بازیگر زن در فستیوال هانی پرتغال طلایی است. جشنواره پرتغال طلایی یکی از جشنواره های قدیمی و معتبر اروپا و آسیاست که همه ساله در شهر آنتالیای ترکیه با شرکت فیلم‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.  نسرین جوادزاده به خاطر بازی در فیلم کوزو به کارگردانی کوتلوغ آتامان به کسب موفقیت در این جشنواره دست پیداکرد.

ازدواج نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده

نسرین جواد زاده تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است اما خبرهایی حاکی از رابطه او با فردیست که نسرین جواد زاده تا به حال او را معرفی نکرده است.

سریال های نسرین جواد زاده

  • 2010 Samanyolu در نقش Melek
  • 2012 The Girl with the Red Scarf در نقش Ayça
  • 2012 Ağır Roman Yeni Dünya در نقش Kara Leyla
  • 2013 Görüş Günü Kadınları در نقش Lale
  • 2014 Küçük Ağa در نقش Başak
  • 2015 Legends در نقش Jamilla
  • 2016 Kış Güneşiدر نقش Efruz
  • 2017 Fi در نقش Alara
  • 2017–2018 Bizim Hikaye  در نقش Tülay Sertkaya
  • 2019 Yasak Elmaدر نقش Şahika
مطلب مفید بود؟
8
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی