تهران

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر جوان ایرانی

بیوگرافی کیسان دیباج
کیسان دیباج یکی از بازیگران جوان و آینده‌دار سینما و تلویزیون ماست که در سریال سرنوشت با هنرنمایی حرفه‌ای خود به خوبی دیده شد و شهرت یافت. در این بخش به معرفی زندگی نامه کیسان دیباج خواهیم پرداخت.

بیوگرافی کیسان دیباج

بازیگران جوان زیادی در سال‌های اخیر وارد عرصه سینما و تلویزیون کشور ما شده اند. این هنرمندان جوان با وجود کارنامه هنری خالی قابلیت‌های خوبی را در این زمینه به نمایش درآورده اند که موجب جلب نظر مخاطبان و محبوبیت آن‌ها شده است.
کیسان دیباج یکی از بازیگران جوان و جدید در تلویزیون است که با بازی در سریال سرنوشت  دیده شد.

بیوگرافی کیسان دیباج
کیسان دیباج

کیسان دیباج بازیگر جوان و البته خواننده است. او در سال 1374 در شهر تهران متولد شده است. او در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و دارای یک خواهر است. کیسان دیباج بازیگر نوظهور کشورمان قبل از حضور در تلویزیون در صحنه تئاتر ظاهر شده و در تعدادی تئاتر اجرای نقش داشته است. او در سال 1395 ابتدای کار خود در تئاتر را با حضور در کار تنها راه ممکن آغاز کرد. تئاتر تنها راه ممکن به کارگردانی و نویسندگی آقای محمد یعقوبی تولید شد و آقای کیسان دیباج به واسطه ایفای نقش در آن خوش درخشید و دیده شد. او در حال حاضر در گروه تئاتر لحظه حضور دارد و تئاتر های زیادی را در کارنامه هنری خود دارد.

سریال از سرنوشت با بازی کیسان دیباج
سریال از سرنوشت با بازی کیسان دیباج


اما اولین حضور کیسان دیباج در تلویزیون با حضور در سریال سرنوشت شکل گرفت. در این سریال کیسان دیباج در نقش یک پسر جوان به نام سهراب جلوی دوربین رفت و توانست با ایفای نقش زیبا و حرفه‌ای خود به خوبی دیده شود. شهرت کیسان دیباج به واسطه حضور در سریال سرنوشت ایجاد شد.

کیسان دیباج و دارا حیایی
کیسان دیباج و دارا حیایی


کیسان دیباج در سریال سرنوشت با دارا حیایی همبازی بود و کار موفقی را تجربه کرده است.
همانطور که اشاره شد کیسان دیباج قبل از بازیگری به خوانندگی مشغول بوده است او در سال 1398 اولین آهنگ خود به نام یعنی میشه را منتشر کرد. این آهنگ هم همانند تنها سریال این هنرمند به خوبی دیده شد و از جانب مردم مورد استقبال قابل قبولی قرار گرفت. البته کیسان دیباج آهنگ های زیادی قبل از این آهنگ در فضای مجازی منتشر کرده بود اما آهنگ یعنی میشه اولین آهنگ رسمی اوست.

کیسان دیباج

ازدواج کیسان دیباج

کیسان دیباج تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است اما در برخی شایعات او را متاهل می‌دانند که این خبر اشتباه است.

تحصیلات کیسان دیباج

بیوگرافی کیسان دیباج

کیسان دیباج در رشته‌ای مرتبط با فعالیت خود تحصیل کرده است. او در دانشکده هنرومعماری در رشته تئاتر تحصیل کرده و فارق‌التحصیل شده است.
یکی از علایق کیسان دیباج  پیانو زدن است. او در پیانو زدن و هم چنین دوچرخه سواری کوهستان به صورت حرفه‌ای سالهاست فعالیت دارد.
 

کیسان دیباج
بیوگرافی کیسان دیباج
کیسان دیباج
کیسان دیباج
کیسان دیباج

 

مطلب مفید بود؟
13
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی