تهران

جدیدترین مدل موهای کوتاه + عکس

نمونه هایی از جدیدترین مدل موهای کوتاه
همه خانم ها ممکن است بعد از مدتی از موهای بلند خود خسته شوند و به دنبال راهی برای تغییر ظاهر خود باشند . یکی از راه های داشتن ظاهری جدید و منحصر به فرد کوتاه کردن موهاست . امروزه مدل موهای کوتاه شیک ، خاص و بسیار متنوعی وجود دارد که شما می توانید از آنها ایده بگیرید .

مدل موی کوتاه گزینه ی مناسبی برای خانم هایی است که از مدل موهای بلند خود خسته شدند و می خواهند استایل و ظاهر جدیدی داشته باشند . همان طور که می دانید مدل موی کوتاهی که انتخاب می کنید به فرم صورت شما بستگی دارد . یعنی برای صورت های گرد و کشیده هر کدام مدل خاصی در نظر گرفته می شود تا صورت شما جذاب تر جلوه کند .


مرحله ی انتخاب کردن مدل مو برای خانم ها نسبت به آقایان ساده تر است . بهتر است بدانید مدل موهای کوتاه بهترین انتخاب برای فصل های گرم سال می باشد . زیرا در فصول گرم تعرق بدن زیاد می شود و زمانی که موهای شما بلند و باز است در ناحیه ی سر و گردن بیشتر عرق می کنید . به هر حال اگر می خواهید تغییر محسوسی در ظاهر خود ایجاد کنید ، باید مدل موی کوتاه مناسبی برای خود انتخاب کنید .


مدل موی کوتاه مخصوص خانم هایی که صورت گردی دارند

تجربه ثابت کرده هر مدل مویی برای صورت های گرد مناسب است . برای موهای پرشت مدل موهای کوتاه خرد را انتخاب کنید و مقداری از حجم موها را با قیچی های مخصوص کم کنید . این امر باعث می شود تا گردی صورت کمتر نمایان شود . برای مدل موهای جدید کوتاه دخترانه و زنانه هیچ گونه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد .


مدل موی کوتاه مخصوص خانم هایی که صورت کشیده ای دارند 

خانم هایی که دارای صورت های کشیده با پیشانی بلندی هستند . باید مدل موی کوتاهی انتخاب کنند تا مقدار کمی از موهای جلوی سر روی پیشانی قرار بگیرند تا پیشانی بلند آنها کمتر دیده شود . برای افرادی که گردن بلندی دارند باید مدل موی کوتاهی در نظر گرفته شود که قسمت های جلویی مو بلندتر از قسمت های پشتی آن باشد تا گردن کوتاه از حالت عادی خود دیده شود . افرادی که دارای گردن کوتاهی هستند مدل موی خیلی کوتاه بهترین گزینه برای آنهاست . چون ناحیه گردن آنها بیشتر دیده می شود و چهره ی آنها زیباتر جلوه می کند .


در این مطلب جدیدترین مدل موهای کوتاه را برای شما فراهم آوردیم . امیدواریم که از دیدن آنها لذت ببرید و بتوانید ایده های جدید و جالبی بگیرید .

 

عکس موی کوتاه زنانه
نمونه ای از موی کوتاه زنانه

 

مدل کوتاهی مو زنانه 2019
جدیدترین مدل کوتاهی مو زنانه 2019

 

عکسی مدل موی کوتاهی که حالت گرفته
مدل موی کوتاه حالت گرفته

 

عکس مدل موی کوتاه زنانه شیک
مدل موی کوتاه زنانه شیک و خاص 

 

نمونه ای از مدل موی کوتاه زنانه جدید
مدل موی کوتاه زنانه جدید

 

مدل موی کوتاه با رنگ روشن
مدل موی کوتاه برای زنان با رنگ روشن

 

مدل موی کوتاه با رنگ مشکی
مدل موی کوتاه برای زنان با رنگ مشکی

 

مدل موی کوتاه رنگ شده
مدل موی کوتاه با رنگ روشن

 

موی کوتاه شده و شیک جدید
مدل موی کوتاه شده و شیک جدید

 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی