تهران

جدیدترین مدل موهای بسته + عکس

نمونه هایی از جدیدترین مدل موهای بسته
در میان انواع مدل مو های باز ، نیمه باز و بسته که برای حضور در مراسم های نامزدی ، عروسی و مهمانی های مختلف در نظر گرفته می شوند ، مدل موی بسته طرفداران بسیاری دارد . مدل موی بسته انواع مختلفی دارد که برای هر سنی مناسب است و به دلیل راحتی ، بیشتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرد .

مدل موی بسته که نوعی مدل موی مجلسی است در میان خانم ها طرفداران زیادی دارد . مدل مو بسته رده سنی خاصی ندارد و برای همه خانم ها و دختر خانم ها در هر سنی مناسب است . این مدل مو یک انتخاب عالی برای حضور در مراسم های عروسی ، نامزدی ، مهمانی ها و مراسم های مختلف است .


همان طور که می دانید مدل مو با زیبایی ظاهری شما رابطه مستقیمی دارد . به همین دلیل توصیه می شود که برای انتخاب بهترین مدل مو زمان بگذارید و مدل های مختلفی را ببینید . چنان چه انتخاب کردن از میان انواع مدل مو برای شما کار سختی است ، می توانید با آرایش خود مشورت کنید و نظر او را هم در این مورد بپرسید .


انتخاب مدل مو به سبک آرایش و مدل لباس شما بستگی دارد . برای لباس های شلوغ و پرکار سبک آرایش و شینیون ساده تری در نظر گرفته می شود . اگر انتخاب شما مدل موی بسته و در عین  حال ساده است ، می توانید از بافت های تزیینی برای شینیون خود استفاده کنید . این مدل مو برای کسانی که می خواهند در حین سادگی زیبا باشند مناسب است . اگر صورت گردی دارید مدل موهای بسته و بالا برای شما مناسب است و اگر صورت کشیده ای دارید مدل موهای بسته و پایین برای شما عالی است . استفاده از گل طبیعی ، گل سرهای متنوع و ریسه های تزیینی مدل موی شما را جذاب تر می کند . برای خانم هایی که می خواهند خاص و شیک به نظر برسند ، انتخاب مدل موی بسته شلوغ یک انتخاب خوب است . 


هر چه قدر موهای شما بلندتر باشد دست آرایشگر برای انجام یک شینیون بسته ، شیک و بی نظیر بازتر است . در هر صورت سعی کنید حد الامکان آرایشگری ماهر و با تجربه انتخاب کنید تا در پایان کار از مدل موهای خود رضایت کامل داشته باشید . در ادامه ی این بخش از سایت تیجور جدیدترین مدل موهای بسته را برای شما فراهم آوردیم و امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید .

 

مدل موی بسته مجلسی
مدل موی بسته مجلسی شیک

 

شینیون بسته عروس حرفه ای
مدل شینیون بسته عروس حرفه ای

 

مدل موی مجلسی عروس
مدل موی بسته شیک برای عروس

 

مدل مو بسته زنانه مجلسی
مدل مو بسته زنانه مجلسی مناسب عروس و مهمانی

 

مدل مو بسته مجلسی جدید
مدل مو بسته مجلسی جدید مناسب عروس و مهمانی

 

مدل موی بسته ساده و قشنگ
مدل موی بسته ساده و قشنگ برای مهمانی

 

موی بسته مجلسی بسیار زیبا
مدل موی بسته مجلسی بسیار زیبا

 

مدل موی مجلسی به شکل گل
مدل موی مجلسی بسیار زیبا به شکل گل

 

مدل موی مجلسی بسته ساده
مدل موی مجلسی بسته ساده و شیک

 

مدل موی بسیار شیک و خاص
مدل موی بسیار شیک و خاص مخصوص عروسی

 

مطلب مفید بود؟
11
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی