تهران

جدیدترین مدل‌های استایل پاییزی دخترانه و زنانه 1401

استایل پاییزی دخترانه
فصل پاییز، فصل تغییر لباس‌ها از تابستانی و خنک به لباس‌های ضخیم‌تر و گرم‌تر است. همه ساله رنگ و مدل‌های جدید برای پاییز ترند می‌شوند که در این مقاله جدیدترین ترند تیپ و استایل پاییزی 2022 دخترانه و زنانه از ترنچ کت‌هت و بارانی‌ها را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید ایده بگیرید. همراه تیجور باشید.

جدیدترین مدل‌های استایل پاییزی دخترانه و زنانه 1401

پاییز فصل و باران و رنگ‌هاست و آنچه از نیوکالکشن برندهای برتر جهانی و از تبلیغات معروف‌ترین مدل‌های دنیا دیده می‌شود می‌توان دریافت که پاییز 1401 نیز مانند چند سال اخیر اغلب کت و ژاکت‌های سایز آزاد، بارانی و پالتوهای مینیمال در اولویت ترند شدن هستند و خبری از فرم‌های جذب و اندامی نیست.
در ادامه این مقاله جدیدترین مدل استایل پاییزی دخترانه 1401 که مد شده‌اند را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

استایل پاییزی دخترانه
استایل پاییزی دخترانه جدید 2022

1. استایل پاییزی دخترانه با کت و شلوارهای سایز آزاد

کت و شلوار های اور سایز با شلوارهای مال استایل از پر طرفدارهای پاییز امسال است. کت و شلوارهای بزرگ سایز با مدل های شلوار مال استایل و پیله دار در فروشگاه های برند و معروف امسال زیاد دیده می شود.

استایل پاییزی دخترانه
استایل پاییزی دخترانه با کت و شلوار آزاد و گشاد در رنگ‌های متنوع
استایل پاییزی دخترانه
استایل پاییزی دخترانه با کت و شلوارهای رنگی

2. استایل پاییزی دخترانه با تیپ یک رنگ با تناژ های مختلف خنثی

 استایل تک رنگ به رنگ های نود امسال بیشتر مورد توجه است. استفاده از این طیف رنگی در کل استایل از شال و روسری بژ گرفته تا کفش های چرم کرم در پاییز امسال طرفدارانی دارد. طیف رنگی کرم تا قهوه ای روشن، این طیف رنگ همیشه محبوب و مورد پسند عموم مردم بوده است. 

استایل پاییزی دخترانه
تیپ یک رنگ با تناژ های مختلف خنثی

استایل دخترانه پاییزی
استایل دخترانه پاییزی شیک 

 3. استایل پاییزی دخترانه با سارافون

 سارافون نیز از ترند های پاییزی امسال می باشد. سارافونی با رنگ خنثی مثل کرم و طوسی و استفاده از بافت و شومیز در زیر آن با رنگ های مختلف پاییزی چهره ای شیک به شما می بخشد. 

استایل پاییزی دخترانه
استایل پاییزی دخترانه با مدل مانتو وست 2022

استایل پاییزی دخترانه
استایل پاییزی دخترانه با مدل مانتو وست

4. استایل پاییزی دخترانه با کت پاییزی دو رنگ و بارانی

 این مدل کت ها و بارانی ها که مد امسال می باشند اغلب از پارچه های ضد آب و با دو رنگ بژ و مشکی و یا سایر بزرگ های خنثی دوخته شده اند و طرفداران بسیاری دارد.

استایل پاییزی زنانه
استایل پاییزی دخترانه با مدل بارانی جدید

استایل پاییزی دخترانه
استایل پاییزی دخترانه با مدل بارانی جدید 2022 به رنگ سبز

برای دیدن مدل بارانی زنانه و دخترانه جدید از مقاله زیر دیدن فرمایید:
انواع مدل بارانی شیک کوتاه و بلند و ترنچ کت برای پاییز 2022

5. استایل پاییزی دخترانه با کت های چرم بلند و کوتاه

در پاییز امسال کت چرم به شکل ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است. هرچند که از آن دسته مدل هایی است که همیشه در پاییز و زمستان به آن توجه می شده است. امسال بیشتر کت های چرم قهوه ای بلند تر از زانو یا کوتاه مد است همراه با شلوارهای راسته در رنگ های مشکی،خاکستری و آبی  بسیار زیبا می شود. این سبک لباس پاییزی زنانه همه پسند و کلاسیک است.

استایل پاییزی زنانه
استایل پاییزی زنانه با بارانی بلند چرم

استایل پاییزی زنانه
استایل پاییزی زنانه با کت کوتاه چرم

6. استایل پاییزی دخترانه با استفاده از رنگ‌های متنوع

 در پاییز سال‌های گذشته رنگ زرد، نارنجی، سبز یشمی و زیتونی، زرشکی و سورمه ای مد بود و در استایل‌های پاییزی از این رنگ‌ها استفاده می‌شد اما امسال رنگ‌های طوسی، زرد، کرم و قهوه‌ای بیشتر ترند هستند و مهم نیست این رنگ برای شلوار، کیف و یا شال باشد کافی است از این طیف رنگ در استایل لباستان استفاده کنید. 

استایل پاییزه دخترانه
استایل پاییزه دخترانه با مانتو پاییزه چهارخونه

اگر مایل بودید که از مدل‌های زیبای مانتو پاییزه دیدن کنید، مقاله جدیدترین مدل‌های مانتو پاییزه مد شده از ژورنال‌های 2022 را بخوانید.

7. استایل پاییزی دخترانه با شلوار مدل پاکتی

از مدل شلوارهایی که پاییز امسال مد شده است شلوار مدل پاکتی می باشد. این شلوارهای فاق بلند استایل شما را جذاب نشان می‌دهد. این شلوار ها بسیار راحت هستند و پاییز امسال طرفداران زیادی دارد.

استایل پاییزی دخترانه با شلوار بگ
استایل پاییزی دخترانه با شلوار بگ و کت کوتاه

8. استایل پاییزی دخترانه با مدل شلوارهای پلنگی، پوست ماری و گورخری

مدل شلوارهای پلنگی، پوست ماری و گورخری نیز از دیگر مدل های زنانه پاییزی امسال می باشد. 

مدل شلوارهای پلنگی، پوست ماری و گورخری
مدل شلوارهای پلنگی، پوست ماری و گورخری
مدل شلوارهای گورخری
مدل شلوارهای گورخری

9. استایل پاییزی دخترانه با شلوارهای اسکینی

یکی دیگر از شلوارهای مد پاییزی امسال شلوار های اسکینی کوتاه هستند که به شلوارهای جذب کوتاه نیز معروف است. شما می توانید از شلوار های چرمی و بارانی های یکدست چرم نیز استفاده کنید. پوشیدن بارانی و کت چرم در پاییز امسال خودنمایی می‌کند. البته لازم نیست حتماً از کت چرم مرغوب و گران استفاده کنید بلکه می توانید کت های مصنوعی نیز استفاده کنید. رنگ چرم پاییزه چرم تیره و بین قهوه ای تا مشکی می باشد. 

شلوار های اسکینی
شلوار های اسکینی
شلوار های اسکینی
شلوار های اسکینی
شلوار های اسکینی
شلوار های اسکینی

شما می توانید در پاییز امسال از شلوارهای ارتشی هم استفاده کنید همراه با نیم بوت های تیمبرلند و یا بل اسنیکرز و یک ژاکت چرم که استایل شما را جذاب تر نشان دهد. 

شلوار ارتشی
شلوار ارتشی
شلوارهای ارتشی
شلوار ارتشی

شلوارهای گشاد نیز یکی از مدل هایی است که پاییز امسال به بازار آمده و برای کسانی که دوست ندارند کفش های زیبای پاییزیشان زیرشلوار پنهان شود بسیار مناسب می باشد. این شلوارها برای هر تیپ بدنی مناسب می باشد. 

استایل پاییزی زنانه
استایل پاییزی زنانه کلاسیک و شیک
استایل پاییزی زنانه کلاسیک
استایل پاییزی زنانه کلاسیک و شیک با شلوار گشاد

10. استایل پاییزی دخترانه با هودی

استایل پاییزی دخترانه با هودی
استایل پاییزی دخترانه با هودی جدید بنفش
استایل پاییزی دخترانه با هودی
استایل پاییزی دخترانه با هودی اسپرت جدید سبز

11. استایل پاییزی دانشجویی

استایل پاییزی دانشجویی
استایل پاییزی دانشجویی با بارانی بلند
استایل پاییزی دانشجویی
استایل پاییزی دانشجویی با مانتو و کت کوتاه

امسال کت و شلوارهای رنگی نیز مد شده است این کت و شلوارها علاوه بر زیبا کردن تیپ‌ پاییزه به کمد لباس ها هم رنگ و لعاب ویژه می‌بخشد. یکی از جذاب‌ترین استایل های پاییزی امسال استفاده از رنگ های شاد می باشد. پس از رنگ های کلاسیک و تیره را کنار بگذارید و از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید و با استفاده از اکسسوری ها و کیف های کلاچ زنانه و کفش های پاشنه بلند تیپی ایده ال و جذاب را برای پاییز امسال خود رقم بزنید. 

کت و شلوار رنگی
کت و شلوار رنگی
استایل پاییزی زنانه
کت دخترانه پاییزی

در پاییز امسال شما می توانید از شلوارهای راسته گشاد با بوت یک ترکیب جالب را به وجود آورید. اگر اهل تیپ های کابویی و غربی هستید. این استایل را می توانید استفاده کنید.

شلوارهای راسته گشاد با بوت
شلوارهای راسته گشاد با بوت
 شلوارهای راسته گشاد
 شلوارهای راسته گشاد

از دیگر مدل لباس های پاییزی زنانه امسال پالتوی بلند در طیف زرد می‌باشد. روزهای سرد پاییزی با رنگ زرد انرژی بخش و گرم می‌شود و به محیط شادی و نشاط می بخشد. شما می‌توانید از کت های بلند ماکسی و یا پالتو های بسیار بلند از زرد کمرنگ تا خردلی سیر استفاده کنید و با کفش یا بوت پاشنه بلند و کیف قهوه ای تیپی جذاب و بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

 پالتوی بلند در طیف زرد
استایل پاییزی زنانه
استایل پاییزی زنانه

از دیگر تیپ های پاییزی امسال استفاده از بوت های بلند کرم و سفید است. تفاوتی که سبک امسال و سال‌های پیش دارد استفاده از چکمه های سفید و کرم است. پوشیدن یک جفت بوت سفید همراه با جوراب شلواری، پیراهن رنگی با دامن و پالتوی قهوه ای در زیباتر شدن استایل شما کمک می‌کند.  از این بوت ها همراه لباس های بلند در مدل های راه راه یا گل دار و یا رنگ های ساده و شلوار جین یا شلوارهای کتان گشاد استفاده کنید که ترکیبی زیبا خواهد داشت. 

استایل پاییزی زنانه
استایل پاییزی زنانه با بوت بلند شکلاتی
استایل پاییزی دخترانه
استایل پاییزی دخترانه با مدل نیم بوت دخترانه

پاییز 99 طرح ببری وسوسه انگیز و جذاب روی بورس است. این طرح زیبا در ترکیب با رنگ مشکی یا قهوه ای تیره بسیار فوق‌العاده است. ترکیب طرح ببری با جین از ترندهای پاییز امسال می باشد. با استفاده از این ترکیب حسابی نگاه ها را به سمت خود می کشانید. 

طرح ببری

البته لباس های طرح پلنگی هم همیشه جایگاه خود را در میان مدها داشته است. اگر شما می ترسید لباس طرح پلنگی بپوشید و مسخره شوید می توانید  از شال، کیف دستی و یا کفش طرح پلنگی استفاده کنید. اما افرادی هستند که لباس های طرح پلنگی را می‌پسندند. یک کت و یا پالتو طرح پلنگی همراه با لباس تک رنگ و کاملاً ساده شما را جذاب نشان خواهد داد.

لباس های طرح پلنگی
لباس های طرح پلنگی
طرح پلنگی
لباس های طرح پلنگی

لباس های طرح شطرنجی نیز محبوبیت خود را دارد و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. شما میتوانید در پاییز امسال یک لباس طرح شطرنجی انتخاب کنید. رنگ لباس بهتر است تک رنگ باشد. رنگ های خاکستری، سبز و قرمز بهترین رنگ های مناسب فصل پاییز است. 

لباس طرح شطرنجی
لباس طرح شطرنجی
استایل پاییزی زنانه
لباس طرح شطرنجی

پلیور رنگی بپوشید
پلیور رنگ روشن در هر مدلی برای یک استایل پاییزی شیک و لازم می باشد. همانطور که گفته شد پاییز امسال زیاد تغییری در مد نداشته است فقط ممکن است تغییراتی در رنگ ها به وجود آمده باشد و رنگ ها شادتر شده باشد. مثلاً در کت بلیزر بزرگ سایز که کت فصل است رنگ خاکستری تا سبز صنوبری و تناژهای مختلف آن روی بورس است و افرادی را جذب خود کرده است. 

استایل پاییزی دخترانه
استایل پاییزی دخترانه با کلاه بافت و شال

همچنین کیف های بزرگ و خورجینی پاییز امسال مد نیست و جای خود را به کیف های کمری کوچک از جنس پارچه، خز مصنوعی، چرم ترک و وینیل داده است. 
از پارچه ها هم امسال پارچه طرح مخمل در کیف، لباس سرهمی، پیراهن، شلوار و کلاه خود نمایی میکند. 
رنگ مایه زرد در پالتو، چکمه‌های جمع شده تا زانو، ژاکت بافتنی جلو باز، شلوار و کیف روی شانه خودنمایی می کند. لباس های شرابه ای در پالتو، چکمه، پلیور ،پانچو و شنل و کیف دستی طرفدار دارد و مد پاییز امسال است. 
در پاییز امسال پانچوهای طرحدار، شتری، شرابه ای یا لبه دار راه راه و مشکی مد است. 

استایل پاییزی دخترانه با کیف
استایل پاییزی دخترانه با کیف دستی

طرح چهارخانه نیز در پالتوهای سفید چهارخانه، کاپشن، پالتو‌های بلند، کت چهارخانه سیاه و سفید و کاپشنی ضد آب در پاییز امسال به چشم می‌خورد. 

استایل پاییزی دخترانه
پالتوهای چهارخانه

طرح های زبرا یا گورخری، پلنگی و ببری نیز در روسری، سربند، پلیور، کفش، کت، بلوز و کیف این فصل دیده می‌شوند.

استایل پاییزی زنانه
استایل پاییزی زنانه با روسری مدل گورخری

مطلب مفید بود؟
121
21
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی