تهران

همه چیز در باره کرم پودر مکسی بل

آشنایی با کرم پودر برند مکسی بل
کرم پودرها جزء مهمی از لوازم آرایشی هستند که نقش مهمی در زیباتر دیده شدن نمای نهایی آرایش ایفا می کنند. بنابراین باید برای انتخاب و خرید آن با برندهای مختلف تولید کننده کرم پودر و ویژگی های آنها آشنا شویم. برند مکسی بل یکی از این برندهاست که در ادامه قصد داریم شما عزیزان را بیشتر با آن آشنا کنیم.

کرم پودر مکسی بل

برند محصولات آرایشی زیبایی مکسی بل Maxi Bell یک برند کره ای است. محصولات این برند طی سالهای اخیر توانسته در ایران بواسطه کیفیت و قیمت مناسبی که دارد جایگاه خوبی برای خود کسب کند. برند مکسی بل کرم پودرهای خود را در دو نوع بسته بندی یکی کرم پودر تیوپی و دیگری کرم پودر پمپی تولید و عرضه می کند.
نوع پمپی در محفظه ای از جنس شیشه و نگه دارنده پمپی بسته بندی می شود و کرم پودر به شکل مایع بوده و دارای رنگ بندی برای انواع مختلف پوست است. این کرم پودر هم چنین فاقد چربی بوده و از spf30 برای محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید برخوردار است.

برند کرم پودر
کرم پودر مکسی بل


در نوع تیوپی این محصول محفظه پلاستیکی برای بدنه و نوع محفظه نگه دارنده تیوپی برای سری محصول در نظر گرفته شده و دارای رنگ بندی براساس رنگ پوستهای مختلف است و هم چنین مناسب برای استفاده در پوست خشک و پوست حساس بوده و دارای spf30 برای حفاظت از پوست در برابر امواج مضر خورشید است. از خواص کرم پودر تیوپی برند مکسی بل می توان به خاصیت ضد پیری و جوان سازی پوست اشاره کرد.

کرم پودر مکسی بل
کرم پودر تیوپی مکسی بل


مشخصات کلی کرم پودرهای برند مکسی بل

کرم پودر برند Maxi bell دارای ماندگاری 24 ساعته است که در تولید آن ترکیباتی از بهترین مرطوب کننده های گیاهی، رنگدانه های معدنی و ویتامین E استفاده شده است. کرم پودر مکسی بل از خواص ترمیمی و درمانی بسیار بالایی برخوردار است و در ضمن به دلیل رنگ طبیعی خود، از حیث عملکرد آرایشی، یک کرم پودر عالی محسوب می گردد.
با داشتن کرم پودر برند مکسی بل شما هم یک کرم دارای جنبه درمانی و هم یک کرم به منظور آرایش و زیباتر شدن در اختیار دارید. به عبارتی این کرم، یک کرم پودر چند منظوره محسوب می شود که با عملکرد از بین بردن حالت زبری پوست، پوشاندن و محو کردن پستی ها و بلندیهای پوست، پوشاندن کامل خطوط و چین و چروک های موجود در صورت، پوستی شاداب و زیبا برای شما به ارمغان می آورد.


ویژگی های کرم پودر برند Maxi bell

این کرم با داشتن ماندگاری 24 ساعته، آب رسانی پوست را انجام داده و باعث کنترل و متعادل سازی چربی پوست می شود.
کرم پودر برند مکسی بل Oil Free بوده و حالت مات به آرایش و چهره شما می دهد. 
این محصول سازگار با انواع مختلف رنگ پوست است و شما می توانید با توجه به رنگ و جنس پوست خود رنگ مناسب کرم پودر برند مکسی بل را انتخاب و خریداری نمایید.
وجود رنگ طبیعی در کرم پودر مکسی بل، پوستی یکرنگ و یکدست و صاف به شما هدیه می دهد.
این کرم پودر دارای پوشش دهی کاملا یکنواخت، مات و طبیعی است.
 مغذی و مرطوب کننده پوست بوده و دارای غلظت بالا، جذب سریع و ماندگاری بالایی هست.
 حاوی رنگدانه های سیلیکونی است و به همین جهت بسیار روان و دارای بافتی سبک است، و بدون مواد حساسیت زاست.


قیمت کرم پودر مکسی بل دارای نسبتا مناسب است و برای خرید کرم پودر مکسی بل می توانید آن را از داروخانه ها و فروشگاههای معتبر تهیه کنید.

 

مطلب مفید بود؟
19
5
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی