رشت

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه

برندهای معروف ساعت مچی مردانه
امروزه شرکت های مختلفی در صنعت ساعت سازی در دنیا فعالیت میکنند که هر کدام مدل های مختلفی با طراحی های متنوع راهی بازار مصرف می نمایند در این بین شرکتهایی وجود دارند که به دلیل طراحی هاو نوآوری های خلاقانه شهرت و محبوبیت جهانی یافته اند و این شرکت ها توانسته اند خود را به عنوان برند جهانی ثبت کنند.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه از اکسسوریهای مهم در زمینه ی پوشش مردان است که با تلفیق و هماهنگی با سایر اکسسوریهای موجود در پوشش آنها،مردان شیک پوش را متمایز و خوش تیپ تر نشان می دهد بنابراین انتخاب و خرید ساعت مچی شیک و مناسب مستلزم داشتن آگاهی و شناخت نسبت به انواع و مدلهای مختلف ساعت مچی های مردانه است.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه
 ساعت مچی مردانه اصل با بند چرم 

برندهای معروف و معتبری در زمینه ی ساخت و تولید ساعت مچی مردانه با انواع طراحی و شکل ظاهری با هم در رقابت اند  و با ارائه و عرضه مدل های متنوع و با کیفیت سعی در ارضای نیاز مشتریان دارند.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه
 ساعت مچی مردانه اسپرت 

در اینجا با تعدادی از برندهای معروف ساعت مچی مردانه آشنا خواهیم شد.

ساعت مچی برند سیتیزن

کمپانی سیتیزن (citizen) یک شرکت ژاپنی است که هسته ی مرکزی آن در توکیو واقع شده است.آغاز فعالیت سیتیزن از سال 1918 میلادی بوده که تحت عنوان موسسه تحقیقاتی شوکوشا آغاز به کار کرده است. سیتیزن یکی از برندهای معروف و فعال در عرصه ی ساخت و طراحی انواع متنوع ساعت مچی در دنیاست و به دانش فنی و تکنولوژی ساخت موتور ساعت های مچی مجهز است. اولین ساعت ساخت این کمپانی ساعت های جیبی بودند که در سال 1924 به بازار عرضه شدندو این آغازی برای فعالیت های گسترده این شرکت در زمینه ی ساخت ساعت های مچی بود. ساعت های مچی مردانه سیتیزن با تکنولوژی  روز و طراحی های جذاب همراه است و امروزه به عنوان یک برند جهانی مطرح است.ساعت های Eco-Drive ساخت سیتیزن از محصولات جدید این شرکت است که در مقابل ضربه و زنگ زدگی مقاومند.سیتیزن حدود 30 درصد از بازار ساعت سازی دنیا را در اختیار دارد.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه با بند استیل

ساعت مچی برند رومانسون 

رومانسون (Romanson)یک شرکت کره ای است که فعالیت خود را در عرصه ساعت سازی در سال 1988 میلادی آغاز کرد.نام رومانسون از نام یک دهکده در سوییس گرفته شده است که به عنوان مهد ساعت سازی دردنیا مشهور است. ساعت های مچی رومانسون دارای سبک نئوکلاسیک هستند یعنی از تلفیق دو سبک مدرن و کلاسیک در طراحی آنها استفاده می شود و در عین حالی که شیک و مطابق مد روز طراحی می شوند از معیارهای سبک کلاسیک نیز بهره می برند. کمپانی رومانسون در ساعت سازی انعطاف پذیر بوده وبا نوآوری و اهمیت دادن به نیازهای مشتری و سفارشی کردن محصولات روند رو به رشدی در بازارهای جهانی داشته است.

برندهای معروف در ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه خوش استایل

ساعت مچی پلیس

آغاز فعالیت برند پلیس(Police)از اواخر دهه ی 1970 بوده است برند پلیس در ساخت ساعت های خود از شیشه های معدنی استفاده می کند شیشه های معدنی همان شیشه های طبیعی هستند که در اثر عملیات حرارتی خاص در مقابل ضربه و سایش مقاوم می شوند.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه برای خاص پسندان

ساعت مچی سیکو

سیکو(Seiko) نام شرکت سهامی ژاپنی است که در سال 1881 میلادی بنیان گذاری شد کنیتارو هاتوری،کارآفرین جوان ژاپنی که به تعمیر و فروش ساعت های مچی و دیواری می پرداخت در سال 1892 شرکت " Seikosha " را تاسیس کردو توانست با نوآوریها و تخصص و مهارت بالای خود در طراحی و ساخت ساعت های مچی به پیشرفت های قابل توجهی دست یابد. این کمپانی از پیشرفته ترین ICها و فنرهای تعادلی در ساخت اجزای ساعت های مچی خود استفاده می کند.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه اصل با طراحی فوق العاده

ساعت مچی رولکس

رولکس (Rolex) از برندهای معروف ساعت سازی سوییس است .در سال 1908 میلادی دو برادر ناتنی بنام های آلفردیویس و هانس بیسدورف نام تجاری رولکس را برای فعالیت تجاری خود برگزیدند.دفتر کار آنها در انگلستان بازگشایی شد ولی با آغاز جنگ جهانی و در پی آن افزایش قیمت طلا و نقره که استفاده قابل توجهی در ساعت های گران قیمت رولکس داشت این کمپانی به ژنو سوییس انتقال یافت. رولکس به عنوان ایجاد کننده ی بسیاری از تکنولوژیهای ساخت ساعت مچی در دنیاست رولکس با ارائه ساعت های مچی مردانه و زنانه لوکس و گران قیمت یکی از برندهای مطرح در صنعت ساعت سازی است رولکس هم چنین ابداع کننده اولین ساعت مچی ضد آب و ضد غبار است.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه لاکچری

ساعت مچی تیسوت

برند ساعت مچی تیسوت( Tissot)متعلق به کشور سوییس است و تاسیس آن به سال 1853 بر می گردد تیسوت یک برند محبوب و معتبر در ایران است کمپانی تیسوت در بیش از 150 کشور جهان نمایندگی فعال دارد و این امر نشان دهنده ی حسن شهرت و محبوبیت  این برند در بین مشتریان است.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه زیبا و خاص

ساعت مچی سواچ

سواچ(Swatch) یکی دیگر از شرکت های سوییسی فعال در صنعت ساعت سازی است که توسط آقای نیکولاس هایک در سال 1983 پایه گذاری شددر زمان شروع به کار شرکت سواچ اکثر شرکت های ساعت سازی ژاپنی از رقیبان سوییسی خود پیشی گرفته بودنداما کمپانی سواچ با ساخت ساعتهای مچی کوارتز و دیجیتال توانست نام برند ها و شرکت های سوییسی را دوباره به صدر فروش ساعت مچی در بازارهای دنیا برگرداند. سواچ در کنار ساخت ساعت هایی با کیفیت بالا و نوآورانه به ساخت ساعت های هیجان انگیز نیز شهره است ساعت پاپارزی ساخت سواچ قابلیت اتصال به شبکه جهانی و دریافت اطلاعات را دارد.

ساعت مچی مردانه برندهای معروف
ساعت مچی مردانه مجلسی

ساعت مچی کاسیو

کاسیو(Casio) در سال 1946 توسط مهندس ژاپنی تادائوکاشیو در توکیوی ژاپن تاسیس شد کاسیو یک شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است.کاسیو اوج شهرت خود را در سال 1983 با ساخت و طراحی ساعت های مچی ضدضربه بدست آورد از خصوصیات این ساعت دیجیتال نمایش تقویم هوشمند بر روی صفحه نمایشگر آن است.

ساعت مچی مردانه برندهای معروف
ساعت مچی مردانه با بند چرم

ساعت مچی اورینت

شرکت اورینت (Orient) تولید کننده ساعتهای لوکس مکانیکی است  Shogoro Yashida در سال 1934 میلادی شروع به ساخت ساعت های مچی کرد این کارخانه بعد از جنگ جهانی دوم تعطیل شد و بعد در 13 جولای 1950 در هینو،توکیوی ژاپن به شکل رسمی شروع به کار کرد تمرکز بیشتر این شرکت روی تولید ساعتهای مکانیکی است.

ساعت مچی مردانه برندهای معروف
ساعت مچی مردانه مناسب برای کادو 

ساعت مچی الگانس

الگانس(Elegance) تولید کننده ی ساعت در کشور کره ی جنوبی است که محصولاتش تحت لیسانس سوییس تولید می شوند.

ساعت مچی مردانه برندهای معروف
ساعت مچی مردانه طراحی زیبا

ساعت مچی هابلوت

در سال 1980 در شهر نیون سوییس شرکت ساعت سازی هابلوت(Hublot) تاسیس و به دنیا معرفی شد این شرکت با تولید و ساخت ساعت های مچی با طرح های نوآورانه توانسته طرفداران زیادی در سراسر جهان برای خود دست و پا کند.

معروفترین برندهای ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه جوان پسند

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی