الیگودرز
حلقه نشون و نامزدی

23 مدل از جدیدترین و خاص‌ترین مدل‌های انگشتر نشون و نامزدی

در همه جای دنیا افراد بعد از اعلام نامزدی و ازدواج به رسم نشان دادن تاهل خود حلقه به دست می‌کنند که این حلقه در مدل‌های مختلفی مخصوصا برای خانم‌ها در بازار وجود دارد که در ایران به رسم سنت قدیمی انگشتری را ابتدا برای نشون و بله برون تهیه می‌کنند و سپس حلقه‌ای برای نامزدی و عقد. همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب گوشواره مناسب

قانون انتخاب گوشواره با توجه به فرم لباسی که انتخاب می‌کنید

گوشواره جزو زیورآلات محبوب خانم‌هاست که برای موقعیت‌های گوناگون در انواع مختلفی وجود دارد. مثلا در مراسم‌های خاص اگر لباس مجلسی بلندی پوشیده‌اید بهتر است که گوشواره‌ای را انتخاب کنید که مخصوص مراسم‌ و لباس مجلسی باشد. در این مقاله از تیجور قوانین انتخاب گوشواره را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

ست لباس با ساعت

نحوه ست کردن لباس و ساعت مچی بانوان

یکی از دغدغه‌های همیشگی خانم‌ها برای خرید ساعت مچی زنانه، ست کردن آن با لباس‌های موجود در کمد لباس‌ آن‌ها است. البته برخی افراد برای خرید لباس مجلسی خود ابتدا به ساعت‌هایی که دارند توجه می‌کنند و سپس لباس تهیه می‌کنند. با اصول ست کردن ساعت مچی با انواع لباس‌های اسپرت، مجلسی و کلاسیک همراه ما باشید.

نکات مهم در خرید بدلیجات

در خرید بدلیجات به چه نکاتی دقت کنیم

بدلیجات امروزه به عنوان یکی از اکسسوری‌های زینتی پرطرفدار محسوب می‌شوند. با کاهش دسترسی به زیورآلات طلا به دلیل قیمت بالای آن، بدلیجات مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه بانوان قرار گرفته‌اند. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم به نکات مهمی که باید در خرید بدلیجات در نظر گرفته شوند بپردازیم.

انواع دستبند مردانه

مدلهای جدید و زیبا از دستبند مردانه

دستبند های مردانه انواع زیادی دارند همانند دستبندهای چرم، طلا و یا نقره. در این بخش به جمع آوری تعدادی از مدل های خاص و زیبا از این دستبندها پرداخته ایم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

زیورآلات زیبا و شیک دخترانه

بدلیجات دخترانه بسیار شیک و زیبا + عکس

بدلیجات امروزه یکی از اکسسوریهای متنوع و پر طرفدار محسوب می شوند بویژه مدل های متنوع و زیبای دخترانه دارای طرح های شیک و جذابی هستند که می توانند تاثیر زیادی در داشتن یک استایل شیک و امروزی داشته باشند. در ادامه این مطلب شما را به دیدن تصاویر زیبایی از بدلیجات دخترانه شیک و جدید دعوت می کنیم.

حلقه های زیبا و جدید نامزدی

تصاویر زیبا و جدید از حلقه های نامزدی

حلقه نامزدی نمادی از تاهل و تعهد است که از آن برای اعلام رسمی ازدواج استفاده می شود. حلقه های نامزدی دارای طرح و مدل های متنوع و مختلفی هستند. در این مطلب تصاویری زیبا از حلقه های نامزدی جدید و شیک برای استفاده شما عزیزان گردآوری کرده ایم. دعوت می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

تصاویر زیبا از مدل های جدید زیورآلات برند ژوپینگ

مدلهای زیبا و جدید بدلیجات ژوپینگ + عکس

ژوپینگ امروزه نامی آشنا در دنیای بدلیجات و زیورآلات است که توانسته با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت بالا و قیمت مناسب محبوبیت فراوانی برای برند تجاری خود دست و پا کند. برند ژوپینگ برندی با اصالت چینی است. در ادامه مطلب به معرفی این برند و ارائه تصاویری از مدل های بدلیجات زیبا از آن خواهیم پرداخت.


گوشواره بخیه ای در طرح های مختلف

24 مدل گوشواره بخیه‌ای زیبا و جذاب

گوشواره بخیه‌ای مدلی از گوشواره‌های جدید است که به تازگی بسیار محبوب و ترند شدند. در این مقاله می‌توانید توضیحاتی را به همراه عکس‌های این مدل از گوشواره‌ها را ببینید. همراه تیجور باشید.

تصاویر زیبایی از مدل های جدید دستبند چرم

مدلهای زیبای دستبند چرم طلا + عکس

دستبندها به یکی از اکسسوریهای جذاب استایل های امروزی تبدیل شده اند که در انواع مدلها و طرحهای زیبا برای زنان و مردان پیرو مد، طراحی و ساخته می شوند. دستبندهایی از جنس چرم یا ترکیبی از چرم یکی از پرطرفدارترین انواع دستبندها محسوب می شوند. با ما همراه باشید.

مدل حلقه ازدواج

20 مدل حلقه ازدواج 1401 + ست حلقه نامزدی بسیار شیک

انتخاب حلقه ازدواج برای زوج‌های جوان همواره هم کاری لذت بخش بوده و هم سخت! زیرا انتخاب نوع و مدل حلقه ست با توجه به تفاوت در سلیقه‌ها و مدل‌ها کمی سخت است. از این رو در این مقاله عکس جدیدترین نمونه مدل‌های حلقه ست ازدواج از مدل‌های ساده تا نگین‌دار و طرح‌دار را برای شما تهیه کرده‌ایم همراه ما باشید.

آشنایی با سنگ اوپال

سنگ اوپال و خواص سنگ اوپال + تصاویر

سنگ اوپال یکی از سنگهای نیمه قیمتی محسوب می شود که انواع مختلفی داشته و در رنگهای مختلفی یافت می شود. بیشترین ذخایر این سنگ در کشور استرالیا قرار دارد. در مطلب پیش رو با سنگ اوپال مشخصات و خواص آن آشنا خواهیم شد.

آشنایی با سنگهای قیمتی در ایران

می دونید در ایران چه سنگهای قیمتی پیدا می شه

سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی یکی از ذخایر مهم معدنی و طبیعی در کشورهاست که امروزه سهم بزرگی در تجارت دارند و استفاده های فراوانی نیز در صنایع مختلف از آنها می شود. در این مطلب سعی داریم با منابع سنگهای قیمتی موجود در ایران آشنا شویم.

سنگ لعل و خواص آن

سنگ لعل چیست و چه خواصی دارد

سنگ لعل جزء سنگهای قیمتی و تزیینی بوده که از قدیم الایام از آن در ساخت انواع زیورآلات بویژه لعل سرخ استفاده می شده است. در این مطلب به بیان ویژگی های ، انواع و خواص سنگ لعل خواهیم پرداخت.

آشنایی با سنگ یاقوت و انواع آن

سنگ یاقوت و انواع سنگ یاقوت

سنگ یاقوت را می توان یکی از زیباترین سنگهای تزیینی و قیمتی دانست این سنگ به تناسب رنگ های مختلف انواع گوناگونی نیز دارد که یاقوت سرخ و یاقوت کبود بیشتر شناخته شده هستند و در جواهر سازی نیز کاربرد زیادی دارند. در این مطلب قصد داریم با انواع سنگ یاقوت و خواص آنها بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با سنگ توپاز

سنگ توپاز و خواص سنگ توپاز رو می دونید؟

سنگ توپاز یکی از انواع بسیار زیبای سنگهای قیمتی و تزیینی است که در رنگهای مختلف یافت می شود برخی از رنگ های این سنگ بسیار نادر و قیمتی هستند. در ادامه با انواع مختلف سنگ توپاز و خواص آن آشنا خواهیم شد.

شناخت انواع کوارتز و خواص آن

انواع سنگ کوارتز و خواص سنگ گوارتز

سنگ قیمتی و تزیینی کوارتز یکی از سنگهایی است که انواع مختلف داشته و هر نوع از آن دارای رنگ خاصی است. هر کدام از این سنگهای نوع کوارتز نیز دارای خواص درمانی و ماورایی هستند که در ادامه مطلب با آنها آشنا خواهیم شد.

دستبند طلا زنانه 2023

30 مدل دستبند طلا زنانه سال 2023 + راهنمای خرید

دستبند طلا همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین زیور آلات برای مد و پوشاک زنانه بوده است، این قطعه کلاسیک نه تنها از مد نمی افتد بلکه می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری گرانبها نیز در نظر گرفته شود. گذشته از آن، بسیاری از خانم ها دستبند طلا را نمادی از اعتماد به نفس، ارزش و دستیابی به موفقیت می دانند.

درباره سنگ گارنت چه می دانید؟

آنچه در مورد سنگ گارنت باید بدانید

سنگ گارنت یکی از سنگهای قیمتی و تزیینی است که رنگهای مختلفی از آن وجود دارد ولی اغلب رنگهای یافت شده از این سنگ قرمز تیره و قرمز خونی، نارنجی و سبز است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد ویژگی ها و خواص سنگ گارنت بیشتر بدانیم.

درباره سنگ آمیتیست چه میدانید؟

هر آنچه در باره سنگ آمیتیست باید بدانید+ تصاویر

سنگ آمیتیست یکی از کانی های قیمتی و تزیینی است که در برخی از کشورها یافت می شود. این سنگ اغلب به رنگ بنفش است که این رنگ زیبایی خاصی به آن می دهد. این کانی از لحاظ قیمتی در رده سنگهایی با قیمت متوسط قرار می گیرد. در ادامه به اختصار در مورد سنگ آمیتیست به بحث خواهیم پرداخت.

انواع سنگ های قیمتی و تزیینی

انواع سنگ های قیمتی + تصاویر

سنگ های قیمتی و تزیینی انواع مختلف دارند که هر کدام از آنها دارای رنگ های متنوع و چشم نوازی هستند سنگهای قیمتی بیشتر در صنعت جواهرسازی به کار می روند. در این مطلب چند نوع از سنگهای قیمتی همراه با ویژگیها و خواص شان ذکر خواهند شد.

شناخت انواع سنگهای ماه تولد

انواع سنگهای ماه تولد + عکس

هر یک از ماههای تولد دارای سنگ مخصوص به خود بوده و همین ویژگی ها و خصوصیات مختلفی را در آنها تعریف می کند برای بسیاری شناخت و همراه داشتن سنگ ماه تولد اهمیت زیادی دارد. این مطلب شما را با انواع مختلف سنگهای ماه تولد و ویژگیهای هر کدام آشنا می کند.

طلا قیمتی

تصاویر طلا و جواهرات قیمتی

طلا و جواهرات قیمتی به شما یک جلوه شیک و با اصالت می دهند. به دلیل هزینه بالای طلا و جواهرات قیمتی، بهتر است قبل از خرید با مدل های این طلا و جواهرات و زیباترین های آن، آشنا شوید. با تیجور همراه باشید تا شما را با تعدادی طلا و جواهر قیمتی 2019 آشنا کنیم.

طلای خاص

عکس طلا و جواهر خاص

عرصه مد به جز لباس طرح های طلا و جواهرات را نیز تغییر میدهد. این تغییرات میتواند مطابق سلایق شما باشد. در این مقاله سعی کردیم به روزترین و خاص ترین طلا و جواهرات 2019 را برای شما به نمایش بگذاریم.

طلای عروس

طلا و جواهرات عروس

سرویس طلا و جواهر برای عروس خانم ها یک موضوع بسیار مهم محسوب می شود. برای خرید یک سرویس ناب و زیبا و متناسب با سلیقه خودتان باید تحقیقات زیادی انجام دهید. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی سرویس عروس آشنا کنیم.

عکس جواهرات شیک

انواع طلا و جواهرات شیک + عکس

طلا و جواهرات مانند لباس هر روزه در حال تغییر و تحول هستند. برای یک خرید عاقلانه باید با مد لهای جدید طلا و جواهر آشنا باشید. با ما همراه باشید تا شما را با طلا و جواهرات شیک و جدید هند و آمریکا آشنا کنیم.

موزه طلا و جواهرات تهران

موزه طلا و جواهرات تهران

موزه جواهرات ملی ایران در تهران قرار دارد و دارای جواهرات با ارزش و دارای تاریخچه است. این جواهرات صندوقچه ای از تاریخچه این کشور هستند که ارزش معنوی و مالی بسیاری دارند. با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد این موزه ملی بدانید.

انواع دستبند های طلا سفید

دستبند طلا سفید جدید + عکس

دستبند های طلا سفید یکی از انواع پرطرفدار دستبند طلا هستند که هزاران نوع و مدل از ان ها وجود دارد. در این مقاله ما برای شما جدید ترین دستبند های طلا سفید را گرد آوری کرده ایم

جدید ترین دستبند های طلا سفید و زرد

دستبند طلا سفید و زرد + عکس

طلا از قدیم تا به حال به عنوان یک فلز با ارزش شناخته می شود که از آن در ساخت جواهر و زیورآلات زیاد استفاده می شود. عکس هایی که در این مطلب آمده اند، از زیباترین و جدید ترین دستبند های طلا سفید و طلای زرد هستند که می توانید از آن ها در خرید ایده بگیرید.

دستبند های زنانه طلا سفید پهن

دستبند طلا سفید پهن + عکس

جواهر و زیورآلات برای خانم ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و همه ی خانم ها طلا را دوست دارند. در این مقاله می توانید عکس های زیبایی از دستبند های طلا سفید پهن را مشاهده کنید.

دستبند زنانه سیاه قلم

دستبند طلا زنانه سیاه قلم + عکس

طلاهای سیاه قلم کاری شده این روز های بسیار پرطرفدار شده اند و می توان به وفور آن ها را در جواهر و طلا فروشی ها مشاهده کرد. در این مقاله می توانید دستبند های طلا سیاه قلم کاری شده را مشاهده کنید.

انواع دستبند های طلای کارتیه

دستبند طلا مدل کارتیه + عکس

اگر طرفدار برند کارتیه یا کارتیر هستید، می توانید در این مقاله عکس هایی از دستبند های طلای این برند را ببینید.

زیباترین دستبند های طلا سفید نگین دار

دستبند طلا سفید نگین دار + عکس

اگر شما هم از طرفدار های دستبند هستید، این مقاله مناسب شما است چرا که عکس تعداد زیادی از دستبند های طلای سفید نگین دار را برای تان در این مقاله آورده ایم.

دستبند طلا سفید برای مردان

دستبند طلا سفید مردانه + عکس

این مقاله با در بر داشتن انواع زیادی از دستبند های طلا سفید مردانه، می تواند به شما در خرید یک دستبند مناسب کمک کند.

دستبند های طلا سفید و ظریف دخترانه

دستبند طلا سفید ظریف + عکس

طلا سفید در بین دختران بسیار محبوب است. این مقاله شامل زیباترین و جدید ترین عکس های دستبند ظریف طلا سفید است که می توانید آن ها را مشاهده کنید.


مدل دستبند طلا پهن

مدل دستبند طلا پهن + عکس

اگر به دنبال طرح های جدید و زیبای دستبند های پهن طلا هستید، این مقاله می تواند به شما در انتخاب کمک کند.

دستبند های طلا کودکانه

دستبند طلا بچه گانه + عکس

اگر به دنبال مدل ها و نمونه های دستبند طلا برای بچه ها هستید، نمونه های زیبایی از آن ها را می توانید در این مقاله مشاهده کنید