خلخال
تشخیص عطر و ادکلن اصل

چگونه عطر و ادکلن اصل را تشخیص دهیم ؟

متاسفانه امروزه نمونه های مشابه و تقلبی بسیاری از عطرها و ادکلن های معروف در بازار وجود دارد که کیفیت اصل آن را نداشته و حتی ممکن است به پوست شما آسیب برسانند . به همین دلیل نیاز است با راهکارهای تشخیص عطر و ادکلن اصل آشنا شوید .

معرفی لاکچری ترین عطرهای زنانه

لاکچری ترین عطرهای زنانه در دنیا + عکس

امروزه بسیاری از شرکت ها که در زمینه تولید عطر و ادکلان ها فعالیت دارند ، برای تهیه ی برترین عطر لاکچری زنانه و مردانه با یکدیگر رقابت می کنند . از ویژگی های بارز این عطرهای لوکس می توان به طراحی خاص و گران شیشه های آنها و کمیاب بودن مواد به کار برده شده در ساختار رایحه ی آنها اشاره کرد .

معرفی بهترین ادکلن های زنانه

با بهترین ادکلن های زنانه آشنا شوید + عکس

همه ی خانم های شیک پوش و خوش سلیقه به دنبال بهترین ادکلن های زنانه هستند که علاوه بر رایحه ی بی نظیر ، ماندگاری بالایی داشته و بوی آنها محیط اطراف را اشغال کند . در این مطلب قصد داریم که به شما بهترین عطرها و ادکلن های زنانه را پیشنهاد دهیم ، پس با ما همراه باشید .

مجموعه ای از انواع ادکلن های زنانه

کالکشنی از انواع ادکلن های زنانه + عکس

یکی از سخت ترین انتخاب ها برای خانم ها خریدن عطر و ادکلن زنانه است . ادکلن های زنانه از نظر ساختار رایحه و طبع گرم و سردی که دارند ، با هم متفاوتند . برخی از ادکلن ها برای فصول گرم و برخی برای فصول سرد سال مناسبند . آشنایی با ادکلن های زنانه به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید .

معروف ترین ادکلن های زنانه

آشنایی با معروف ترین ادکلن های زنانه + عکس

انتخاب عطر و ادکلان یکی از سخت ترین انتخاب هاست . شناخت عطر و ادکلن های معروف به ما کمک می کند تا با توجه به سلیقه ی خود انتخاب مناسبی داشته باشیم . از ویژگی های ادکلان خوب می توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد . در این مطلب با ادکلن های زنانه معروف بیشتر آشنا می شوید .


چگونه یک ادکلن زنانه خوب بخریم

چگونه یک ادکلن زنانه خوب بخریم

در این نوشتاربه شرح خلاصه‌ای از ویژگی‌ها و خصوصیات عطر زنانه، عطر زنانه مخصوص فصل، انواع برندهای ادکلن زنانه و نحوه تشخیص عطر تقلبی می‌پردازیم

چگونه یک ادکلن مردانه خوب انتخاب کنیم

چگونه یک ادکلن مردانه خوب انتخاب کنیم

یکی از معیارهای دنیای مد، عطر و رایحه‌های خوشبویی است که پوشش یک شخص شیک پوش را تکمیل می کند و بنا بر همین اساس عطر و رایحه از جمله عناصر دنیای مد و برند به‌شمار می‌رود.در ادامه به ویژگی های ادکلن مردانه و انواع آن می پردازیم

انتخاب عطر مردانه برای زمستان

10 عطر مردانه فوق العاده برای فصول سرد

برای انتخاب عطر می بایست آب و هوا و فصل نیز در نظر گرفته شود. از این رو کمپانی ها و برندهای تولید کننده عطر دسته بندی های متنوعی را برای پوشش سلیقه ها و فصول مختلف سال در نظر گرفته اند. در ادامه 10 عطر مردانه برای فصول سرد سال را معرفی می کنیم.